بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵
آسیاتک به میانگین درآمد ۱۰۰ میلیارد سید؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد ماهانه "آسیاتک"

رشد ۳۱ درصدی درآمد ماهانه
درآمد تجمیعی آسیاتک در ۸ ماه گذشته، ۹۷ درصد از میزان درآمد سال مالی گذشته را پوشش داده است.
کد خبر : ۲۶۴۹۱۴

رشد ۳۱ درصدی درآمد سالانه آسیاتک+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود را از بخش‌های «خدمات اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد، "آسیاتک" میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در این دوره به دست آورد بالغ‌بر ۹۸ میلیارد تومان بود.

"آسیاتک" میزان درآمدی که از در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با مبلغ ۸۰۶ میلیارد تومان بود، در این دوره ۸ ماهه میزان سرمایه به ثبت رسیده از سوی "آسیاتک" ۲۰۰ میلیارد تومان بود و همچنین در آبان ماه این شرکت به میانگین درآمدی ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

درآمد‌های آسیاتک تا آبان ماه ۱۴۰۱

"آسیاتک" در پایان آبان ماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۱ درصدی را مشاهده کرد و در مقایسه با مهرماه نیز افزایش ۲ درصدی میزان درآمد عملیاتی را تجربه کرد.

همان طور که گفته شد "آسیاتک" درآمد تجمیعی که در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند برابر با مبلغ ۸۰۶ میلیارد تومان است که در این دوره رشد ۴۸ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد، همچنین این مبلغ به‌دست‌آمده ۹۷ درصد از میزان درآمد تجمیعی این شرکت در ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را پوشش داده است.

رشد ۳۱ درصدی درآمد سالانه آسیاتک+بورس نیوز

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در آبان ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۶۴ میلیارد تومان بود که در مقایسه با مهرماه شاهد رشد ۱۶ درصدی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در آبان ماه دربرگیرنده‌ی ۶۶ درصد از درآمد ماهانه "آسیاتک" بود.

مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۳۰ میلیارد تومان و ۳ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر