بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
گندله بورس کالا، درآمدزاترین محصوص سنگ‌آهن گهر زمین در مهرماه؛

رشد ۴۲ درصدی درآمد تجمیعی "کگهر"

رشد ۴۲ درصدی درآمد تجمیعی
سنگ‌آهن گهر زمین در مهرماه از فروش محصولات کنسانتره سنگ‌آهن، کنسانتره بورس کالا و گندله بورس کالا کسب درآمد کرد.
کد خبر : ۲۶۳۸۰۲

بورس نیوز:

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود شناسایی کرد به درآمد ۳۵۴ میلیارد تومانی دست‌یافت و از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۱ (سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) به درآمد ۲۳ هزار و ۵۵۷ میلیارد تومانی رسید.

این شرکت معدنی در مهرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات خود کسب کرد مربوط به حضور و فعالیت در بازار داخل کشور بود، همچنین میزان درآمد تجمیعی که "کگهر" در دوره ۱۰ ماهه به ثبت رساند مربوط به فعالیت در بازار‌های داخلی و صادراتی است.

میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین تا مهرماه برابر با مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، لازم به ذکر است که این شرکت در مهرماه از فروش محصولات کنسانتره سنگ‌آهن، کنسانتره بورس کالا و گندله بورس کالا کسب درآمد کرد.

بیشترین درآمدزایی "کگهر" در مهرماه مربوط به فروش گندله در بورس کالا بود که از آن ۱۶۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشت و سهم ۴۷ درصدی از درآمد ماهانه این شرکت را به خود اختصاص داد، این محصول در مهرماه ۲ میلیون و ۷۶۲ هزارتومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت.

رشد ۴۲ درصدی درآمد تجمیعی کگهر+بورس نیوز

میزان درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در دهمین ماه از سال مالی خود به ثبت رساند بدون هیچ توضیح خاصی در گزارش فعالیت ماهانه با کاهش درآمد ۹۳ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود اما؛ همان‌طور که گفته شد میزان درآمد عملیاتی تجمیعی این شرکت معدنی در پایان مهرماه برابر با ۲۳ هزار و ۵۵۵ میلیارد تومان به ثبت رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش را به دنبال داشت.

درآمد تجمیعی که "کگهر" از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان بود و در بازار صادراتی نیز به درآمد تجمیعی یک هزار و ۵۷۷ میلیارد تومان رسید، همچنین در این دوره ۱۰ ماهه به ۴۶ میلیارد تومان سود سرمایه‌گذاری دست پیدا کرد.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در مهرماه مقدار فروش خود را ۱۳۶ هزار و ۸۵۴ تن در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رساند و همچنین مقدار فروش تجمیعی خود را ۱۰ میلیون و ۸۱۳ هزارتن به ثبت رساند، بیشترین میزان مقدار فروش مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزارتن بود و بازار صادراتی نیز ۵ درصد از مقدار فروش تجمیعی را به خود اختصاص داده است.

مقدار تولید تمام محصولات "کگهر" افزایش پیدا کرد و مجموع تولید ۲۵ درصد بیش از ماه گذشته بود، نرخ گندلۀ بورس کالا ۱۸ درصد و کنسانتره بورس کالا ۷ درصد کمتر از ماه گذشته گزارش‌شده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر