بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
در هفته منتهی به ۱۴ بهمن، ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۹.۸۲۴ هزار تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد.
کد خبر : ۲۶۶۹۵۵

معامله ۳ میلیون تن انواع کالا در بازار فیزیکی بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۴ بهمن، ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۹.۸۲۴ هزار تومان در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد که نسبت به هفته نخست بهمن افزایش ۳۶.۷ درصدی در حجم و ۲۰.۳ درصدی در ارزش داشت.

بر اساس این گزارش، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالای ایران شاهد معامله ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۲۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۱.۲۷۱ هزار میلیارد تومان بود.

در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا نیز یک میلیون و ۲۷ هزار و ۷۰۲ تن سیمان، ۷۲۰ هزار تن سنگ آهن، ۶۳۶ هزار و ۲۷۹ تن فولاد، ۲۸ هزار و ۸۰۰ تن روی، ۱۰ هزار و ۷۰۵ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۸۷۰ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۱۱ هزار و ۵۰۵ تن انواع کالا به ارزش ۷.۴۶۷ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

جزییات معاملات تالار محصول‌های فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۱۰۸ هزار و ۸۱۳ تن مواد پلیمری، ۹۹ هزار و ۴۹۴ تن قیر، ۹۴ هزار تن وکیوم باتوم، ۴۳ هزار تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۴۵۳ تن مواد شیمیایی، ۲۳ هزار و ۶۸۰ تن گوگرد، ۴ هزار و ۲۴۲ تن روغن پایه، ۶۰۴ تن فرآورده‌های نفتی، ۲۰۰ تن عایق رطوبتی فروخته شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۵۰ هزار و ۴۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۱۸۱.۲ میلیارد تومان بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر