بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
جشنواره زمستانه فروش بیمه نامه‌های آتش سوزی بیمه تعاون آغاز شد
اگر کسب و کارتان در یک محیط صنعتی یا غیر صنعتی است و یا حتی برای منزل مسکونی خود، شما نیاز به یک بیمه آتش سوزی دارید؛ جشنواره زمستانه بیمه تعاون زمان مناسبی است برای خرید یک بیمه نامه کاربردی!
کد خبر : ۲۶۵۶۵۹

جشنواره زمستانه فروش بیمه نامه‌های آتش سوزی بیمه تعاون آغاز شد

بورس نیوز: بیمه آتش سوزی این شرکت همواره تلاش کرده تا خدمات مطلوب تری را برای ارائه در نظر بگیرد تا جذابیت و کاربرد بیشتری نیز برای خریداران داشته باشد.

بر همین اساس نیز با توجه به ضرورت فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه‌ای و نیز، تقویت پوشش‌های بیمه‌ای در مواقع وقوع حوادث، نه تنها شبکه فروش بیمه تعاون گسترش یافت، بلکه نسبت به افزایش فروش در رشته آتش سوزی مسکونی، غیرصنعتی، انبار و صنعتی و در راستای افزایش انگیزش شعب، نماینده‌ها و کارگزاران نیز فعالیت‌هایی صورت گرفت.

گفتنی است در یکی از کار‌های انجام شده، بیمه تعاون اقدام به فروش بیمه نامه‌های آتش سوزی طرح منازل مسکونی و اصناف در قالب چندین دفترچه و با طرح‌های بسیار متنوع کرده و نیز این امکان فراهم شده تا علاقه‌مندان به خرید بیمه نامه در رشته‌های گوناگون نیز بتوانند با پرداخت کمترین مبلغ حق بیمه نسبت به تهیه همزمان بیمه نامه آتش سوزی اقدام کنند.

از دیگر سو، علاقه‌مندان به خرید بیمه نامه حتی می‌توانند با تهیه بیمه نامه عمر و زندگی شرکت بیمه تعاون به صورت رایگان از مزایای بیمه آتش سوزی نیز برخوردار شوند.

آتش برفی

با توجه به تمام آنچه به عنوان برخی مزایای بیمه‌های آتش سوزی شرکت بیمه تعاون گفته شد، این شرکت در نظر دارد تا جشنواره زمستانه‌ای از ابتدای دی ماه تا پایان اسفند ۱۴۰۱ برگزار کرده و در آن خدمات خود را برای تمام علاقه‌مندان به خرید بیمه‌های آتش سوزی در رشته‌های صنعتی، غیرصنعتی و مسکونی ارائه کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر