بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
"تپسی" در قله درآمدزایی ایستاد؛

"تپسی" هرماه رکورد تازه‌ای ثبت می‌کند!

درآمد شناساسی شده بهمن ماه تپسی رکورد سال ۱۴۰۱ را زد.
کد خبر : ۲۶۷۷۱۹

بورس نیوز:

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش و ارائه خدمات در سامانه کدال به اطلاع سهامداران خود رساند مبلغی برابر با ۶۹ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان بود، "تپسی" از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه مجموع درآمد‌های خود را ۵۵۰ میلیارد تومان به ثبت رساند.

"تپسی" در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده خود را ۲۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد، این شرکت استارت‌اپی در این دوره ۱۱ ماهه به میانگین درآمدی ۵۰ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

روند درآمدزایی " تپسی"

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس میزان درآمدی که در بهمن سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۱۳ درصدی درآمد‌های خود بود، این شرکت در ماه گذشته به درآمد ۶۲ میلیارد تومانی دست‌یافت و در این دوره با افزایشی که به همراه داشت به مبلغ ۷۰ میلیارد تومانی رسید.

"تپسی" در بهمن‌ماه به روند صعودی خود ادامه داد، این شرکت میزان درآمدی که در این دوره به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۴۱ درصدی را از خود بر جای گذاشت و همچنین میزان درآمد تجمیعی که " تپسی" حاصل کرد در مقایسه با سال گذشته ۱۳۷ درصد افزایش یافت.

درآمدی که "تپسی" در بهمن ماه کسب کرد، ۴۶ درصد بالاتر از میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته بوده است.

تفکیک درآمدزایی " تپسی "

"تپسی" بیشترین درآمد ماهانه‌ای که در بهمن ماه شناسایی کرد مربوط به بخش «کمیسیون دریافتی از سفیران» با ۶۷ میلیارد تومان بود، این بخش نسبت به بهمن ماه سال مالی گذشته رشد ۱۵۰ درصدی را به دنبال داشت.

درآمدی که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس از بخش کمیسیون شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۹۶ درصد از درآمد ماهانه بود و مابقی درآمد به ثبت رسیده توسط این شرکت استارت اپی متعلق به سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، راه‌اندازی مجدد، سفیر مختلف و سایر درآمد عملیاتی است.

عمده‌ترین میزان درآمد “تپسی” همان‌طور که بیان شد متعلق به کمیسیون دریافتی از سفیران بود و پس‌ازآن نیز بخش «سرویس تلفنی» توانست درآمد ۲ میلیارد تومانی را از خود بر جای بگذارد و در جایگاه بعدی بایستد.
شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس با نماد "تپسی" در بهمن ماه موفق به ثبت بهترین گزارش مالی خود شد، که براساس این گزارش فعالیت خوب، از خود رکورد جدید و تازه‌ای ثبت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
حفظ روند صعودی “تپسی”
شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس زیر ذره بین بورس نیوز؛

حفظ روند صعودی “تپسی”

پاییز فوق العاده برای
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس رقم زد؛

پاییز فوق العاده برای " تپسی "

پاییز فوق العاده برای
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس رقم زد؛

پاییز فوق العاده برای " تپسی "

سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی ۹۰ درصد است
بازار تاکسی‌های اینترنتی در دستان اسنپ؛

سهم اسنپ از بازار تاکسی‌های اینترنتی ۹۰ درصد است

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱
در عوض رانندگان که بازوی اصلی درآمد زایی تپسی هستند به خاک سیاه نشستند و ماشین‌هایشان اسقاط شد و زندگی هایشان از هم پاشید و نابود شدند تا مدیریت تپسی و سهامداران تپسی میلیاردر شوند و از زندگی لذت ببرند
این است عدالت خداوند و مملکت و حکومت عدل علی و اسلام ناب محمدی