بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
رئیس سازمان بورس گفت: تغییراتی در سیاست‌های بانک مرکزی ایجاد شده که قضاوت درمورد تاثیر و کارکرد آن در آینده، نیازمند صرف زمان است. اما طی مذاکراتی که انجام شد، به بانک مرکزی گفتیم که باید منافع سهامداران را در نظر داشته باشد.
کد خبر : ۲۶۵۷۶۵

به بانک مرکزی گفتیم منافع سهامداران را در نظر داشته باشد

بورس نیوز: مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست تخصصی میز صنعت فلزات اساسی اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۲ موارد متعددی که فعالان این حوزه گفتند را منعکس کردیم و مجلس باید مصوبات خوبی را در این حوزه داشته باشد تا منجر به افزایش تولید و سودآوری صنایع شود.

عشقی افزود: تغییراتی در سیاست‌های بانک مرکزی ایجاد شده که قضاوت درمورد تاثیر و کارکرد آن در آینده، نیازمند صرف زمان است. اما طی مذاکراتی که انجام شد، به بانک مرکزی گفتیم که باید منافع سهامداران را در نظر داشته باشد.

وی ادامه داد: در خصوص بحث حاکمیت شرکتی چند بندی که قابلیت اجرایی نداشت، اصلاح شد و با جدیت پیگیر اجرای آن هستیم. شرکت‌ها باید تمهیداتی که لازم است را انجام دهند. بهانه اظهار بی‌اطلاعی و عدم آموزش از سوی شرکت‌ها پذیرفته نیست و باید در اجرای آن جدیت داشته باشند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
بسم تعالی آقای عشقی عزیز شما لطفاپالایش ودارا یکم را بiارزش زاتی که قول داده بودی برسان بعد
ما هیچ صندوق سهامی نداریم بیشتر از 3 در صد زیر اززش ان معامله شود اینها 50در صدزیر ارزش می باشند این هم از بدعت سازمان می باشد صندوق اهرم 5 در صد بالای ارزش زاتیدارد معامله می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
اربابت از بانک مرکزی رفت