بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
پتروشیمی شهید تندگویان فروخت؛

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش "شگویا"

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش
پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی شهید تندگویان در بهمن ماه سال جاری متعلق به گرید الیاف با ۳۰ هزارتن بود و دیگر محصولی که پس از گرید الیاف بیشترین مقدار فروش را از آن خود کرد مربوط به گرید بطری با ۲۴ هزارتن بود
کد خبر : ۲۶۷۸۴۹

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در یازدهمین ماه سپری‌شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) مقدار فروش محصولات خود را ۵۶ هزار تن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تا پایان بهمن ماه سال جاری ۶۱۰ هزار تن بود، "شگویا" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۱۹ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش

میزان درآمدی که پتروشیمی شهید تندگویان در بهمن ماه از فروش ۵۵ هزار تن محصول خود به ثبت رساند برابر با یک هزار و ۹۶۴ میلیارد تومان بود، "شگویا" در ۱۱ ماه گذشته به میانگین مقدار فروش ۵۵ هزار تن در هر ماه رسید.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان مقدار فروشی که در بهمن ماه جاری داشته است در مقایسه با بهمن ماه سال گذشته ۶ درصد افزایش فروش داشته است.

روند فروش "شگویا"

مقدار فروش ماهانه "شگویا" در بهمن ماه سال گذشته ۵۲ هزار تن به ثبت رسید اما؛ در بهمن ماه ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته رشد ۶ درصدی را تجربه کرد و در مقایسه با دی ماه ۱۴۰۱ نیز این شرکت پتروشیمی افزایش فروش ۲ درصدی را به خود دید.

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش

تمام فروش محصولات این شرکت در بازار داخل کشور بود که افزایش درآمد ۱۹ درصدی نسبت به ماه گذشته را برای این شرکت پتروشیمی رقم زد.

تفکیک فروش "شگویا"

"شگویا" در بهمن ماه سال جاری از فروش محصولات «گرید بطری، گرید الیاف و نخ POV» درآمدزایی انجام داد، مجموع مقدار فروش "شگویا" در این دوره ماهانه بالغ‌بر ۵۵ هزارتن بود و از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن ماه نیز ۶۱۰ هزارتن از محصولات خود را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رساند.

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش

پتروشیمی شهید تندگویان از ابتدای سال مالی تاکنون نزدیک به ۱۰۰ تن از محصولات خود را در بازار صادراتی به فروش رساند، تنها محصولی که در این بازار مورد استقبال متقاضیان واقع شد مربوط به نخ POY بود.

پرفروش‌ترین محصول پتروشیمی شهید تندگویان در بهمن ماه سال جاری متعلق به گرید الیاف با ۳۰ هزارتن بود و دیگر محصولی که پس از گرید الیاف بیشترین مقدار فروش را از آن خود کرد مربوط به گرید بطری با ۲۴ هزارتن بود، محصول گرید الیاف که عنوان پرفروش‌ترین محصول شگویا را در اختیار داشت ۵۳ درصد از فروش ماهانه را به نام خود زد. مقدار فروش این محصول برابر با ۳۰ هزار تن بود که در مقایسه با دی ماه رشد ۷ درصدی را تجربه کرد و همچنین نرخ فروش گرید الیاف در یازدهمین ماه سال جاری برابر با ۳۱ میلیون تومان به ازای هر تن اعلام کرد.

مقدار تولید و فروش "شگویا"

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در بهمن سال جاری از فروش نخ poy هم کسب درآمد کرد، نخ poy بیشترین مقدار فروش و درآمدزایی را بعد از گریدالیاف و گرید بطری به خود اختصاص داد.

گرید بطری و گرید الیاف دو محصول پرفروش

"شگویا" در این دوره ماهانه مقدار تولید محصولات خود را ۱۰۵ هزار تن در کارنامه مالی به ثبت رساند و در ۱۱ ماه گذشته نیز توانست بالغ‌بر یک میلیون و ۱۶۹ هزار و ۶۸۴ تن محصول تولید کند، بیشترین مقدار تولید "شگویا" مربوط به اسید ترفتالیک خالص با ۵۳۳ هزار تن بود. همچنین مقدار تولید این شرکت نسبت به ماه گذشته کمی کاهش داشته است. شایان ذکراست باتوجه به‌اینکه اسید ترفتالیک خالص از محصولات میانی این شرکت بوده و بعنوان خوراک واحد‌های پلیمری استفاده می‌گردد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش پتروشیمی شهید تندگویان زیر ذره بین؛

"شگویا" رکورد جدیدی ثبت کرد

ثبات درآمدزایی در
پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه مطلوب؛

ثبات درآمدزایی در " شگویا "

ثبات درآمدزایی در
پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه مطلوب؛

ثبات درآمدزایی در " شگویا "

افرایش ۸ درصدی هر سهم
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان محقق کرد؛

افرایش ۸ درصدی هر سهم " شگویا " تنها در یک ماه

ارسال نظر