بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
عملکرد صادراتی معدنی و صنعتی چادرملو در حال جان گرفتن؛

نفس تازه "کچاد" در کسب درآمد ماهانه

نفس تازه
درآمد تجمیعی که "کچاد" از بازار صادراتی در ۸ ماه گذشته بخ ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۴۷۸۸

نفس تازه کچاد در کسب درآمد ماهانه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه خود در آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش «آپاتیت، گندله، کنسانتره آهن (خشک)، فولاد، آهن اسفنجی و عرضه برق تولیدی (نیروگاه)» به ثبت رساند برابر با مبلغ ۳ هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان بود.

"کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات شناسایی کرد بالغ‌بر ۲۷ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان بود، این شرکت معدنی عمده‌ترین درآمدزایی را در این دوره ۸ ماه از فروش محصولان در بازار داخل کشور به دست آورد.

نفس تازه کچاد در کسب درآمد ماهانه+بورس نیوز

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو میزان درآمد ماهانه‌ای که در هشتمین ماه سپری‌شده از سال مالی به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود که بیشترین میزان درآمد در بازار داخل کشور با ۳ هزار و ۳۴۳ میلیارد تومان شکل گرفت.

میزان سرمایه‌ای که "کچاد" از ابتدای سال مالی تاکنون از خود بر جای گذاشته نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد تومان بود، همچنین لازم به ذکر است که میزان درآمد آبان ماه این شرکت معدنی ۲۷ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته بود.

بازگشت درآمدهای"کچاد" به روند صعودی

درآمدی ماهانه‌ای که "کچاد" در آبان ماه به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته شاهد افزایش درآمد ۱۹ درصدی بود، به‌گونه‌ای که از مبلغ ۳ هزار و ۱۴۳ میلیارد تومانی به ۳ هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان رسید، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آبان ماه افزایش درآمد را پس از مدت‌ها تجربه کرد.

نفس تازه کچاد در کسب درآمد ماهانه+بورس نیوز

"کچاد" بیشترین درآمدزایی خود در این دوره ماهانه را از فروش «فولاد» با مبلغ یک هزار و ۳۶۷ میلیارد تومان به دست آورد، نرخ فروش فولاد در آبان ماه بالغ‌بر ۱۴ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته نزدیک به ۴ درصد افزایش را به همراه داشت.

نفس تازه کچاد در کسب درآمد ماهانه+بورس نیوز

دیگر محصول درآمدزای شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آبان ماه متعلق به کنسانتره آهن (خشک) با مبلغ یک هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان بود که در بازار داخل کشور مورد معامله قرار گرفت و نرخ فروش این محصول نیز پس از سپری کردن روند نزولی با افزایش نرخ همراه بود.

عملکرد بازار صادراتی معدنی و صنعتی چادرملو

همان‌گونه که گفته شد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در آبان ماه سال جاری از فروش محصول در بازار صادراتی به درآمد ۴۰۷ میلیارد تومانی رسید، مبلغ به‌دست‌آمده از فروش محصول فولاد شناسایی شد که تنها محصول عرضه‌شده در بازار خارج از کشور بود.

نفس تازه کچاد در کسب درآمد ماهانه+بورس نیوز

میزان درآمدی که "کچاد" از این بازار در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند برابر با ۲ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان بود، همچنین گفتنی است که بازار صادراتی نسبت به ماه گذشته با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر