بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس در مهمانی‌های مختلف!
مهمانی سالگرد تأسیس کوینکس از ۸ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در فیلیپین، ترکیه، ویتنام، هند، اسپانیا، سوریه و نیجریه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۵۵۲۴

جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس در مهمانی‌های مختلف!

بورس نیوز: 

کوینکس برای جشن‌گرفتن پنجمین سالگرد تأسیسش همراه با کاربرانش در سرتاسر جهان، از یکم دسامبر مجموعه رویدادهایی را با موضوع «تا بی‌نهایت و فراتر از آن، آینده از آن شماست» آغاز کرده است که تا یک ماه به طول خواهند انجامید. علاوه بر رویدادها و جشن‌های شگفت‌انگیزی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند، کوینکس برخی کاربران خوش‌شانس را هم انتخاب کرده است تا پنجمین سالگرد تأسیس این صرافی را در مهمانی‌های آفلاین جشن بگیرند.

کوینکس طی پنج سال گذشته همواره به دنبال نوآوری بوده است و در طول ماجراجویی‌هایش در دنیای رمزارز چندین دست‌آورد چشمگیر را به ثبت رسانده است. در حال حاضر کوینکس با ارائهٔ خدمات به ۱۵ زبان مختلف به بیش از ۴ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقهٔ جهان، حضورش را در سرتاسر جهان گسترش داده است.

سهولت استفاده که بزرگترین مزیت کوینکس به شمار می‌رود، روز به روز کاربران بیشتری را برای معاملهٔ رمزارز به سمت این صرافی سوق می‌دهد. کوینکس به‌لطف اعتماد و حمایت کاربرانش توانسته است به رشدی پایدار در بلند مدت دست پیدا کند.  این صرافی به‌منظور جبران حمایت‌ها و وفاداری تمامی کاربرانش، و همچنین گرامیداشت پنجمین سالگرد تأسیسش و خلق خاطرات به‌یادماندنی با کاربرانش مهمانی‌های آفلاین شگفت‌انگیزی را تدارک دیده است.

با هم پنجمین سالگرد تأسیس را جشن بگیریم و به سمت آینده‌ای روشن به پیش برویم

مهمانی سالگرد تأسیس کوینکس از ۸ تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در فیلیپین، ترکیه، ویتنام، هند، اسپانیا، سوریه و نیجریه برگزار خواهد شد. این صرافی از تمامی شرکای رسمی، کاربران، صاحب‌نظران صنعت رمزارز، وابستگان، سفیران کوینکس در کشورهای مختلف برای شرکت در جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس دعوت کرده است.

جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس در مهمانی‌های مختلف!

مهمانی سالگرد تأسیس کوینکس در ویتنام

در این مهمانی‌ها، تیم کوینکس با بیش از ۵۰۰ کاربر دیدار کردند، چشم‌انداز و ماموریت‌شان را با کاربران در میان گذاشتند، و به نظرات و پیشنهادات آنها گوش دادند. کوینکس از طریق برقراری ارتباط در رویدادهای آفلاین خود را به کاربران نزدیکتر کرد و با تصویر برندش که «به آسانی هر ارزی را معامله کنید» است را به نمایش می‌گذارند تحسین آنان را برانگیخت.

 

جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس در مهمانی‌های مختلف!

مهمانی سالگرد تأسیس کوینکس در ترکیه

وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم از داستان‌هایی که میان کوینکس و کاربرانش رخ داده است به وجد می‌‌آییم. از غریبه‌ها گرفته تا آشنایان و همراهان نزدیک، کوینکس و کاربرانش به ارتباطی قدرتمندی را ایجاد کرده‌اند و به اعتماد متقابل رسیده‌اند. در این مهمانی‌ها، تیم کوینکس دست‌آوردهای پنج سال گذشتهٔ این صرافی را از طریق فیلم و عکس به نمایش گذاشتند، و از تمامی کاربران بابت حمایت‌های بی‌وقفه‌شان صادقانه تقدیر کردند. کاربران هم از این مهمانی‌ها نهایت استفاده را بردند و با تیم کوینکس و صاحب‌نظران صنعت کوینکس دربارهٔ توسعهٔ رمزارزها بحث کردند و تجربیات و دیدگاه‌های خودشان دربارهٔ سرمایه‌گذاری رمزارز را در میان گذاشتند.

جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس در مهمانی‌های مختلف!

مهمانی سالگرد تأسیس کوینکس در اسپانیا

کوینکس به منظور قدردانی از کاربرانش جوایز و هدایای شگفت‌انگیزی را آماده کرده بود که حال‌وهوای مهمانی به‌کلی دگرگونی کرد. در پایان، کاربران برای ثبت این لحظهٔ فراموش‌نشدنی همزمان با خواندن سرود «پنجمین سالگرد تأسیس مبارک» لیوان‌های‌شان را بلند کردند و کیک سالگرد را تقسیم کردند.

جشن پنجمین سالگرد تأسیس کوینکس در مهمانی‌های مختلف!

مهمانی سالگرد تأسیس کوینکس در هند

پنجمین سالگرد تأسیس نقطهٔ عطفی در توسعهٔ برند کوینکس است. پس از پنج سال تلاش بی‌وقفه، کوینکس اکنون به یکی از برجسته‌ترین صرافی‌های رمزارز در جهان تبدیل شده است. این صرافی در طول مسیر پر فراز و نشیبش رکوردهای خارق‌العاده و نتایج برجسته‌ای را به ثبت رسانده است. کوینکس طی پنج سال گذشته تجربهٔ کاربری را در اولویت قرار داده است و بر ارائهٔ محصولات و خدماتی با کاربری آسان تمرکز کرده است و، از این طریق، نیازهای کاربران وفادارش را برآورده کره است و دسترسی تازه‌واردان به بازار رمزارز را تسهیل کرده است. چنین اقداماتی این پلتفرم را هم در کانوان توجه فعالان این بازار قرار داده است. کوینکس در آینده به انگیزه‌های اصلی‌اش متعهد خواهد ماند، به ارائهٔ محصولات و خدمات درجه‌یک به کاربرانش در سرتاسر جهان ادامه خواهد داد، و پلتفرم ایمن‌تر و پایدارتری را برای معاملات رمزارز ایجاد خواهد کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دخالت‌ها، نوسانات بورسی را عجیب جلوه داد
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

دخالت‌ها، نوسانات بورسی را عجیب جلوه داد

دلایل تغییر علاقه سرمایه‌گذاران ایرانی از بیت‌کوین به دوج‌کوین؛

مردم ایران بیشتر روی کدام ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

ارسال نظر