بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
جابه‌جایی رکورد درآمدزایی انتقال داده‌های اسیاتک در شهریورماه؛

میل به صعود درآمدهای "آسیاتک" تمامی ندارد

میل به صعود درآمدهای
میزان درآمدی که "آسیاتک" در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رساند ۱۶ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۵ دوره گذشته بود.
کد خبر : ۲۶۳۰۰۰

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری، به میزان درآمد برابر با ۱۱۵ میلیارد تومانی رسید که این میزان درآمد حاصل شده در این دوره ماهانه حاصل از فروش و ارائه خدمات بود، درآمد تجمیعی این شرکت ارتباطات جمعی در نیمه نخست سال جاری توانست به درآمدزایی ۶۱۲ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

میل به صعود درآمدهای آسیاتک تمامی ندارد+بورس نیوز

میزان درآمدی که "آسیاتک" در ششمین ماه از سال جاری به ثبت رساند ۱۶ درصد بالاتر از میانگین درآمد ماهانه طی ۵ دوره گذشته بود و همچنین درآمد تجمیعی که از سوی این شرکت طی ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رسید، ۷۳ درصد از درآمد ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را در برگرفته است.

درآمد‌های آسیاتک تا شهریورماه ۱۴۰۱

"آسیاتک" در پایان نیمه نخست سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به ثبت رساند از بخش‌های خدمات اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا بود که در مقایسه با ماه گذشته توانست به رشد ۶ درصد برسد و نسبت به شهریورماه سال کذشته نیز ۲۹ درصد افزایش را مشاهده کرده است.

میل به صعود درآمدهای آسیاتک تمامی ندارد+بورس نیوز

مجموع درآمد تجمیعی این شرکت نسبت به ۶ ماه نخست ابتدایی سال گذشته ۵۲ درصد افزایش پیدا کرد به گونه‌ای که این مبلغ در سال گذشته ۴۰۱ میلیارد تومان بود و در سال جاری توانست درآمد تجمیعی خود را به ۶۱۲ میلیارد تومان برساند.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در شهریورماه سال جاری عمده‌ترین میزان درآمدی که به دست آورد متعلق به بخش «درآمد خدمات اینترنت» با ۸۱ میلیارد تومان بود که در مقایسه با مردادماه شاهد رشد ۴ درصدی بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۵ درصد افزایش را تجربه کرد.

از طرفی «درآمد خدمات فناوری اطلاعات» توانست با مبلغی بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان درآمدزایی در شهریورماه، رتبه بعدی درآمدزاترین بخش "آسیاتک" را به خود اختصاص بدهد، همچنین این شرکت از فروش کالا نیز یک میلیارد ۵۸۵ میلیون تومان درآمدزایی داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر