بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
مقدار فروش صادراتی "فخوز" ۲۰ درصد کاهش یافت؛

کاهش دمای کوره صادراتی فولاد خوزستان

کاهش دمای کوره صادراتی فولاد خوزستان
"فخوز" میزان درآمدی که در آبان ماه از خود بر جای گذاشت نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۲ درصد پایین‌تر بود.
کد خبر : ۲۶۵۲۰۴

کاهش دمای کوره صادراتی فولاد خوزستان+بورس نیوز

بورس نیوز:

فولاد خوزستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ درآمد عملیاتی که از فروش محصولات تولیدی خود شناسایی کرد برابر با ۴ هزار و ۱۴۱ میلیارد تومان بود و همچنین "فخوز" در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمد تجمیعی که از خود در این دوره بر جای گذاشت برابر با ۳۲ هزار میلیارد تومان بود.

درآمد ماهانه‌ای که فولاد خوزستان در آبان ماه به ثبت رساند از فروش محصولات در بازار داخل و خارج از کشور بود، بیشترین درآمدزایی "فخوز" از فروش در بازار داخل کشور با ۲ هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان بود، این میزان درآمد به دست آمده در بازار داخل کشور دربرگیرنده‌ی ۶۳ درصد از درآمد آبان ماه بود.

عملکرد ماهانه فولاد خوزستان+بورس نیوز

شرکت فولاد خوزستان در آبان ماه از فروش محصولات در بازار صادراتی به درآمد یک هزار و ۵۲۵ میلیارد تومانی دست یافت و از ابتدای سال مالی نیز توانست به درآمد ۱۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد تومانی از این بازار دست پیدا کند.

میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی فخوز در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی مبلغی برابر با ۱۹ هزار میلیارد تومان بود، همچنین گفتنی است که این شرکت فولادی میزان درآمدی که در آبان ماه از خود بر جای گذاشت نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۲ درصد پایین‌تر بود.

عملکرد درآمدی فولاد خوزستان در آبان ماه

فولاد خوزستان میزان درآمد ماهانه‌ای که در این دوره از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بالغ‌بر ۱۱۷ میلیارد تومان (۴ درصد) کاهش پیدا کرد، اکنون درآمد ماهانه‌ای که این شرکت فولادی در آبان ماه از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش را تجربه کرد.

روند درآمدزایی فولاد خوزستان+بورس نیوز

"فخوز" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه از فروش محصولات در بازار صادراتی میزان درآمدی که شناسایی کرد برابر با ۱۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد تومان است. میزان درآمدی که "فخوز" در دوره مشابه سال گذشته از بخش صادراتی شناسایی کرد برابر با ۱۵ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان بود که در ۸ ماه سپری‌شده از سال جاری با کاهش ۲۰ درصدی همراه بود.

بیشترین میزان درآمدی که فولاد خوزستان از فروش محصولات خود به دست آورد مربوط به فروش محصول «بلوم، بیلت» در بازار خارج از کشور با یک هزار و ۵۲۵ میلیارد تومان بود، "فخوز" بر خلاف ماه گذشته که اسلب و بلوم، بیلت را وارد معاملات خود کرد اما؛ در این دوره ماهانه بلوم، بیلت به تنهای وارد بازار صادراتی شد.

کانرخ فروش بلوم و بیلت فولاد خوزستان+بورس نیوزهش دمای کوره صادراتی فولاد خوزستان

نرخ فروش «بلوم و بیلت صادراتی» در آبان ماه نزدیک به ۱۳ میلیون تومان در ازای هر تن مورد معامله قرار گرفت و همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش پیدا کرد، نرخ فروش این محصول در بازار داخل کشور نیز ۱۳ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان به ثبت رسید که

روند فروش محصولات فولاد خوزستان

فخوز" در آبان ماه سال جاری ۳۴۱ هزار تن از محصولات خود را در بازار داخلی و صادراتی به فروش رساند که نسبت به مهرماه ۴ درصد کاهش پیدا کرد، بیشترین مقدار فروش ماهانه مربوط به بازار داخلی با ۲۲۴ هزار تن بود. پرفروش‌ترین محصول "فخوز" در آبان ماه به فروش بلوم، بیلت در بازار صادراتی تعلق گرفت.

روند فروش صادراتی فولاد خوزستان+بورس نیوز

مقدار فروش تجمیعی "فخوز" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار تن اعلام شد. مقدار فروش این شرکت فولادی در بازار داخل کشور برابر با یک میلیون و ۵۶۵ هزارتن بود و در بازار صادراتی نیز ۹۱۲ هزارتن از محصولات خود را به فروش رساند، مقدار فروش تجمیعی فخوز در آبان ماه ۲۰ درصد ریزش را تجربه کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تأثیر لغو قرارداد بر درآمد صادراتی
قرارداد لغو‌شده و محموله‌هایی که از کشتی تخلیه شد؛

تأثیر لغو قرارداد بر درآمد صادراتی "فخوز"

رئیس سازمان خصوصی سازی:

۷ باشگاه فوتبال شفاف سازی کنند

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده
سهامداران روز پر رفت و آمدی در مجامع عمومی خواهند داشت؛

ترافیک در برگزاری مجامع روز آینده

ارسال نظر