بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد؛

آغاز روند صعودی " همراه "

آغاز روند صعودی
شرکت ارتباطات سیار ایران در آذرماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۹ درصدی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۶۵۶۸۴

آغاز روند صعودی

بورس نیوز:

شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آذرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت مربوط به فروش و ارائه خدمات بود، میزان درآمدی که "همراه" از این بخش شناسایی کرد برابر با مبلغ ۲ هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان بود.

شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری میزان درآمد تجمیعی که در سامانه کدال به ثبت رساند بالغ‌بر ۲۷ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان بود، "همراه" میزان سرمایه‌ای که از ابتدای سال مالی تاکنون اعلام کرد ۴ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان بود.

آغاز روند صعودی

روند درآمد‌زایی "همراه"

شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمدی که در آذرماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۸ درصدی درآمد‌های خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد ۲ هزار و ۶۱۳ میلیارد تومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ ۲ هزار و ۸۲۷ میلیارد تومانی رسید.

آغاز روند صعودی

شرکت ارتباطات سیار میزان درآمدی تجمیعی که تا پایان آذرماه از فروش و ارائه خدمات به اطلاع سهامداران رساند با رشد ۲۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو شد و توانست روند صعودی خود را نسبت به سال گذشته ادامه دهد و همچنین پس از ۳ ماه ریزش، روند صعودی جدیدی را آغاز کند. "همراه" میزان درآمدی که تا پایان آذرماه از خود بر جای گذاشت به میانگین درآمدی ۳ هزار میلیارد تومانی دست یافت.

شرکت ارتباطات سیار ایران در آبان ماه میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات اعلام کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۹۳ درصدی را به همراه داشت، همچنین گفتنی است که درآمد تجمیعی این شرکت در دوره مشابه سال مالی گذشته ۲۱ هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان بود و اکنون این مبلغ به ۲۷ هزار و ۳۳۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

شرح خدمات و فروش " همراه "

بیشترین درآمدی که "همراه" در آذرماه از فروش و ارائه خدمات کسب کرد متعلق به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با یک هزار و ۴۹۸ میلیارد تومان بود که این بخش شامل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه است.

آغاز روند صعودی

درآمدی که "همراه" از این بخش در مدت زمان ۹ ماهه به دست آورد برابر با ۱۴ هزار و ۵۲۶ میلیارد تومان بود که ۵۳ درصد از درآمد تجمیعی را در این بازه زمانی به خود اختصاص داد، بیشترین درآمد شناسایی‌شده "همراه" پس از بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» در اختیار «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با یک هزار و ۵۷۲ میلیارد تومان بود.

در پایان گفتنی است که شرکت ارتباطات سیار ایران میزان درآمد تجمیعی که تا پایان آبان ماه سال جاری به دست آورد ۹۲ درصد از درآمد عملیاتی ۱۲ ماه سال گذشته را پوشش داده است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی
ارتباطات سیار ایران ۸۲ درصد از درآمدهای سال گذشته را پوشش داد؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی "همراه"

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی
ارتباطات سیار ایران ۸۲ درصد از درآمدهای سال گذشته را پوشش داد؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد تجمیعی "همراه"

رشد ۱۹ درصدی درآمد سالانه
ارتباطات سیار به میانگین درآمدی ۳ هزار میلیارد تومان رسید؛

رشد ۱۹ درصدی درآمد سالانه "همراه"

رشد ۱۹ درصدی درآمد سالانه
ارتباطات سیار به میانگین درآمدی ۳ هزار میلیارد تومان رسید؛

رشد ۱۹ درصدی درآمد سالانه "همراه"

ارسال نظر