بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
درآمد انتقال داده‌های آسیاتک به رشد سالانه ۳۷ درصدی رسید؛

درآمدزایی "آسیاتک" با خدمات اینترنتی

درآمدزایی
بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در مهرماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۶۷ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۳۶۹۴

درآمدزایی

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در مهرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به درآمد های به دست آمده از بخش‌های «خدمات اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» بود، آسیاتک میزان درآمدی که از بخش‌های گفته‌شده شناسایی کرد برابر با ۹۶ میلیارد تومان بود.

درآمدزایی

درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا آغاز نیمه دوم سال مالی بالغ‌بر ۷۰۸ میلیارد تومان به ثبت رسید، "آسیاتک" در هفتمین ماه از سال مالی به میانگین درآمدی ۱۰۱ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

درآمد‌های "آسیاتک" تا مهرماه ۱۴۰۱

"آسیاتک" در پایان مهرماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته توانست به افرایش ۳۷ درصدی دست پیدا کند و در مقایسه با ماه گذشته نیز با کاهش درآمد همراه بود.

همان طور که گفته شد درآمد تجمیعی "آسیاتک" در ۷ ماه گذشته از ارائه خدمات و فروش تشکیل شد، درآمد به‌دست‌آمده در دوره مشابه سال گذشته برابر با ۴۷۱ میلیارد تومان بود و حال با رشد ۵۰ درصدی به مبلغ کنونی رسیده است.

درآمدزایی

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در مهرماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۶۷ میلیارد تومان بود که در مقایسه با مردادماه شاهد رشد ۲۲ درصدی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در مهرماه دربرگیرنده‌ی ۶۹ درصد از درآمد ماهانه "آسیاتک" بود.

مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۲۹ میلیارد تومان و ۶۶۶ میلیون تومان بود.

درآمدزایی

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ۳ ماه نخست سال جاری ۲۸۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و ۳ ماهه دوم نیز مجموع درآمدزایی‌های این شرکت برابر با ۳۳۰ میلیارد تومان به ثبت رسید، اکنون در آغاز ۳ ماهه سوم سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ میزان درآمدی که به دست آورد بالغ‌بر ۹۶ میلیارد تومان بود و این انتظار از آسیاتک می‌رود که این روند رو به رشد را پایان ۳ ماهه سوم ادامه دهد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر