بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی:

تخلیه ۲ فروند کشتی گندم در بندر شهید رجایی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت:در حال حاضر دو فروند کشتی گندم در اسکله‌های ۱۴ بندر شهید رجایی در حال تخلیه کالا هستند.
کد خبر : ۲۶۴۱۶۸

تخلیه ۲ فروند کشتی گندم در بندر شهید رجایی

بورس نیوز: حسین عباس‌نژاد، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان درخصوص آخرین وضعیت واردات کالا‌های اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران، با بیان اینکه در حال حاضر دو فروند کشتی گندم در اسکله‌های ۱۴ بندر شهید رجایی در حال تخلیه کالا هستند، اظهار کرد: میزان واردات گندم از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۲۲۳ تن است که ۷۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش واردات گندم به ثبت رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت حضور کشتی‌های حامل کالای اساسی در لنگرگاه بندرعباس نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۱۱ فروند کشتی به مجموع تناژ ۶۸۵ هزار و ۳۹۶ تن درحال طی کردن فرآیند اسناد خود برای پهلودهی در اسکله‌های ویژه کالای اساسی هستند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه این ۱۱ کشتی شامل دو فروند کشتی ذرت، دو کشتی جو و هفت فروند دیگر نیز حامل کالای استراتژیک گندم بوده، گفت: از ۶۸۵ هزار و ۳۹۶ تن کالای اساسی در این ۱۱ کشتی، ۴۳۷هزار و ۲۲۱ تن گندم، ۱۳۴هزار و ۵۵ تن جو و ۱۱۴هزار و ۱۲۰تن نیز ذرت است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی ۲۹ کالای اساسی
در جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت؛

افزایش قیمت ۱۰۰ درصدی ۲۹ کالای اساسی

ارسال نظر