بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
تا پایان هفته کدام شرکت ها به مجمع می روند؟
شرکت‌ها در این تاریخ‌ها گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.
کد خبر : ۲۶۲۸۳۷

تا پایان هفته کدام شرکت ها به مجمع می روند؟+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که از ۱۰ مهر تا ۱۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ مجمع خود را برگزار می‌کنند شامل شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شیمی دارویی داروپخش، پتروشیمی خراسان، آلومینیوم ایران، توزیع داروپخش، سرمایه گذاری خوارزمی و نصیر ماشین به مجمع خواهند رفت.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام برده شد مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و مجمع عمومی فوقالعاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئتمدیره، افزایش سرمایه و یا تغییر نام شرکت) تصمیمگیری می‌کنند.

شرکت‌ها در این تاریخ گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح خواهند کرد و از همه مهمتر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید، گفتنی است که در مجمع فوق العاده نیز بعضی از شرکت ها تصمیم به افزایش سرمایه خواهند گرفت.

تا پایان هفته کدام شرکت ها به مجمع می روند؟+بورس نیوز

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه از صاحبان سهام، کلیه سهامداران و وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در تاریخ ۱۰ مهرماه حضور پیدا کنند.

"حکشتی" در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۸ هزار و ۷۲۸ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی حسابرسی شده، در ازای هر سهم ۴،۰۴۹ ریال سود حاصل کرد.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در این دوره درآمد عملیاتی ۱۰ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومانی کسب کرد، "حکشتی" از ۳۵۴ ریال سود خالصی که به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته اعلام کرد بین سهامداران خود سود نقدی ۳۶ ریالی پرداخت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲
جناب آقای ریسی قول داده مشکل بورس بخصوص مال باخت گان در بورس حل کند توان این کار دارد انشا الله