بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
در پی موافقت اعضای کمیسیون تلفیق بودجه با واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال در سال آینده، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که فعلا واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد انجام می‌شود.
کد خبر : ۲۶۷۱۰۸

مجوز واردات انواع خودرو دست دوم به دولت داده شد

به گزارش بورس نیوز، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲-از موافقت اعضای این کمیسیون با واردات خودرو‌های کارکرده زیر پنج سال در سال آینده در حساب توئیتر خود خبر داده و آن را خبری خوش خوانده و اعلام کرد: در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ اجازه واردات انواع خودرو‌های دست دوم سواری، کشنده، کامیون، ون، اتوبوس و مینی‌بوس تا ۵ سال کارکرد به دولت داده شد.

کمیسیون تلفیق اعلام کرده که این مصوبه در جهت تنظیم‌گری در بازار خودرو و با هدف تنظیم عرضه و تقاضا و کاهش قیمت خودرو در کشور مطرح شده است که به موجب آن واردات انواع خودرو‌های سبک و سنگین با عمر حداکثر پنج سال به کشور آزاد شود.

بر اساس این گزارش، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: باید منتظر ماند تا لایحه بودجه سال آتی در قالب قانون در وهله اول تصویب شود. تا مصوب شدن بودجه سال آینده، کار بسیار است و پس از آن نیز اجرا و ابلاغ آیین‌نامه مصوب به این زودی‌ها نخواهد بود و طول خواهد کشید؛ بنابراین موردی را تا نمایندگان مجلس در صحن علنی تصویب نکنند، قطعی نیست.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر