بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
بیش از ۴۶۰۰ صندوق حمایت از اشتغال خرد روستایی
وزیر جهاد کشاورزی گفت:اکنون بیش از ۴۶۰۰ صندوق حمایت از اشتغال خرد روستایی در کشور فعال است که ما به دنبال افزایش منابع مالی صندوق‌های خرد هستیم.
کد خبر : ۲۶۳۲۰۸

بیش از ۴۶۰۰ صندوق حمایت از اشتغال خرد روستایی

بورس نیوز: سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی در همایش روز جهانی زن روستایی اظهار کرد: زنان سهم بسیاری در تامین امنیت غذایی کشور دارند و اگر زن از روستا مهاجرت کند گویا خانواده‌ای از روستا مهاجرت کرده است. 

وی افزود: زنان روستایی در حوزه کارآفرینی بسیار فعال هستند و دست‌بافت‌های فرش زنان روستایی و عشایری در تمام موزه‌های دنیا وجود دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه از طریق حمایت از زنان روستایی و عشایری تولیدات بخش کشاورزی حفظ می‌شود ادامه داد: نوع آوری خوبی در حوزه اشتغال زنان روستایی و عشایری داریم به طوری که آنان موجب حفظ پرورش مرغ خانگی و نوغان‌داری شدند و حتی این مشاغل را احیا کردند که به تولید و اشتغال کشور بازگشت.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: حمایت از زنان یعنی روستا‌های ما دچار مهاجرت نشوند و تولیدات بخش کشاورزی در کشور ادامه پیدا کند که ما به دنبال افرایش تعداد و منابع مالی صندوق‌های خرد روستایی برای حمایت از تولید هستیم که در این بخش سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اقدامات ارزنده‌ای داشته است.

وی گفت: اکنون بیش از ۴۶۰۰ صندوق حمایت از اشتغال خرد روستایی در کشور فعال است که ما به دنبال افزایش منابع مالی صندوق‌های خرد هستیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر