بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
رییس سازمان برنامه و بودجه:

باید نقدینگی کشور را مدیریت کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وقتی بیش از ۵۰۰۰ همت (هزار میلیارد تومان) نقدینگی در کشور وجود دارد باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.
کد خبر : ۲۶۳۴۱۰

باید نقدینگی کشور را مدیریت کنیم

بورس نیوز: مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت ویژه برنامه ریزی و داشتن آمار اطلاعات دقیق و درست در سیاست گذاری و مدیریت کشور اظهار کرد: آمار، از اهمیت ویژه‌ای برای سیاست گذاری برخوردار است و برنامه ریزی اساسا بدون اطلاعات دقیق امکان پذیر نیست.

وی افزود: وقتی بیش از ۵۰۰۰ همت (هزار میلیارد تومان) نقدینگی در کشور وجود دارد باید آن را مدیریت کنیم تا اتفاقات خوبی را شاهد باشیم. در حال حاضر حدود ۲۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز را از طریق کنسرسیوم از بخش‌های خصوصی و دولتی برنامه ریزی کرده‌ایم که منجر به عقد قرارداد شده و معتقد هستیم این سرمایه گذاری باید تا بیش از ۸۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: انجام چنین کار‌هایی نیاز به برنامه ریزی دارد و باید کشور را به جای بودجه محوری به سمت برنامه محوری سوق دهیم و مدیران و دستگاه‌های مختلف به جای آنکه به دنبال بودجه باشند باید بیش از نیمی از وقت خود را صرف برنامه ریزی کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در سومین دوره انتخابات اتاق اصناف تهران؛

انتخاب اعضای جدید هیات رئیسه اتاق اصناف تهران

رفع مشکلات مدیریتی به جای تفکیک وزارت صمت
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت:

رفع مشکلات مدیریتی به جای تفکیک وزارت صمت

ارسال نظر