بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
بومی سازی در ذوب آهن اصفهان از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، به همراه معاون بهره برداری شرکت، سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت و تنی چند از مسئولین شرکت، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه از سرپرستی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیریت‌های بازرسی، بهداشت و محیط زیست و راه آهن و ترابری شرکت بازدید نمود و از نزدیک در خصوص فعالیت ها‌ی صورت گرفته در این مدیریت‌ها به بحث و گفتگو پرداختند.
کد خبر : ۲۶۷۴۰۴

بومی سازی در ذوب آهن اصفهان از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان

به گزارش بورس نیوز، مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، به همراه معاون بهره برداری شرکت، سرپرست معاونت سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت و تنی چند از مسئولین شرکت، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه از سرپرستی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیریت‌های بازرسی، بهداشت و محیط زیست و راه آهن و ترابری شرکت بازدید نمود و از نزدیک در خصوص فعالیت ها‌ی صورت گرفته در این مدیریت‌ها به بحث و گفتگو پرداختند.

وی در بازدید از سرپرستی امور شهدا، جانبازان و ایثارگران توجه ویژه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را وظیفه همه دلسوزان انقلاب اسلامی عنوان نمود و گفت: از ذوب آهن اصفهان با تقدیم ۲۹۰ شهید گلکون کفن، ۸۳آزاده، ۱۵۲۷جانباز و دوازده هزار و ۵۲۳ ایثارگر، به عنوان شاخص ایثار صنعت کشور یاد می‌شود و به برکت این روحیه ایثارگری و با همدلی و پشتکار کارکنان متعهد، آینده‌ای روشن را برای این مجتمع عظیم صنعتی رقم خواهیم زد.

مهدی کوهی در بازدید از مدیریت بهداشت و محیط زیست کارخانه گفت: ارتقای سلامت کارکنان و جامعه پیرامون در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی، همواره از اولویت‌های اصلی شرکت محسوب می‌شود.

وی در جلسه با مدیران و سرپرستان مدیریت راه آهن و ترابری و همچنین بازدید از دستاورد‌های بومی سازی این مجموعه نظیر چرخ و محور لوکوموتیو‌های آلمانی، قطعات توربوشارژ لوکوموتیو‌های چینی و قطعات هیدرولیک لوکوموتیو روسی نیز گفت: این مدیریت با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند و متعهد و بر اساس استاندارد‌های راه آهن جمهوری اسلامی موفقیت‌های چشمگیری را در این حوزه به ارمغان آورده است.

مهدی کوهی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همواره به مقوله "ساخت داخل" تاکید ویژه‌ای دارند ذوب آهن اصفهان با تکیه بر دانش و تجربیات نیروی انسانی متخصص موفق شدند ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه را بومی سازی کنند که این رویکرد از مصادیق مدیریت جهادی و دانش بنیان محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر