بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
تعامل مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مدیران عامل بانک‌های تجارت و ملت
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در نشست با مدیران عامل بانک‌های تجارت و ملت اعطای تسهیلات ویژه بانکی برای اتمام پروژه‌های توسعه‌ای و مواد اولیه را خواستار شد.
کد خبر : ۲۶۷۴۵۰

تعامل مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مدیران عامل بانک‌های تجارت و ملت

به گزارش بورس نیوز، مهدی کوهی ۳۰ بهمن ماه در نشست جداگانه با مدیران عامل بانک‌های تجارت و ملت راهکار‌های افزایش سطح تعاملات و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این نشست‌ها با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید، گفت: همکاری بانک‌ها با شرکت‌های صنعتی پیامد‌های مثبت اقتصادی را به دنبال دارد و با تعامل و تداوم این همکاری تولید پایدار، اشتغال وشکوفایی اقتصادی کشور رقم خواهد خورد.

کوهی با تشریح پیشینه تعامل ذوب آهن اصفهان با بانک‌ها افزود: حمایت‌های بنگاه‌های مالی و پولی کشور با استفاده از ابزار‌های نوین مالی در حقیقت حمایت از تولید و تلاش کارگران برای توسعه پایدار می‌باشد. وی گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها تسهیلات ویژه‌ای با نرخ مناسب برای پرسنل ذوب آهن اصفهان اختصاص دهند.

اخلاقی و دولت آبادی مدیران عامل بانک‌های تجارت و ملت نیز ضمن تاکید بر حمایت از تولید گفتند: با توجه به تعاملات این بانک‌ها با ذوب آهن اصفهان تلاش خواهیم کرد با راهکار‌های مختلف، با تمام توان از تولید و صنعتگران حمایت کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر