بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
عرضه مرغ منجمد در سامانه
رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی گفت: از امروز سه‌شنبه مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان توسط عرضه کننده اصلی در سامانه ستکاوا یا سامانه توزیع هوشمند محصولات کشاورزی عرضه و فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فرو
کد خبر : ۲۶۳۳۰۷

عرضه مرغ منجمد در سامانه

بورس نیوز: کمال ربانی‌زاده، رییس قرارگاه رصدخانه کشاورزی اظهار کرد: از امروز سه‌شنبه مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۴۰ هزار تومان توسط عرضه کننده اصلی در سامانه ستکاوا یا سامانه توزیع هوشمند محصولات کشاورزی عرضه و فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار عضو این سامانه در تهران می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

وی افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد و مرغ گرم نیز با قیمت مصوب سازمان تعزیرات در این سامانه عرضه خواهد شد.

ربانی‌زاده تصریح کرد: این اقدام به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت و حذف واسطه‌های زاید صورت می‌گیرد و تمام مراحل تامین، تولید، توزیع تا مصرف کننده هر لحظه از طریق سامانه ستکاوا رصد و پایش می‌شود.

وی با بیان این که تاکنون نام نزدیک به ۴ هزار فروشگاه پروتئینی در استان تهران را فهرست کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: از این تعداد بیش از یک هزار فروشگاه پروتئینی سطح شهر و همچنین تعدادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های میادین میوه و تره‌بار مشخصاتشان کامل و صحه‌گذاری و در سامانه ستکاوا ثبت شده که می‌توانند از طریق این سامانه درخواست خرید مرغ منجمد و مرغ گرم دهند.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز مرغ منجمد را به طور عمده و به میزان نیاز و کشش بازار از طریق سامانه ستکاوا عرضه می‌کند.

وی تصریح کرد: به مرور زمان عرضه عمده سایر محصولات اساسی مانند برنج، شکر و روغن نیز از طریق سامانه ستکاوا صورت می‌گیرد.

ربانی‌زاده در همین حال گفت: سایر فروشگاه‌های پروتئینی و یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز می‌توانند برای عضویت به ادمین این سامانه درخواست و مشخصات کامل خود را ارایه دهند.

وی گفت: در فاز‌های بعدی عرضه عمده مرغ منجمد و گرم به فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای در سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر