بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
نگاهی به روند درآمدهای پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس

حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته

حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته
"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در مهرماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۳۹ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۳۶۲۰

حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمد عملیاتی که در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند برابر با مبلغ ۴۱ میلیارد تومان بود، مجموع این درآمد ماهانه از فروش و ارائه خدمات حاصل شد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در آغاز نیمه دوم سال جاری از فروش و ارائه خدمات درآمد تجمیعی که از خود بر جای گذاشت نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان بود، این شرکت استارت‌آپی در گزارش فعالیت ماهانه خود میزان سرمایه ثبت‌شده خود را ۱۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد.

حفظ درآمد‌های "تپسی" بالاتر از سال گذشته

“تپسی” در مهرماه نیز روند رو به رشد سالانه خود را ادامه داد و با افزایش درآمد ۱۰۷ نسبت به مهرماه سال گذشته روبه‌رو بود، همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید این روند صعودی نیز در حوزه درآمد‌های تجمیعی نیز قابل لمس است که و این افزایش برابر با ۱۳۵ درصد (معادل ۱۷۱ میلیارد تومان) بود، به‌گونه‌ای که در دوره مشابه سال گذشته این رقم برابر با ۱۲۷ میلیارد تومان بوده و اکنون به مبلغی نزدیک به ۳۰۰ میلیارد رسیده است.

حفظ درآمد‌های “تپسی” بالاتر از سال گذشته+بورس نیوز

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس  شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۵ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق، سو پیشینه سفیران، سفیر مختلف، سایر درآمد عملیاتی و سایر بخش ها بود است.

در پایان گفتنی است که با توجه به اینکه در عملیات تپسی نیاز به ارسال ترافیک به اینترنت بین الملل وجود ندارد، فعالیت این شرکت درمهرماه تحت تاثیرمحدودیت‌های اعمال شده در اینترنت قرار نگرفته است.

مبلغ فروش مهر ماه معادل میانگین فروش ۶ ماهه اول سال بود، ولی با توجه به تعطیلات هفته اول و پایان هفته دوم مهرماه و اینکه پیک سفر‌های دورن شهری، پایان هفته است و همچنین کاهش یک روز در نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول سال در هر ماه، فروش مهرماه کم‌تر از فروش شهریور شده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

یک شرکت دانش بنیان در مسیر بازار سهام/ عرضه اولیه "تپسی" در کلاس جهانی

پذیره نویسی
پذیره نویسی سهام تپسی به مدت یک ماه اداری؛

پذیره نویسی "تپسی" از دوشنبه ۱۸ مهرماه

میترا عظیمی، مدیرمالی شرکت تپسی در گفتگو با بورس نیوز پاسخ می‌دهد:

"تپسی" در آستانه مرحله دوم عرضه / سهامداران حرفه ای دست به ماشه معامله

ارسال نظر