بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
ماکارونی رشته ای، محصول شماره یک زر ماکارون؛

"غزر" رکورد زد!

شرکت زر ماکارون در بهمن ماه موفق به کسب درآمد ۵۷۴ میلیارد تومانی شد و در مقایسه با دی ماه نیز افزایش ۴۹ درصدی درآمد عملیاتی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۶۷۷۴۲

بورس نیوز:

شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی خود را فروش محصولات در داخل کشور و خارج از کشور شناسایی کرد، "غزر" میزان درآمدی که از فروش محصولات در این دوره به دست آورد بالغ‌بر ۵۷۴ میلیارد تومان بود.

زر ماکارون ۱۱ ماه گذشته ۴ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان فروش داخلی داشت و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این میزان درآمدزایی برابر با ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان بود که ۹۶ درصد افزایش یافته است.

میزان سرمایه اعلام شده از سوی این شرکت غذایی در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که غزر در بهمن ماه از فروش محصولات به دست آورد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۰ ماه گذشته ۵۴ درصد افزایش را تجربه کرد.

"غزر" در پایان بهمن ماه سال جاری درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۶۱ درصدی را مشاهده کرد و در مقایسه با دی ماه نیز افزایش ۴۹ درصدی درآمد عملیاتی را تجربه کرد.

این شرکت در بهمن ماه موفق شد به میانگین درآمدی ۳۷۶ میلیارد تومانی برسد.

همان طور که گفته شد "غزر" درآمد تجمیعی که در ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به ثبت رساند برابر با مبلغ ۴ هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان است که در این دوره رشد ۹۶ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد، همچنین این مبلغ به‌دست‌آمده ۱۹۷ درصد از میزان درآمد تجمیعی این شرکت در ۱۲ ماهه سال مالی گذشته را پوشش داده است.

"غزر" در بهمن ماه از بازار صادراتی ۲۳ میلیارد تومان درآمدکسب کرد؛ درآمد صادراتی کسب شده در بهمن ماه، ۴۷۵ درصد بیشتر از درآمد صادراتی ماه گذشته بوده است. همان‌گونه که گفته شد زر ماکارون از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه از فروش محصولات در بازار صادراتی ۲۰۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، محصولاتی که در این بازار مورد تقاضا قرار گرفتند شامل محصولات آشیانه‌ای، محصولات رشته‌ای و محصولات خاص می‌شود.

بیشترین درآمدزایی که شرکت زر ماکارون در بهمن ماه سال جاری به ثبت رساند مربوط به «ماکارونی رشته ای» با ۳۶۴ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دی ماه شاهد افزایش ۱۵۳ میلیارد تومانی بود، میزان درآمد حاصل‌شده از فروش این محصول در بهمن ماه دربرگیرنده‌ی ۷۰ درصد از درآمد ماهانه "غزر" بود.

مابقی درآمد‌هایی که زر ماکارون از فروش دیگر محصولات خود شناسایی کرد برابر با ۲۱۰ میلیارد تومان بود.

شرکت زر ماکارون در بهمن ماه سال جاری مقدار فروش محصولات خود را ۲۱ هزار و ۸۶ تن به اطلاع سهامداران رساند، همچنین مقدار تولیدی این شرکت در بهمن ماه ۲۱ هزار ۶۳۱ تن اعلام شد.

" غزر " در این دوره ماهانه، عملکرد فوق العاده‌ای از خود برجای گذشت و رکورد جدیدی در درآمد‌های ماهانه ثبت کرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
سهمش که همش منفی داره میخوره