بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
بانک صادرات محقق کرد؛

" وبصادر " در مسیر درست بانکداری

بانک صادرات در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون توانست به تهسیلات اعطایی ۲۶ هزار میلیارد تومانی برسد، بیشترین درآمد به ثبت رسیده در این دوره متعلق به بخش مرابحه با ۱۰ هزار میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۶۵۴۲۱

بورس نیوز:

بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های محقق شده در این دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد تومان در کارنامه مالی خود به ثبت رساند و در ۸ ماهه گذشته نیز درآمد عملیاتی شناسایی‌شده خود را از بخش‌های «درآمد تسهیلات اعطایی، اوراق بدهی، سرمایه گذاری‌ها و کارمزد» برابر با مبلغ ۳۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان اعلام کرد.

روند درآمدزایی بانک صادرات

همان‌گونه که گفته شد بانک صادرات در آبان ماه درآمد عملیاتی محقق‌‌شده‌ای که در آبان ماه به ثبت رساند مبلغی برابر با ۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد تومان بود، درآمدزایی به ثبت رسیده توسط "وبصادر" در مقایسه با مهرماه ۴ درصد افزایش درآمد حاصل کرده است.

"وبصادر" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تجمیعی که از ارائه خدمات خود به دست آورد را برابر با ۳۲ هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان اعلام کرد. همان‌گونه که در نمودار ذیل ملاحظه می‌کنید "وبصادر" در مردادماه قله درآمدزایی را فتح کرد و پس از آن نتوانست از نقطه اوج خود دفاع کند و پس از آن  در ۲ ماه شهریور و مهرماه روند نزولی به خود گرفت اما؛ در آبان ماه این روند نزولی پایان یافت.

میزان پرداختی‌های تجمیعی بانک صادرات، جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری در هشتمین ماه از سال جاری برابر با ۲۲ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید که در مقایسه با آبان ماه سال گذشته رشد ۴ درصدی را تجربه کرده است.

سپرده سرمایه گذاری " وبصادر "

بانک صادرات ایران، خالص سپرده‌گذاری‌های ماهانه خود در آبان ماه را ۷ هزار و ۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد که از ابتدای سال مالی تاکنون به بالاترین حد خود رسید، این در حالی است که خالص سپرده سرمایه‌گذاری " وبصادر "در ۲ ماهه مردادماه و شهریورماه منفی بوده است.

هزینه های عملیاتی

" وبصادر " در بحث هزینه‌های عملیاتی در روند نزولی قرارگرفته است و توانست در آبان ماه برای سومین ماه متوالی هزینه‌های مالی و هزینه‌های سود سپرده خود را کاهش بدهد.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه دار بودن واگذاری‌های
"وسپهر" ۶۵۰ هزار سهم از خدمات نوین گردشگری سپهرجم را واگذار می‌کند؛

ادامه دار بودن واگذاری‌های "وسپهر"

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۱۱ اردیبهشت؛

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ

ارسال نظر