بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
ارتباطات سیار ایران ۸۲ درصد از درآمدهای سال گذشته را پوشش داد؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی "همراه"

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی
"همراه" در ۸ ماه گذشته میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به ثبت رساند بالغ‌بر ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود،
کد خبر : ۲۶۴۷۶۸

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی همراه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش و ارائه خدمات بود، میزان درآمدی که "همراه" از این بخش شناسایی کرد برابر با مبلغ ۲ هزار و ۶۱۳ میلیارد تومان بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به ثبت رساند بالغ‌بر ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، "همراه" میزان سرمایه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد ۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان بود.

تداوم روند رو به رشد درآمد‌های "همراه"

شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان آبان ماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۳۱ درصدی روبه‌رو بود و توانست روند صعودی خود را نسبت به سال گذشته ادامه دهد، "همراه" میزان درآمدی که تا پایان آبان ماه از خود بر جای گذاشت به میانگین درآمدی ۳ هزار میلیارد تومانی دست یافت.

شرکت ارتباطات سیار ایران در آبان ماه میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات اعلام کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی را به همراه داشت، همچنین گفتنی است که درآمد تجمیعی این شرکت در دوره مشابه سال مالی گذشته ۱۸ هزار و ۶۹۹ میلیارد تومان بود و اکنون این مبلغ به ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی همراه+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "همراه" در آبان ماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است.

درآمدی که "همراه" از این بخش در مدت زمان ۸ ماهه به دست آورد برابر با ۱۳ هزار میلیارد تومان بود که ۵۳ درصد از درآمد تجمیعی را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹ هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمد تجمیعی که تا پایان آبان ماه سال جاری به دست آورد ۸۲ درصد از درآمد عملیاتی ۱۲ ماه سال گذشته را پوشش داده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر