بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کاهش درآمد
" اوان " در فصل بهار روندی صعودی داشت سپس بعدازآن در تابستان ثابت شد و در پاییز روند نزولی به خود گرفته است؛ در بلندمدت این روند نزولی از خردادماه شروع‌شده است.
کد خبر : ۲۶۵۳۸۶

بورس نیوز:

شرکت مبین وان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده در این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در ۸ ماهه گذشته نیز درآمد عملیاتی شناسایی‌شده خود از فروش محصولات و ارائه خدمات را برابر با مبلغ ۱۳۹ میلیارد تومان اعلام کرده است.

کاهش درآمد

شرکت مبین وان کیش در آبان ماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۱۴ میلیارد تومان بود که نسبت به میانگین درآمدی در ۷ ماه گذشته ۲۰ درصد کاهش پیدا کرد و همچنین در مقایسه با درآمد ماه گذشته نیز ۸ درصد کاهش درآمد حاصل کرده است.

"اوان" میزان درآمد تجمیعی که از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه از فروش محصولات و ارائه خدمات به دست آورد را برابر با ۱۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد.

کاهش درآمد

شرکت مبین وان کیش در آبان ماه از بخش‌های «حاصل از ارائه خدمات پیامکی، درآمد حاصل از بهره‌برداری از دیتاسنتر و رک و فروش شارژ تلفن‌های همراه اعتباری و دستگاه پوز» کسب درآمد کرد، درآمدزاترین خدمات "اوان" در آبان ماه سال جاری مربوط به «فروش شارژ تلفن‌های همراه اعتباری و دستگاه پوز» بود و میزان درآمدی که از این بخش در کارنامه خود به ثبت رساند با ۱۲ میلیارد تومان بود.

کاهش درآمد

شرکت مبین وان کیش در ۳ ماه نخست سال جاری روند رو به رشد از درآمدزایی را به همراه داشت، در ۳ ماه دوم سال مالی نیز روند متعادل و کم نوسانی را پشت سر گذاشت اما؛ در فصل پاییز روند درآمدزایی خود را نتوانست ثابت نگه دارد و برای ۲ ماه متوالی نسبت به پایان فصل تابستان کاهش درآمد را از خود بر جای گذاشت. اگر بدون در نظر گرفتن فصل‌های پشت سرگذاشته توسط "اوان" بخواهیم به روند درآمدزایی آن نظاره کنیم در آبان ماه سومین ماه متوالی ریزش درآمدها را مشاهده می‌کنیم. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر