بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
"آپ" از میانگین درآمد ماهانه به پایین کشیده شد؛

کاهش ۱۱ درصدی درآمد آسان پرداخت پرشین

کاهش ۱۱ درصدی درآمد آسان پرداخت پرشین
فروش پین و اعتبار در مقایسه با ماه گذشته ۱۱ درصد (معادل ۶۸ میلیارد تومان) اُفت پیدا کرد
کد خبر : ۲۶۵۲۷۶

کاهش ۱۱ درصدی درآمد آسان پرداخت پرشین+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت آسان پرداخت پرشین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که به اطلاع سهامداران رساند ۶۰۱ میلیارد تومان به ثبت رسید، میزان درآمدی که این شرکت از خود بر جای گذاشت مربوط به ارائه خدمات و فروش بود و همچنین آپ از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه سال جاری نیز توانست به درآمد تجمیعی ۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

آپ در هشتمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی میزان درآمدی که شناسایی کرد در مقایسه با میانگین درآمدی ۷ ماه گذشته با کاهش ۴ میلیارد و ۵۴۴ میلیون تومانی روبه‌رو بود، میزان سرمایه ثبت‌شده آپ نیز در ۸ ماه گذشته ۵۵۵ میلیارد تومان بود.

کاهش ۱۱ درصدی درآمد آسان پرداخت پرشین

میزان درآمد عملیاتی آپ در ابان ماه سال جاری همان‌طور که گفته شد ۶۰۱ میلیارد تومان اعلام شد، این مبلغ در مقایسه با مهرماه با کاهش ۱۱ درصدی (معادل ۷۱ میلیارد تومان) مواجه بود، درآمد تجمیعی این شرکت نیز نسبت به دوره تجمیعی سال گذشته شاهد رشد ۱۲ درصدی بود.

میزان درآمدی که آپ در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی جاری به ثبت رساند ۷۴ درصد از درآمد سال مالی گذشته (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) را پوشش داد.

کاهش ۱۱ درصدی درآمد آسان پرداخت پرشین

بیشترین میزان درآمدی که آپ در آبان ماه شناسایی کرد مربوط به فروش پین و اعتبار بود، درآمد حاصل‌شده از این بخش برابر با ۵۵۲ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۱۱ درصد (معادل ۶۸ میلیارد تومان) اُفت پیدا کرد، دیگر بخش درآمدزای آپ متعلق به کارمزد تراکنش شاپرکی با ۳۸ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر