بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
پشت پرده جریان سازمان یافته برای تخریب انجمن قطعه سازی
بررسی‌ها نشان می‌دهد طی یک سال گذشته برخی با پرونده سازی و حاشیه سازی برای دیگران از جمله انجمن خوشنام قطعه سازی به دنبال کمرنگ کردن تخلفات و فساد خود در قطعه سازی هستند.
کد خبر : ۲۶۸۱۴۶

پشت پرده جریان سازمان یافته برای تخریب انجمن قطعه سازی

به گزارش بورس نیوز، بررسی‌ها نشان می‌دهد طی یک سال گذشته برخی با پرونده سازی و حاشیه سازی برای دیگران از جمله انجمن خوشنام قطعه سازی به دنبال کمرنگ کردن تخلفات و فساد خود در قطعه سازی هستند. ولی یادشان رفته که هنوز تصاویر دادگاه شان به اتهام قاچاق سازمان یافته در جلوی چشم افکار عمومی است.

چند روز گذشته در رسانه‌ها خبری در خصوص پرونده دار بودن رئیس و دبیر انجمن قطعه سازی کشور منتشر شد. موضوعی که یک چالش اساسی برای انجمن خوشنام و باسابقه قطعه سازی کشور است.

انجمن قطعه سازی با قدمتی بیش از یک دهه در صنعت خودرو کشور همواره تلاش کرده در عرصه خودرو تاثیرگذار باشد. پیگیری مطالبات قطعه سازان، حضور دو نماینده خودروسازی در این انجمن، تعامل سازنده با خودروسازی و همچنین عملکرد تاثیرگذار روسا و دبیران سابق همگی بیانگر سابقه درخشان این انجمن است.

هرچند که حضور دو فرد حاشیه دار در راس انجمن قطعه سازی ممکن است چهره این انجمن را خدشه دار کند.

ولی باید دقت کرد اولا قاطبه قطعه سازان بدون حاشیه و در کمال صحت و سلامت در حال فعالیت هستند دوم اکثر اعضای هیئت مدیره انجمن قطعه سازی افراد خوشنام و موجهی در خودروسازی و قطعه سازی هستند که هر کدام بار اشتغال چند هزار نفر را بر دوش می‌کشند و تلاش نموده اند با افزایش سهم داخلی سازی محصولات خودروسازی را توسعه دهند؛ لذا حاشیه دار بودن چند فرد را نباید به حساب انجمن قطعه سازی و قطعه سازان تمام کرد. البته اینکه چرا از بین چهره‌های خوشنام و موجه اعضای انجمن دو فرد حاشیه دار به عنوان رئیس و دبیر انتخاب می‌شوند جای تعجب و تامل دارد.

از طرف دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد طی یک سال گذشته برخی با پرونده سازی و حاشیه سازی برای دیگران از جمله انجمن خوشنام قطعه سازی به دنبال کمرنگ کردن تخلفات و فساد خود در قطعه سازی هستند. ولی یادشان رفته که هنوز تصاویر دادگاه شان به اتهام قاچاق سازمان یافته در جلوی چشم افکار عمومی است.

متاسفانه این افراد که ید طولانی در قاچاق و فساد در خودروسازی دارند، به هیچ مرام و مسلکی اعتقاد ندارند به طوری که برای منافع خود حاضرند رفقای قدیمی خود را نیز سر ببرند و زمین بزنند.

منبع: خط بازار

اشتراک گذاری :
ارسال نظر