بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
این گـزارش تنها بیانگر نظـرات تحلیل‌گران تامین سـرمایه امین است و به‌هیچ‌عنوان به معنی توصیه‌ای جهت خرید یا فـروش سهام این شـرکت نخواهد بود.
کد خبر : ۲۶۲۴۴۰

گزارش تحلیلی نفت و گاز پارسیان

بورس نیوز: این گـزارش تنها بیانگر نظـرات تحلیل‌گران تامین سـرمایه امین است و به‌هیچ‌عنوان به معنی توصیه‌ای جهت خرید یا فـروش سهام این شـرکت نبوده و شرکت تامین سرمایه امین هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ضـرر و زیان ناشی از انجام هرگونه معامله‌ای با اتکا بر این گـزارش را بر عهده نخواهد گرفت.

گروه گسترش نفت و گاز پارسيان، در سال ۱۳۸۶ با نام شـرکت سـرمایه‌گذاری توسعه الوند غـدیر (سهامی خاص) تاسیس و در سال ۱۳۹۲ ضمن تغییر نام به گـروه گسترش نفت و گاز پارسیان و تغییر از سهامی خاص به سهامی عام در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شده و سهام آن در تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۲۶ عـرضه گردید.

بر اساس آخرین رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی (IMI 100) این شرکت رتبه ۵ فروش و سودآوری را در بین کل شرکت‌های کشور دارا می‌باشد.

در حوزه پتروشيمي گروه گسترش نفت و گاز پارسيان، عمدتا دو محصول مهم پتروشيمي توليد مي‌گردد كه عبارتند از اوره و متانول. به‌طوری‌که نسبت ظرفیت پارسان در تولید اوره به کشور ۶۳٪ و در تولید متانول ۲۴٪ می‌باشد.

برای مشاهده گزارش اینجا را کلیک کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر