بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس گزارش داد

نور بالا "تپسی" به رشد ۱,۴۷۶ درصدی سود

نور بالا
درآمد‌های این شرکت دانش بنیان از فروش و ارائه خدمات به‌دست‌آمده عمده‌ترین درآمد عملیاتی از کمیسیون سفر با ۲۴۶ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۶۳۲۹۹

نور بالا

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۲۵۷ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۱۴۰ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال در گذشته از آن خود کرد به گونه‌ای که در دوره مشابه سال گذشته این مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان بود.

سود ناخالص شرکت "تپسی" طی این دوره ۶ ماهه با افزایش ۱۸۶ درصدی از مبلغ نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان به مبلغ ۴۲ میلیارد تومان در این بازه زمانی رسید.

هزینه‌های فروش، اداری و عمومی پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در پایان شهریورماه نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان شناسایی‌شده که با توجه به مبلغ ثبت‌شده در سال گذشته با رشد ۸۵ درصدی همراه بوده است.

نور بالا

مجموع سود عملیاتی شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای از مبلغ ۸ میلیارد تومان با افزایش قابل‌توجه ۲۶۵ درصدی طی دوره مشابه سال گذشته به ۳۰ میلیارد تومان رسید.

سود خالص این شرکت دانش بنیان در پایان شهریورماه سال جاری برابر با ۲۰ میلیارد تومان بود که در این دوره مالی به اطلاع سهامداران رساند و همچنین "تپسی" در دوره مشابه سال گذشته سود خالص شناسایی شده خود را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که در این دوره افزایش ۱,۴۷۶ درصدی را به همراه داشت .

نور بالا

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان شهریروماه ۱۴۰۱

شرکت "تپسی" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۴۸۲ میلیارد تومان ارائه کرده که رشد ۷۴ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته از خود بر جای گذاشت، بیشترین دارایی در اختیار بخش «دارایی‌های نامشهود» با ۴۱۰ میلیارد تومان بود که نسبت به پایان سال گذشته ۱۰۳ درصد افزایش را مشاهده کرد.

پس از بخش دارایی‌های نامشهود عمده‌ترین دارایی را بخش «دریافتنی‌های تجاری و سایر دریافتنی‌ها» با ۳۱ میلیارد تومان در بخش دارایی‌های جاری قرارگرفت و این بخش افزایش ۴۰۱ درصدی را نسبت به پایان سال گذشته به همراه داشته است.

نور بالا

در این دوره ۶ میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ میزان سرمایه به ثبت رسیده "تپسی" مبلغی بالغ‌بر ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام شد که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌ماند، همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۱ با رشد ۲۳۱ درصدی به ۲۶ میلیارد تومان دست یافت.

نور بالا

همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت "تپسی" در پایان دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۱ برابر با ۲۸۷ میلیارد تومان شناسایی شد، درآمد‌های این شرکت دانش بنیان از فروش و ارائه خدمات به‌دست‌آمده عمده‌ترین درآمد عملیاتی از کمیسیون سفر با ۲۴۶ میلیارد تومان بوده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

یک شرکت دانش بنیان در مسیر بازار سهام/ عرضه اولیه "تپسی" در کلاس جهانی

پذیره نویسی
پذیره نویسی سهام تپسی به مدت یک ماه اداری؛

پذیره نویسی "تپسی" از دوشنبه ۱۸ مهرماه

میترا عظیمی، مدیرمالی شرکت تپسی در گفتگو با بورس نیوز پاسخ می‌دهد:

"تپسی" در آستانه مرحله دوم عرضه / سهامداران حرفه ای دست به ماشه معامله

ارسال نظر