بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
ثبت رکوردهای متعدد نشان‌دهنده سیر تکامل فولاد هرمزگان است
ر زمان برگزاری یازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان، موفقیت‌های شرکت در بخش بهره‌برداری و تولید روزافزودن بوده است و در سال جاری رکورد‌های متعددی طی ماه‌های اخیر به ثبت رسیده است.
کد خبر : ۲۶۶۰۲۵

ثبت رکوردهای متعدد نشان‌دهنده سیر تکامل فولاد هرمزگان است

بورس نیوز: سید اصغر مدنی، معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان اظهار کرد: در زمان برگزاری یازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان، موفقیت‌های شرکت در بخش بهره‌برداری و تولید روزافزودن بوده است و در سال جاری رکورد‌های متعددی طی ماه‌های اخیر به ثبت رسیده است. این روند به‌خوبی رشد کارکنان را از نظر تعالی سازمانی و افزایش انگیزه آن‌ها برای رسیدن به تولید بیشتر و کسب رکود‌های جدید نشان می‌دهد.

کارکنان فولاد هرمزگان با دست‌یابی به رکورد‌های متعدد ثابت کرده‌اند از نظر تعالی، سیر تکاملی در آن‌ها به‌خوبی طی شده است؛ به‌طوری‌که پس از گذشت یازده سال از افتتاح شرکت، توانسته‌اند دانش موردنیاز و مهارت لازم را برای ادامه کار به دست آورند و این امر شایسته قدردانی است.

عبور از ظرفیت اسمی هدف اصلی در سال ۱۴۰۱

هدف‌گذاری اولیه برای سال جاری در فولاد هرمزگان عبور از ظرفیت اسمی بود. متأسفانه در تابستان به‌دلیل توقفات ناشی از محدودیت‌های برق، صنعت فولاد کشور دچار مشکل گردید و فولادسازان با کاهش تولید مواجه شدند. با وجود این، در شهریورماه، به‌محض اینکه محدودیت‌های برق کاهش یافت، شاهد رکوردشکنی‌های پیاپی در فولاد هرمزگان بودیم و در چهار ماه متوالی از شهریور تا آذرماه، بیشترین میزان تولید ماهانه شرکت ثبت شد. اگر زمستان امسال در زمینه تأمین گاز دچار محدودیت نشویم، انتظار داریم روند تولید مطابق برنامه پیش برود و بتوانیم به ظرفیت اسمی کارخانه دست پیدا کنیم.

میزان تولید فولاد هرمزگان در سال جاری و ثبت رکورد‌های پیاپی نشان می‌دهد که حتی با کمبود‌های متعدد به‌ویژه در زمینه انرژی، می‌توان رکورد‌های مناسبی در ماه ثبت کرد که تجمیع این رکورد‌ها در پایان سال به ثبت رکورد سالانه منجر شود، هرچند ممکن است قطعی گاز و کمبود مواد اولیه در زمستان تولید را با چالش مواجه کند.

اجرای توسعه‌ها راهبرد اصلی شرکت در کنار تولید

یکی از مواردی که در شرکت فولاد هرمزگان باید به‌صورت اساسی به آن بپردازیم، توسعه است. توسعه باعث می‌شود تولیدکننده در بازار رقابت کند. امیدواریم موانع اساسی توسعه در فولاد هرمزگان به‌طور کامل برطرف شوند و بتوانیم طرح‌های توسعه‌ای را هم در داخل و هم به‌صورت مشارکتی اجرا کنیم. درصورتی‌که روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای مطابق با برنامه و شرایط پیش برود، انگیزه کارکنان افزایش می‌یابد و همه تلاش خواهند کرد که روبه‌جلو حرکت کنند. عدم اجرای طرح‌های توسعه‌ای موجب یکنواختی روند‌ها و فرایند‌ها در شرکت خواهد شد و به کاهش انگیزه کارکنان منجر می‌شود. اجرای طرح‌های توسعه‌ای خواه‌ناخواه تحول چشمگیری در شرکت فولاد هرمزگان به وجود خواهد آورد و روحیه و مهارت کارکنان نیز با اجرای این طرح‌ها افزایش خواهد یافت.

در نهایت اینکه شرکت با توسعه به بلوغ و تکامل خواهد رسید.

به‌نوبه خود یازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان را خدمت همه همکاران محترم در شرکت تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم حرکت شرکت در مسیر پرشتاب تکامل همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم با توکل بر خداوند و در سایه همدلی و انسجام بیشتر، موفقیت‌های فزاینده‌ای را برای شرکت و ذی‌نفعان آن به ارمغان آوریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر