بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
به مدت سه روز کاری انجام می شود؛

فردا؛ عرضه صکوک اجاره ۲۰۰ میلیارد تومانی "حریل"

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت ریل‌پرداز نوآفرین (سهامی عام) به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومانی از طریق فرابورس ایران از چهارشنبه دهم اسفند به مدت سه روز کاری در نماد نوآفرین ۰۶ عرضه عمومی خواهد شد.
کد خبر : ۲۶۷۷۵۲

عرضه صکوک اجاره 200میلیارد تومانی

به گزارش بورس نیوز، شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، دارایی مبنای انتشار اوراق اجاره ریل‌پرداز نوآفرین ۹ دستگاه واگن مسافری این شرکت می‌باشد که توسط نهاد واسط از شرکت ریل‌پرداز نوآفرین خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به وی واگذار می شود.

این اوراق ۵ ساله و با نرخ اجاره‌بهای ۱۸ درصد بوده که این اجاره‌بها هر شش ماه یک‌بار توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌گردد. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی شهریور پنجم (با مسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق فرابورس ایران صورت خواهد گرفت.

ضامن این اوراق بانک کارآفرین بوده و بازارگردان و متعهد پذیره‌نویس آن شرکت تامین سرمایه خلیج فارس است. همچنین، عامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری اقتصاد بیدار می‌باشد.
این دومین تجربه تامین مالی شرکت ریل‌پرداز نوآفرین از طریق انتشار صکوک در بازار سرمایه می‌باشد. این شرکت، اولین بار در سال ۱۳۹۷ با انتشار ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق اجاره وارد این بازار شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خروج
ریل پرداز سیر ۳۷ درصد کاهش درآمد ماهانه داشت؛

خروج "حریل" از روند صعودی درآمد

با اعلام شرکت ریل پرداز سیر؛

"حریل" از تغییر ترکیب هیات مدیره گفت

ارسال نظر