بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
تبریک مدیرعامل فولاد مبارکه در پی سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب با صدور پیامی این روز را به کارکنان و خانواد‌های معزز ایشان، ذینفعان و سایر اعضای گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.
کد خبر : ۲۶۵۸۷۹

تبریک مدیرعامل فولاد مبارکه در پی سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب

بورس نیوز: مدیرعامل گروه فولاد مبارکه به مناسبت سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب با صدور پیامی این روز را به کارکنان و خانواد‌های معزز ایشان، ذینفعان و سایر اعضای گروه فولاد مبارکه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

در تقویم گروه فولاد مبارکه و به تعبیری دیگر در دیوان پرافتخار صنعت فولاد کشور از دوازدهم دیماه به عنوان سالروز بهره برداری از شرکت فولاد هرمزگان جنوب نام برده شده است. شرکتی که در کنار آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس بنا نهاده شد تا با عنایت به ظرفیت‌های بالقوه موجود در این خطه از سرزمین همیشه سربلند ایران به یکی از قطب‌های صنعت فولاد کشور و نقطه اتکایی برای تولید و صادرات بخشی از فولاد کشور مبدل گردد.

تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت تولید و رونق اقتصادی طی بیش از یک دهه اخیر، وجود سرمایه‌های انسانی و جوانان پرتوان و با انگیزه در استان پرفروغ هرمزگان و پیوستن این شرکت به گروه فولاد مبارکه در ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۰ از جمله مهمترین عواملی شد تا این شرکت به سرعت در دی ماه سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و در مسیر پرشتاب تعالی سازمانی و سربلندی کشور گام‌های موفقیت آمیز خود را یکی پس از دیگری بردارد.

امروز شاهد این هستیم که مدیران و کارکنان بلند همت شرکت فولاد هرمزگان جنوب پس از ۱۱ سال تلاش و تعالی مستمر، خود را آماده می‌کنند تا در پایان سال «تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین» عبور از تولید ۱.۵ میلیون تن فولاد را علی رغم همه محدودیت‌های موجود در حوزه تامین انرژی جشن بگیرند.

درحال حاضر نه فقط در کشورعزیزمان ایران بلکه در تمامی کشور‌های صنعتی جهان نیز تولید رقابتی انواع محصولات با ارزش افزوده بیشتر است که می‌تواند به رشد اقتصادی و توسعه یافتگی منجر گردد و این جای بسی خوشحالی است که همه مدیران و کارکنان فولاد هرمزگان با درک صحیح از این شرایط حساس به ویژه از ابتدای سال جاری با رکوردشکنی‌های پی درپی در مسسیر اهداف کلان گروه فولاد مبارکه و لبیک به راهبرد‌های داهیانه رهبری معظم انقلاب مجاهدت نموده اند.

اکنون که کشور و مردم عزیزمان به رونق اقتصادی، امید و گره گشایی فزاینده در تامین معیشت نیاز دارند و گروه فولاد مبارکه تولید ۳۵ درصد فولاد کشور را عهده دار است، رسالت فرد فرد مدیران و کارکنان شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در همه بخش‌ها سنگین‌تر و اثرگذار‌تر از همیشه است.

به یقین فولاد هرمزگان به همت والای سرمایه‌های انسانی خود آینده درخشان تری را در پیش رو دارد. به نوبه خود موفقیت‌های این شرکت را به همه کارکنان و خانواد‌های معزز ایشان، ذینفعان و سایر اعضای گروه فولاد مبارکه صمیمانه تبریک می‌گویم و از درگاه باری تعالی برای همکاران خود در این شرکت آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی روزافزون دارم.

محمد یاسر طیب نیا
‎مدیرعامل گروه فولاد مبارکه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رونمایی از مهمترین طرح‌ها و برنامه‌های
در گفتگو با معاون مالی و اقتصادی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مطرح شد؛

رونمایی از مهمترین طرح‌ها و برنامه‌های "ومعادن"

در بازدید مدیرعامل گهرزمین از سه دستاورد راهبردی بومی‌سازی این شرکت مطرح شد؛

توسعه بومی سازی و اشتغالزایی نخبگان

ارسال نظر