بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
درآمدزایی معدنی و صنعتی گل گهر ۴۴ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود؛

صادرات چشمگیر "کگل" در ۶ ماه نخست سال جاری

صادرات چشمگیر
این شرکت معدنی در شهریورماه میزان درآمدی که به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۶۲۹۶۶

صادرات چشمگیر

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره حاصل کرد مبلغی نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان بود، همچنین کگل میزان درآمد تجمیعی خود در پایان نیمه نخست سال جاری را برابر با ۱۷ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان به ثبت رساند.

میزان درآمدی ماهانه‌ای که "کگل" در شهریورماه از فروش محصولات توانست از خود باقی بگذارد متعلق به فروش در بازار داخلی و صادراتی بود.

صادرات چشمگیر

بیشترین درآمدی که این شرکت معدنی از فروش محصولات به ثبت رساند مربوط به بازار داخلی با ۳ هزار میلیارد تومان بود که ۷۸ درصد از درآمد ماهانه در شهریورماه را در اختیار داشت، میزان درآمدی که در از فروش محصولات در بازار صادراتی به دست آمد برابر با ۸۴۰ میلیارد تومان بود.

همان‌طور که در ابتدای گزارش گفته شد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در شهریور ماه ۴ هزار میلیارد تومان درآمدزایی داشت که نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است.

درآمد‌های عملیاتی "کگل" تا شهریورماه ۱۴۰۱

درآمد ماهانه‌ای که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۱۱۸ درصدی بود، میزان درآمدی که "کگل" طی ۶ ماه گذشته از فروش محصولات در بازار صادراتی از خود بر جای گذاشت مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۳۲۹ میلیارد تومان بود.

نکته حائز اهمیت فعالیت ماهانه شهریورماه "کگل" افزایش درآمد ۱۳۷۱ درصدی در بازار صادراتی است که از مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان در سال مالی گذشته، اکنون به درآمدزایی ۲ هزار و ۳۲۹ درصدی رسیده است همچنین در ادامه لازم به ذکر است که این شرکت معدنی در شهریورماه میزان درآمدی که به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

صادرات چشمگیر

درآمدی که "کگل" در شهریورماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فروش «گندله ریزدانه، کنسانتره سنگ‌آهن (داخلی و صادراتی) و گندله (داخلی و صادراتی)» بود، عمده‌ترین درآمد شناسایی‌شده توسط این شرکت معدنی متعلق به محصول «گندله» در بازار داخلی با ۳ هزار میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن نزدیک به ۳ میلیون تومان در ازای هر تن بود.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر درآمد صادراتی که در شهریورماه حاصل کرد مربوط به فروش گندله و کنسانتره سنگ آهن بود، میزان درآمدی که از فروش هر یک از محصولات به دست آمد به ترتیب برابر با ۳۳۵ میلیارد تومان و ۳۰۱ میلیارد تومان بود، بیشترین نرخ فروش را در بین این دو محصول گندله با رقمی بالغ‌بر ۲ میلیون تومان در ازای هر تن در اختیار داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر؛

"کگل" هیات مدیره را تغییر داد

نیم نگاهی به بازارسرمایه ۲۳ اسفندماه؛

"بورس" سوار بر خودروسازان / روز ملی "معاملات بلوکی"

نیم نگاهی به بازارسرمایه ۲۲ اسفندماه؛

"مقاومت" مچ سرخ بازار را خواباند

ارسال نظر