بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
حفظ روند درآمدزایی
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در دی ماه ۱۱ درصد افزایش درآمد نسبت به میانگین ۹ ماه گذشته‌ی سال جاری را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۶۷۱۵

حفظ روند درآمدزایی

بورس نیوز:

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود را از بخش‌های «خدمات اینترنت، فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد، "آسیاتک" میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در این دوره به دست آورد بالغ‌بر ۱۱۴ میلیارد تومان بود.

حفظ روند درآمدزایی

"آسیاتک" میزان درآمدی که در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی از فروش و ارائه خدمات در کارنامه مالی خود شناسایی کرد برابر با مبلغ یک هزار و ۴۱ میلیارد تومان بود، در این دوره ۱۰ ماهه میزان سرمایه به ثبت رسیده از سوی "آسیاتک" ۲۰۰ میلیارد تومان بود و همچنین در دی ماه این شرکت به میانگین درآمدی ۱۰۴ میلیارد تومان رسید.

روند درآمدزایی " آسیاتک "

"آسیاتک" در پایان دی ماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات و فروش در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۱ درصدی را مشاهده کرد و در مقایسه با آذر ماه نیز کمی کاهش درآمد عملیاتی را تجربه کرد.

این شرکت در دی ماه ۱۱ درصد افزایش درآمد نسبت به میانگین ۹ ماه گذشته‌ی سال جاری را تجربه کرد.

حفظ روند درآمدزایی

همان طور که گفته شد "آسیاتک" درآمد تجمیعی که در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند برابر با مبلغ یک هزار و ۴۱ میلیارد تومان است که در این دوره رشد ۵۱ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد، همچنین این مبلغ به‌دست‌آمده ۱۲۵ درصد از میزان درآمد تجمیعی این شرکت در ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را پوشش داده است.

تفکیک درآمدزایی " آسیاتک "

بیشترین درآمدزایی که شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در دی ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «درآمد خدمات اینترنت» با ۷۵ میلیارد تومان بود که در مقایسه با آذر ماه شاهد کاهش ۵ میلیارد تومانی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از بخش خدمات اینترنت در دی ماه دربرگیرنده‌ی ۶۶ درصد از درآمد ماهانه "آسیاتک" بود.

حفظ روند درآمدزایی

مابقی درآمد‌هایی که آسیاتک از بخش‌های «خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا» شناسایی کرد به ترتیب برابر با ۳۷ میلیارد تومان و ۲ میلیارد تومان بود.

" اسیاتک " در این دوره ماهانه درامد عملیاتی خود را بالای ۱۰۰ میلیارد تومان حفظ کرد و عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر