بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
پایان خوش برای سال مالی
درآمد ماهانه‌ی شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۸۳ درصد رشد را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۵۹۰۷

پایان خوش برای سال مالی

بورس نیوز:

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آذرماه (سال مالی منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) منتشر کرد از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور کسب درآمد کرد، میزان درآمد عملیاتی که کگهر از فروش این محصولات شناسایی کرد برابر با ۳ هزار و ۹۸۹ میلیارد تومان بود.

شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در دوازدهمین و آخرین ماه از سال مالی به درآمد تجمیعی ۳۰ هزار میلیارد تومانی دست پیدا کرد که عمده درآمدزایی این شرکت از فروش در بازار داخل کشور بود.

پایان خوش برای سال مالی

میزان درآمدی که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در نهمین ماه از سال جاری به سهامداران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

میزان سرمایه به ثبت رسیده سنگ‌آهن گهر زمین در پایان سال مالی برابر با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

روند درآمدزای " کگهر "

درآمد ماهانه‌ای که شرکت سنگ‌آهن گهر زمین در نهمین ماه از سال جاری به ثبت رساند در مقایسه با ماه گذشته که ۲ هزار و ۵۱۳ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، ۵۹ درصد افزایش (نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان) درآمدزایی را مشاهده کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۸۳ درصد رشد را تجربه کرد.

پایان خوش برای سال مالی

درآمد ماهانه‌ای که "کگهر" در آذرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۱ ماه گذشته ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد، درآمد تجمیعی که " کگهر " در پایان سال مالی از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

تفکیک درآمد آذرماه " کگهر "

بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کگهر" در آذرماه از خود منتشر کرد بیان‌گر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «گندله» در رینگ معاملاتی بورس کالا بوده است که از فروش آن محصول به درآمدزایی یک هزار و ۵۳۱ میلیارد تومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش «گندله» در بورس کالا کسب کرد ۳۸ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

پایان خوش برای سال مالی

همان‌طور که در جدول فوق ملاحظه می‌کنید بیشترین درآمدزایی کگهر از فروش «گندله» در بورس کالا بود، "کگهر" نرخ فروش این محصول را برابر با ۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ نسبت به ماه گذشته کاهش ۶ درصدی را به دنبال داشت.

محصولات دیگری که توسط شرکت سنگ‌آهن گهر زمین به فروش رسید عبارت است از کندله صادراتی، کنسانتره و کلوخه سنگ‌آهن که دراین‌بین «کنسانتره در بورس کالا» با کسب درآمد یک هزار و ۳۵۲ میلیارد تومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۴۲ درصدی درآمد تجمیعی
گندله بورس کالا، درآمدزاترین محصوص سنگ‌آهن گهر زمین در مهرماه؛

رشد ۴۲ درصدی درآمد تجمیعی "کگهر"

ارسال نظر