بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
نمایندگی بیمه تعاون در اتاق‌های تعاون استانی ایجاد می‌ شود
مدیرعامل بیمه تعاون در بیست و سومین کمیسیون تخصصی بازار سرمایه، بیمه و بانک گفت: بیمه تعاون اعلام آمادگی می‌کند مطابق درخواست اتاق‌های تعاون استانها، نمایندگی بیمه تعاون به آن‌ها واگذار کند.
کد خبر : ۲۶۶۶۸۸

نمایندگی بیمه تعاون در اتاق‌های تعاون استانی ایجاد می‌ شود

به گزارش بورس نیوز، در بیست و سومین کمیسیون تخصصی بازارسرمایه، بیمه و بانک، گزارش مبسوطی از عملکرد بیمه تعاون ارائه و مصوبات قبلی این کمیسیون پیگیری شد.

در این نشست که با حضور آنلاین نمایندگان اتاق‌های تعاون برگزار شد، مهمترین مشکلات و چالش‌های حوزه بیمه مطرح شد.

گفتنی است، در این نشست، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز اظهار داشت: اعطای نمایندگی بیمه تعاون به اتاق‌های تعاون استان‌ها براساس درخواست اتاق‌ها صورت می‌گیرد و اتاق‌ها می‌توانند از امتیاز و تخفیف‌های بیمه تعاون جهت اخذ نمایندگی استفاده کنند.

قابل ذکر است، نخستین بار در شهریور ۱۳۹۵ تفاهم نامه همکاری بین بیمه تعاون و اتاق تعاون ایران منعقد شده و در آذر و بهمن ۱۳۹۹ نیز به ترتیب در استان‌های مرکزی و گیلان میز خدمت بیمه تعاون در اتاق تعاون استان‌های ذکر شده افتتاح شده است.

شایان توجه است که یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز از خرداد ۱۴۰۱ و با رأی اعضا به عنوان نائب رئیس کمیسیون بازار سرمایه، بیمه و بانک اتاق تعاون ایران انتخاب شده و مشغول به فعالیت است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر