بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که هایما ۸S را که یکی از محصولات جدید این گروه صنعتی است، در روز‌های آینده از طریق بورس کالا عرضه می‌کند.
کد خبر : ۲۶۵۳۷۸

برای نخستین بار؛ عرضه هایما ۸S از طریق بورس کالا

بورس نیوز: هایما ۸S که در سایت ایران‌خودرو خراسان به تولید می‌رسد، با عرضه در بورس کالا برای اولین بار وارد بازار کشور خواهد شد.

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران‌خودرو آمده است که بر اساس " ارزیابی کارشناس‌های بازار خودرو، مدل جدید هایما با توجه به رده بندی قیمتی و کیفیت، می‌تواند جایگاه مطلوبی را در میان خودرو‌های هم‌رده پیدا کند.

این خودرو که در رده کراس اوور‌ها قرار دارد، از نظر ظاهری کاملا مدرن و به روز است، جلو پنجره کرومی طرح کهکشانی همراه با چراغ‌هایی که تهاجمی طراحی شده‌اند، نوید حضور یک خودروی پر هیجان را می‌دهد. در نمای جلو پروژکتور‌ها نیز همچون خودرو‌های کره‌ای کاملا بزرگ طراحی شده‌اند.

این محصول از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۹۲ اسب بخار نیرو و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور موتور از دور ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ در دسترس است که بازه بزرگی از دور موتور به حساب می‌آید. از این رو مصرف سوخت هم به ۷.۲ لیتر کاهش پیدا می‌کند که برای یک کراس اوور با این ابعاد بسیار مناسب است. در این خودرو از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک استفاده شده است. امکانات رفاهی و ایمنی خودرو نیز در بخش‌های مختلف قابل توجه و مورد خواست مشتریان است.

پیش‌بینی می‌شود، هایما ۸S با توجه به آپشن‌های بسیار و متنوع و همچنین سابقه‌ای که مدل‌های S۵ و S۷ در ذهن خریداران ایرانی دارد، یکی از خودرو‌های جدیدی باشد که رانندگی با آن با توجه به حس قدرت و هوشمندی این خودرو لذت بخش و ایمن است. ''

اشتراک گذاری :
ارسال نظر