بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
ماکارونی رشته‌ای پرچم‌دار درآمدزایی
محصولاتی که در بازار صادراتی به فروش رسید شامل محصولات آشیانه‌ای، محصولات رشته‌ای و محصولات خاص می‌شود.
کد خبر : ۲۶۴۸۶۹

ماکارون رشته‌ای پرچم‌دار درآمدزایی  غزر+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش محصولات در این دوره به دست آورد مبلغی برابر با ۴۸۵ میلیارد تومان بود، غزر در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۷۶۸ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

درآمد ماهانه‌ای که زر ماکارون در آبان ماه سال جاری شناسایی کرد متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، "غزر" بیشترین درآمدزایی را از بازار داخلی با ۴۱۴ میلیارد تومان به همراه داشت و از فروش محصولات در بازار خارج از کشور نیز نزدیک به ۷۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشت.

ماکارون رشته‌ای پرچم‌دار درآمدزایی  غزر+بورس نیوز

زر ماکارون در این ۸ ماه گذشته ۲ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان فروش داخلی داشت و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این میزان درآمدزایی برابر با یک هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان بود که ۸۷ درصد افزایش یافته است.

میزان سرمایه اعلام شده از سوی این شرکت غذایی در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که غزر در آبان ماه از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۴۸ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد ماهانه "غزر" در روند صعودی قرار گرفت

شرکت زر ماکارون در این دوره ماهانه شاهد افزایش درآمد ۱۹۵ میلیارد تومانی (معادل ۶۸ درصد) بود، غزر در مقایسه با درآمد آبان ماه سال گذشته رشد ۱۴۳ درصدی را تجربه کرد به گونه‌ای که در آبان ماه سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی این شرکت بوده است.

بیشترین درآمدی که شرکت زر ماکارون از فروش محصولات کسب کرد مربوط به «ماکارونی رشته ای» در داخل کشور بود با مبلغی نزدیک به ۲۷۱ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول در این دوره ماهانه نزدیک به ۲۵ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

ماکارون رشته‌ای پرچم‌دار درآمدزایی

همان‌گونه که گفته شد زر ماکارون از فروش محصولات در بازار صادراتی ۷۰۹ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، محصولاتی که در این بازار مورد تقاضا قرار گرفتند شامل محصولات آشیانه‌ای، محصولات رشته‌ای و محصولات خاص می‌شود.

شرکت زر ماکارون در آبان ماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را ۱۸ هزار و ۸۶۹ تن به اطلاع سهامداران رساند، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز مقدار فروش این شرکت غذایی به ۱۰۴ هزارتن رسید.

ماکارون رشته‌ای پرچم‌دار درآمدزایی  غزر+بورس نیوز

زر ماکارون در آبان شاهد افزایش فروش ۸۶ درصدی نسبت به مهرماه بود، پرفروش‌ترین محصولی که "غزر" در این دوره به فروش رساند مربوط به ماکارونی رشته‌ای با ۱۰ هزار و ۸۹۶ تن بود و همچنین در پایان لازم به ذکر است که مقدار تولید محصولات "غزر" در آبان ماه بالغ‌بر ۱۹ هزارتن اعلام شد که ۹ هزار و ۸۲۱ تن افزایش تولید را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر