بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
قوه قضاییه، سازمان مبارزه با جرائم اقتصادی، سازمان بورس و شرکت فرابورس:" بخوانید و آگاه باشید"

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

شاید کمتر کسی در کشور خبری در خصوص اتفاقات ناگوار، کلاه‌برداری‌های صورت گرفته، کثرت افراد زیان‌دیده و مالباخته، برگزاری دادگاه‌ها و البته احکام صادره برای مدیران سلسه شرکت‌های پدیده شاندیز نخوانده و یا نشنیده باشد.
کد خبر : ۲۶۸۴۶۷

بورس‌نیوز:

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

صدور محکومیت بیش از ۱۵۰ سال حبس (ازجمله حبس ابد برای محسن پهلوان به‌عنوان متهم ردیف اول) و استرداد کلیه اموال منقول و غیر منقول و سهام شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی، آن‌هم پس از سیل عظیمی از شکایات مردمی چنان بازتابی داشت که حتی رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی رأی پرونده پدیده شاندیز را "رأی فاخر تاریخی در عدلیه نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرد". (به عبارتی بهترین رأی دادگاه کیفری).

 

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیزتولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

 


اما باورتان بشود یا نشود "محسن پهلوان" با حکم حبس ابد که تا سه سال پیش از وی به‌عنوان نماد رأی فاخر تاریخی در عدلیه نظام جمهوری اسلامی یاد می‌شد، این روز‌ها خارج از زندان آن‌هم در میان سوت و کف عده‌ای از همان مالباختگان احساسی، کاندیدای انعقاد قراردادی بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومانی (البته با شرایطی بسیار اسفناک‌تر و مبهم‌تر) با همان شرکت پدیده شاندیز می‌باشد.


هر چند که شاید خواندن چگونگی رخداد چنین پدیده‌ای در سیستم قضایی و اقتصادی کشور برای کسانی که بنا به ارتکاب جرمی هر چند کوچک (نظیر نزاع‌های خیابانی، کشیدن چک‌های بی محل ناچیز، عدم استطاعت پرداخت مهریه و ...) تا سالیان سال محروم از اخذ گواهی عدم سوءسابقه و استخدام در ساده‌ترین مشاغل کارگری، تلخ باشند، اما ممکن است برای مسئولین قوه قضاییه، سازمان بورس و شرکت فرابورس حکم تلنگری برای جلوگیری و یا حداقل اعمال نظارتی قاطع بر اتفاقات اخیر و جلوگیری از فاجعه‌ای محتمل باشد.


شاید بهتر باشد جهت واکاوی بیشتر موضوع به معرفی طرف‌های درگیر در قرارداد موهوم و شگفت‌انگیز مذکور بپردازیم:


شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز (گشان – سهامی عام) و شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز (سهامی خاص):


پس از بررسی شکایات، برگزاری ۱۶ جلسه دادگاه و تنظیم دادنامه‌ای ۵۰۰ صفحه‌ای در سال ۱۳۹۸، محرز شدن فروش صوری سهام به نزدیکان محسن پهلوان در ازای دریافت چک‌های بلامحل و تولید سرمایه بدون آورده (لازم به ذکر است بیش از ۸۰ درصد دارایی‌های شرکت‌های پدیده شاندیز که از محل سرمایه‌های دریافتی از مردم خریداری شده بود به نام محسن پهلوان و اطرافیانش بود)، دادگاه رأی به سهام‌دار نمودن مردم مالباخته و رد دیون بانک‌های تسهیلات دهنده (بانک صادرات و موسسه مالی و اعتباری ملل – سهامداران عمده کنونی) از محل استرداد ۸۰ درصد از سهام و دارایی‌های تسخیرشده توسط تیم مدیریتی وقت، داد.
شرکت توسعه بین‌المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز، با اماواگر‌های بسیار به‌صورت سهامی عام و در بازار فرابورس با نماد "گشان" پذیرش شد و شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز نیز که بسیاری از زمین‌های پروژه‌های شاندیز در آن بود با مالکیت بیش از ۵۰ درصدی گشان و ۲۰ درصدی بانک‌های صادرات و ملل به کار خود به شکل سهامی خاص ادامه داد.
لازم به ذکر است زمین پروژه پدیده شاندیز مشهد، کیش، زمین‌های خریداری شده در رامسر و چند زمین بدون سند خریداری شده ازجمله دارایی‌های شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز می‌باشد که این شرکت را به اصلی‌ترین و شاید تنها دارایی بااهمیت شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) تبدیل کرده است.
هر چند که می‌توان مباحث مختلفی را ازجمله چگونگی انتخاب و چینش اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل، نحوه مدیریت و اجرای پروژه‌ها و ...، در دو شرکت یادشده مطرح نمود بااین‌وجود به دلیل جلوگیری از انبساط موضوع و خارج شدن از حوصله خوانندگان به آن نمی‌پردازیم.
شروع داستان در جلسه هیئت‌مدیره مورخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۱ کلید خورد، جایی که بنا بر صورت‌جلسه منتشره، قرار شد شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) جهت تکمیل پروژه شاندیز کیش اقدام به جذب سرمایه‌گذار و مجری نماید. بنا بر اظهارات و نامه‌های منتشره شرکت، متأسفانه دو مرحله فراخوان در تاریخ‌های ۱۳/۰۳/۱۴۰۱ و ۲۵/۰۳/۱۴۰۱، منجر به یافتن سرمایه‌گذار نشد (به ادعای شرکت و بانک صادرات عضو هیئت‌مدیره، در فراخوان اول پاکت‌های واصله از یک شرکت مفتوح نگردید) و هیئت‌مدیره تصمیم گرفت به پیشنهاد مدیرعامل، قراردادی در قالب مشارکت مدنی به‌صورت ترک تشریفات برگزار کند.
لازم به ذکر است انواع و اقسام شاخص‌های لازم جهت احراز هویت فعالیتی، توانایی‌های مدیریتی، مالی و اجرایی از قبیل تجربه‌های مرتبط (تجربه سرمایه‌گذاری، احداث و بهره‌برداری در چند ده سال گذشته)، حسن سابقه کار (انواع مستندات رضایت کارفرمایان در چند ده سال گذشته)، توان مالی (گردش مالی در بانک‌ها در ۱۰ سال گذشته، ۵ برابر دارایی‌های ثابت در ۱۰ سال گذشته، ۳ برابر درآمد ناخالص سالانه در ۱۰ سال گذشته)، توان تجهیزاتی (انواع ماشین‌آلات با مالکیت ۱۰۰ درصدی و اجاره‌ای، انواع تجهیزات برای ساخت یک‌میلیون مترمربع)، توان فنی و برنامه‌ریزی (سابقه حداقل ۲ پروژه بدون تأخیر غیرمجاز تا تحویل در ۵ سال گذشته)، توان مدیریتی (گواهینامه‌های معتبر، نظام‌نامه‌ها، نمودار سازمانی، مدارک تحصیلی و دوره‌های مدیریتی) در این فراخوان‌ها دیده‌شده بود.
آنقدر شاخص‌های انتخاب سرمایه‌گذاری سخت‌گیرانه و معتبر بود که به نظر نمی‌رسد حتی بزرگ‌ترین شرکت‌های انبوه‌سازی خاورمیانه نیز از نگاه تیزبین هیئت‌مدیره به‌سلامت عبور کنند.
بااین‌وجود، اما بالاخره تدابیر مدیران مدبر شرکت توسعه بین المللی "گشان" با سرعتی وصف‌نشدنی و درست ۲۰ روز پس از پایان فراخوان دوم به ثمر نشست و این شرکت خبری امیدوارکننده و شگفت‌آور را در خصوص یافتن سرمایه‌گذاری مجرب، معتبر، خوشنام، متمول که ظاهراً از تمامی فیلتر‌های فوق‌الذکر در فراخوان‌ها نیز عبور کرده بود را، روانه سامانه کدال کرد.
این شرکت، شرکتی نبود جز " شرکت بین‌المللی افسانه سازان آینده کیش "


شرکت بین‌المللی افسانه سازان آینده کیش:


بسیاری متعجب بودند که چگونه نامی از این شرکت با این ابعاد تاکنون نشنیده‌اند. حق با آن‌ها بود، این شرکت در تاریخ ۰۱/۰۴/۱۴۰۱ در اداره ثبت کیش تأسیس و به ثبت رسیده و توانسته بود تنها ۲۵ روز پس از تأسیس و با سرمایه‌ای تنها ۵ میلیارد تومانی از تمامی فیلتر‌های سرمایه‌گذاری ۱۰ ساله، مدیریتی ۱۰ ساله، درآمدی و حسن انجام کار‌های ۱۰ ساله که کمتر شرکتی از پس آن بر می‌آمد، با موفقیت و سربلندی عبور کند و تبدیل به کاندیدای اصلی تأمین مالی و اجرای ساخت بیش از یک‌میلیون مترمربع بنا باارزش بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان، آن‌هم با تنها ۵ میلیارد تومان سرمایه و مدیری نام آشنا به نام آقای اسدالله پهلوان مقدم (شما بخوانید محسن پهلوان " شاید عدم حضور محسن پهلوان در مؤسسین و یا مدیران شرکت افسانه سازان مربوط به کج‌سلیقگی‌های سازمان ثبت شرکت‌ها در خصوص لزوم اخذ گواهی عدم سوءسابقه باشد) گردد.

 

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

شایان‌ذکر است این شرکت بین‌المللی در دو ماه اخیر علاوه بر دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر در نحوه انعقاد قرارداد با شرکت توسعه بین‌المللی (گشان)، موفق به راه‌اندازی وبلاگی منتسب به شرکت نیز گردیده است چراکه عدم وجود یک سایت برای شرکتی بین‌المللی در ابعاد انجام پروژه‌هایی چند ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی کمی ذوق علاقه‌مندان و دنبال کنندگان را خدشه‌دار می‌نمود.
اکنون شرکت ۲۰ روز تأسیس‌شده‌ی افسانه سازان آینده کیش با سرمایه ۵ میلیارد تومانی بدون هیچ سابقه کاری، بدون هیچ توان مالی و سرمایه‌ای، بدون هیچ گواهینامه و مجوزی، بدون هیچ کارمندی، بدون حتی یک سایت معرفی شرکت و یک صفحه رزومه توانسته بود به برگ برنده و مایه مباهات اعضای هیئت‌مدیره کارآزموده، عالم و مشکل‌پسند شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) تبدیل شود.


پیش‌نویس قراردادی که روی قرارداد ترکمانچای را سفید کرد:


سرانجام حاصل مذاکرات سخت و نفس‌گیر اعضای هیئت‌مدیره تیزبین و متخصص گشان با شرکت افسانه سازان آینده کیش (جناب محسن پهلوان نماینده تام‌الاختیار شرکت افسانه سازان)، پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای مبهم و سربسته بود که در روز ۰۶/۰۶/۱۴۰۱ روانه سامانه کدال گردید.
تدوین تفاهم‌نامه‌ای ۵ صفحه‌ای برای قراردادی باارزش بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان آن‌هم در کمتر از ۴۵ روز، اگر در نوع خود بی‌سابقه نبود، اما بی‌شک کم‌سابقه محسوب می‌شد.
پس از کش و قوس‌های فراوان و پس از تمدید ۳ باره تفاهم‌نامه شرکت توسعه بین‌المللی با شرکت افسانه سازان، بالاخره پس از گذشت ۷ ماه مذاکراتی خارق العاده، ارزش گذاری‌هایی متحیرانه و تهیه گزارش مطالعات امکان سنجی و اقتصادی طرح توسط شرکت افسانه سازان (که بی‌شک تمامی مرز‌ها و استاندارد‌های بین‌المللی چنین گزارشاتی را جابه‌جا نمود) قرار بر آن شد که قبول یا رد این قرارداد بر عهده سهامداران شرکت قرار گیرد.
پیش از آن که به مفاد این قرارداد منحصر به فرد بپردازیم بد نیست در چند بند اجمالی در خصوص اینکه چرا تصمیم در خصوص چنین قراردادی به سهامداران واگذار شد بپردازیم:

  • از نامه نگران کننده و سراسر ایراد به قرارداد منتشره در سامانه کدال توسط بانک صادرات، کاملاً مشهود بود که نماینده بانک صادرات در هیئت‌مدیره شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) (سهامدار عمده این شرکت) به‌عنوان یک نهاد مالی که در دهه‌های گذشته به دفعات از قرارداد‌های این چنینی متضرر شده اند و البته به دلیل آشنایی به علم اقتصاد و علوم قرارداد‌های مالی به هیچ وجه زیر بار این قرارداد نمی‌رود.
  • ابعاد نگران کننده این قرارداد، به قدری گسترده است که حتی اعضای هیئت‌مدیره عمدتاً همراه شرکت گشان نیز شهامت امضای منفرد چنین قراردادی را نداشتند (البته شاید دلیلش محکومیت ۱۵۰ سال حبس همراهان محسن پهلوان در ماجرای پدیده شاندیز مشهد بود)
  • اگر مدیران شرکت گشان و افسانه سازان موفق می‌شدند با تبلیغات تأثیرگذار و جلب رأی سهامداران خرد و عمدتاً ناآگاه نسبت به امور کارشناسی و حقوقی، تأییدیه انعقاد قرارداد را برخلاف میل سهامدار عمده (بانک صادرات) در مجمع عمومی فوق‌العاده بگیرند، تبعات احتمالی عدم انجام چنین طرحی با چنین ابعادی آن‌هم بدون وجود هیچ سرمایه و آورده نقدی مستقیماً بر عهده خود سهامداران بود و هر دو گروه خود را از چالش‌های آتی مبرا می‌ساختند.
    به عبارتی اگر هر چالش محتملی برای سهامداران آتی شرکت سهامی عام توسعه بین‌المللی (گشان) نظیر چالش مالباختگان، دادگاه‌ها، طلبکاران و ... این شرکت در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در سال‌های آتی تکرار شود این بار مقصر نه مدیران شرکت و محسن پهلوان بلکه سهامداران کنونی و آتی این شرکت می‌باشند و دستشان از شکایت و دادخواهی به هر ارگانی در قوه قضاییه کوتاه خواهد بود چراکه خودکرده را تدبیر نیست.

 

نوبت اول مجمع فوق‌العاده شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) و تصمیم‌گیری در خصوص انعقاد قرارداد در تاریخ ۱۳/۱۲/۱۴۰۱ به دلیل به حدنصاب نرسیدن مجمع برگزار نشد تا کار به‌نوبت دوم مجمع فوق‌العاده در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۱ برسد. (از نکات جالب آنکه متن قرارداد پیشنهادی تا تاریخ مجمع نوبت اول منتشرنشده بود. یعنی سهامداران از همه‌جا بی‌خبر قرار بود رأی به انعقاد قراردادی بدهند که حتی ندیده و نخوانده بودنش)


بالاخره انتظار‌ها به پایان رسید و متن قرارداد متحیرکننده به انضمام گزارشات تکان‌دهنده کارشناسان رسمی دادگستری در تاریخ ۱۸/۱۲/۱۴۰۱ درست ۵ روز پس از نوبت اول مجمع و ۹ روز پیش از مجمع دوم منتشر شد.


در مدح این قرارداد و ضمایم آن هر چه گفته شود کم است، شاید اگر نگاهی اجمالی به این قرارداد و ضمایم آن بیاندازید بتوان به ۵۲ مورد ابهام تأثیر گذار و فاجعه بار بانک صادرات ۱۰۰‌ها مورد دیگر نیز افزود، از بند‌های قرارداد گرفته تا مطالعات امکان سنجی و اقتصادی و البته گزارشات کارشناسان رسمی دادگستری.


شاید باورش برای شما هم سخت باشد، اما بر اساس گزارش امکان سنجی منتشر شده توسط شرکت افسانه سازان آینده کیش، ۱ صفحه در خصوص وزش باد در کیش صحبت شده، اما حتی ۱ صفحه در خصوص استراتژی نحوه تأمین مالی ساخت پروژه‌ای ۱۳۵.۰۰۰ میلیارد تومانی (با استناد بر همین گزارش) وجود ندارد. البته شاید عده‌ای از دوستان کارشناس و نگران، ما را به صفحه ۹۳ تا ۱۰۰ گزارش و روش‌های تأمین مالی ارجاع دهند، اما باید گفت که علمای تهیه کننده این گزارش با استفاده از کپی از کتب مالی تنها مثال‌هایی از روش‌های تأمین مالی را عنوان نموده اند که از آن می‌توان حتی برای گزارش‌های مطالعه و تحقیق مدارس نیز استفاده نمود. به بند بااهمیتی در خصوص نحوه تأمین مالی این شرکت در گزارش مذکور نگاهی بیاندازیم تا عمق فاجعه را بیشتر درک کنیم:

 

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز



یعنی دوستان انتظار دارند دولت به آن‌ها وام‌هایی با نرخ پایین و یا بازپرداخت بلند مدت بپردازد. مثلاً ۴۰ تا ۵۰ هزار عدد وام ازدواج


یا حتی محاسبه هزینه خرید گلدان و چای ساز برای اتاق هتل‌های به واقع افسانه‌ای کیش از نگاه ریز بین کارشناسان و مهندسان شرکت آینده سازان دور نمانده است.

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

ولی متأسفانه نحوه و چگونگی تأمین بیش از ۳۸.۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی در سه سال اول پروژه از اهمیت بالایی برای دانشمندان و مهندسان تهیه کننده گزارش برخوردار نبوده است.

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز



بدون توجه به اظهارات و ۵۲ ابهام مطروحه توسط بانک صادرات در خصوص قرارداد و ضمایم آن، نگاهی به پکیج منتشر شده از سوی شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) شبیه یک شوخی تلخ با ریاضیات و علوم مالی می‌باشد.


عدم انتشار گزارش تفصیلی ارزش گذاری کارشناسان رسمی دادگستری بدون دانستن و داشتن مصالح کاربردی در محدثات، عدم انتشار نحوه تأمین مالی رقم ساخت ۱۳۵.۰۰۰ میلیارد تومانی طرح، عدم داشتن جواز ساخت واحد‌های مسکونی در زمین‌های پروژه (ادعایی توسط بانک صادرات) که کل طرح توجیهی را فاقد اعتبار می‌نماید، عدم انتشار مفاد درخواستی صورت‌جلسه سازمان منطقه آزاد کیش منتشره در کدال با مهلت ۱ هفته‌ای در خصوص روش تأمین مالی، واگذاری عجیب سهام شرکت ابنیه توسط گشان به شرکت افسانه سازان با ارزشی بسیار پایین‌تر از ارزش در حال معامله و جالب‌تر از همه، عدم وجود ضمانت نامه‌های بانکی حسن انجام کار توسط شرکت افسانه سازان در قرارداد (به نظر می‌رسد بر اساس ساده‌ترین اصول قرارداد‌های حتی پیش پا افتاده، اخذ ۱۰ درصد ضمانتنامه بانکی معادل حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان منطقی باشد.

البته بعید است بانکی برای شرکتی تازه تأسیس با سرمایه ۵ میلیارد تومانی و سابقه‌ای درخشان در پرونده‌های مالی چنین ضمانتنامه‌ای صادر نماید) و ...، تنها بخشی از زوایای عجیب، متأثرکننده و تأسف‌بار این گزارشات می‌باشد.


مجمعی به‌یادماندنی با چاشنی سوت، کف و سخنرانی‌های تاریخی:


از نظر نگارنده هر شخصی که تاکنون در مجمع شرکتی بورسی حضور داشته و یا هر فعال اقتصادی که نیاز به اخذ رأی در مجمعی دارد و حتی کل دانشجویان و مبتدیان بازار‌های مالی می‌بایست فیلم مجمع فوق‌العاده برگزار شده توسط شرکت توسعه بین‌المللی (گشان) و ابنیه را ببیند. از نگاه بنده این یکی از تاریخی‌ترین، هیجان انگیز‌ترین و عجیب‌ترین مجامع برگزار شده در تاریخ بازار بورس کشور می‌باشد.


برافراشته شدن پرچم‌های ایران و منقش به نام پدیده شاندیز در مجمع شرکتی که تا همین چند سال پیش مصداقی از رسوایی مالی در نظام اقتصادی کشور بود، کف و سوت زدن‌های ممتد و مهیج برای محسن پهلوان، شخصی که تا ۱۱ ماه پیش به جرم رهبری شبکه کلاه‌برداری (بر اساس حکم دادگاه) از همین سهامداران و مردم مالباخته در حبس ابد بود، روح و روان هر انسانی را درگیر می‌کرد.


بخشی از همان آدم‌هایی که در سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ به هر دری می‌زدند تا تنها بخشی از مطالباتشان را پس بگیرند، همان‌هایی که تجمع می‌کردند و عاجزانه از مسئولین قوه قضاییه و دولت درخواست بازپس گیری اموالشان را از محسن پهلوان می‌کردند، روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در صفوفی به هم پیوسته، تا سرحد سرخ شدن صورتشان سوت می‌زدند و دست‌هایشان را به هم می‌کوبیدند تا شرایط را برای رأی دادن به انعقاد قراردادی به مراتب بدتر از پدیده شاندیز مشهد و این بار در کیش مهیا سازند.

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

تجمع مردم مقابل استانداری خراسان و اعتراض برای مجازات عاملین و بازپس گیری اموال سال ۱۳۹۷

 

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز


تجمع مردم با پرچم‌های رنگارنگ، سوت، تشویق عاملین فاجعه سال ۱۳۹۷ در مجمع شرکت پدیده شاندیز اسفند سال ۱۴۰۱

 


باور کنید دیدن این مجمع و به بازی گرفتن این مردم شریف، ساده و زود باور آن‌قدر دردناک بود که شاید تنها انگیزه نوشتن متن حاضر توسط نگارنده بود. بگذریم..


از ادای جملات و اصطلاحاتی عجیب نظیر " چند کلمه‌ای حال کردن با حضار" یا " اقرار به بد زبانی و پوزش از الفاظ نامناسب استفاده شده احتمالی " از مرد ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی داستان (محسن پهلوان) که بگذریم، یک جمله بیشترین مانور تبلیغاتی را در تالار‌های گفتگوی سهامداری شرکت‌های گشان و ابنیه برای اخذ رأی به انعقاد قرارداد داشت:


پهلوان: " گشان و ابنیه هردو بچه‌های من هستند "


به عبارتی این جمله به سهامداران گشان یادآور می‌کند که علی رغم آنکه همه شما می‌دانید که از کل پروژه کیش با چنان عظمتی تنها ۶ درصد سهم برایتان باقی گذاشته‌ام و آن‌هم با از دست دادن بخش عمده‌ای از سهام مهم‌ترین زیرمجموعه خود، ولی در عوض حمایت‌های پدرانه من را خواهید داشت!


شاید بد نباشد روابط پدری و فرزندی را با ذکر داستانی برای دوستانی که به واسطه این جملات نقش مهمی در رأی عجیب به دست آمده داشتن، یادآور شویم:


برخلاف اکثر پدران ما که با فداکاری از اکثر جنبه‌های زندگی خود، می‌گذرند تا فرزندانشان خللی را در زندگی احساس نکنند، پدر داستان ما اندکی تفاوت داشت.


سال‌ها پیش در یکی از شهر‌های شرقی کشور شخصی تصمیم گرفت فرزندی به دنیا بیاورد و برای او آینده‌ای درخشان رقم زند. از آنجایی که در ماه‌های ابتدایی پدر داستان ما متوجه شد هزینه‌های بزرگ کردن فرزند بالاست تصمیم گرفت در محله خود شایعه‌ای به راه بیاندازد که فرزند من توانایی‌های خاصی دارد و هر کس به من در پرداخت هزینه‌های بزرگ کردن فرزندم کمک کند در آینده‌ای نزدیک او به واسطه توانمندی‌های فرزندم ثروتمند خواهد شد.


شاید پدر داستان ما هم باورش نمی‌شد که مردم محل اعم از پیر و جوان، دارا و ندار، سالم و معلول چقدر تصور ثروتمند شدن را دوست داشتند. مدتی نگذشت که پدر دید، نه تنها از پس هزینه‌های رشد فرزند خود بر می‌آید بلکه به واسطه کمک‌های اهالی محل که تنها دست نوشته‌ای به آن‌ها می‌داد، توانایی خرید زمین، ماشین و ... را نیز دارد.


شایعات به محل‌های دیگر هم رسید و طولی نکشید که آوازه پدر داستان ما که تبلیغات گسترده‌تری را از توانایی‌های فرزندش بازگو می‌کرد، به‌کل شهر تسری پیدا کرد.


مردم خانه‌ها، ماشین‌ها، طلای همسران، دوچرخه کودکانشان را می‌فروختند به پدر می‌دادند تا فرزندش زودتر بزرگ شود. پول از مردم و اهالی شهر و خرید زمین در شهر‌های مختلف از سوی پدر (البته به اسم پدر).


چند سال گذشت، فرزند بزرگ شد و خبری از افزایش ثروت اهالی نبود. شایعات زیاد شد، آن‌قدر زیاد که به گوش حاکمان شهر هم رسید. پدر داستان ما دستگیر شد، زندگی آدم‌های زیادی متلاشی شد، اموال افراد زیادی از بین رفت، بسیاری سکته کردند و برخی آن‌قدر ناراحتی کشیدند تا بیمار شدند.

"پدر فرزند آزار" داستان ما به حبس ابد محکوم شد، اما چند سال بعد برخی از همان مردم که دارایی‌های خود را در مقابل تورم، سوخت شده می‌دیدند و نمی‌خواستند تاوان اعتماد بی جای خود را به پدر داستان ما بدهند، تصمیم گرفتند که از حاکمان شهر درخواست کنند همان پدر را با تمامی جرائم و تخلفاتش آزاد کند تا شاید بتواند از طریق فرزند ناتوان خود بخشی از اموالشان را پس بگیرند.


پدر آزاد شد و حالا همان پدر بی پول داستان ما می‌خواهد با کمک برخی از همان اهالی، همان آرزو‌ها را در شهری دیگر و شاید این بار در جنوب کشور به افراد بدبخت دیگری بفروشد تا بلکه اهالی زیان‌دیده داستان ما هم بخشی از زیان هایشان کم شود.


حال اینکه باید ببینیم پدر داستان ما حس دین به اهالی سابق برای آزادی خود دارد و یا ناراحت از شکایت آن‌ها به حاکم شهر به دنبال انتقام با خرید زیر قیمت همان دارایی‌های سوخت شده شان دارد.

(برداشت از نتیجه داستان ما کاملاً آزاد است)


رای نگران کننده سهامداران خرد و نا آگاه به علوم سرمایه گذاری به انعقاد قرارداد با شرکت افسانه سازان آینده کیش:


۵.۲۰۰ هزار امضاء سهامداران (کمتر از ۲۵ درصد سهامدار) برای آزادی جناب آقای پهلوان و حدود ۵.۰۰۰ رای سهامداران برای انعقاد قرارداد با جناب آقای پهلوان و دیگر هیچ.


برای فهمیدن اینکه چند درصد از این ۵ هزار و اندی نفر (که برای ۷۵ درصد دیگر از سهامداران کنونی و ۱۰۰ درصد سهامداران آتی تصمیم می‌گیرند) آگاهانه و با اشراف کامل به علوم مالی و حقوقی و بدون چشم داشت به منافع شخصی و بی توجه به ضرر دیگران، آینده شرکت و سهامداران آتی شرکت را تحت الشعاع قرار می‌دهند یا اینکه چند نفر از این سینه چاکان و مخلصان جناب پهلوان که از هیچ امضایی برای آزادی و ثروتمند کردن ایشان غفلت نمی‌کنند دانسته و با تبلیغات سوء، عده‌ای ناآگاه را رهبری می‌کنند و یا اینکه چند درصد از این سهامداران با اعتماد و اعتقاد کامل در انتظار هنرنمایی‌های ایشان در پروژه کیش هستند و آیا تا آخر پروژه همراه ایشان هستند یا خیر، تنها یک راه برای اثبات دارد، مسدود شدن سهام نماد گشان در پرتفوی این دوستان تا انتهای پروژه و یا بسته ماندن نماد تا انتهای پروژه.
به دور از انصاف است این ۵ هزار و اندی نفر تاثیر گذار، با فروش سهام خود در صورت بازگشایی مثبت و یا رشد قیمت سهام، مسئولیت آتی تصمیمات خود را بر عهده دیگران بیاندازند و شاید در صورت بروز مشکلات آتی تا سال‌های سال دچار عذاب وجدانی ناراحت کننده شوند؛ بنابراین مسدود شدن کد‌های معاملاتی دوستان در نماد این شرکت با رای مثبت به آزادی جناب پهلوان و انعقاد قرارداد با ایشان، تنها بخش کوچکی از لطف این دوستان به سهامداران کنونی و آتی شرکت را جبران می‌کند.


در انتها بد نیست به نقش چند نهاد در اتفاقات اخیر نیز اشاره‌ای داشته باشیم:


قوه قضاییه:


اینکه قوه قضاییه چگونه حاضرشده مجوز انعقاد قراردادی بیش از ۶۰.۰۰۰ میلیارد تومانی را به شخصی باسابقه حبس ابد و ۵۰۰ صفحه دادنامه در خصوص کلاه‌برداری، بدهد سؤالی است که شنیدن پاسخش از سوی مسئولین خالی از لطف نیست.
لازم به یادآوری است، اگر چه در فاجعه پدیده شاندیز مشهد، به دلیل نقش پررنگ مردم در اعتماد بی‌جا و معاملات غیرقانونی (خرید سهام شرکت سهامی خاص)، قوه قضاییه به‌عنوان قاضی نقشی سازنده و محوری را در بازپس‌گیری اموال مردم ایفا کرد، اما مسئولیت و متهم رده نخست هرگونه اخلال، چالش، شکایات، مشکلات مالی برای مردم در پروژه پدیده شاندیز کیش، "قوه قضاییه"، به دلیل اعطای مجوز انجام چنین قرارداد خطرناکی می‌باشد.
امیدواریم که مسئولین قوه قضاییه با مشارکت در چنین رخداد‌هایی هرگز اعتبار این قوه را خدشه‌دار نکرده و این موضوع موجب عدم اعتماد آحاد مردم نگردند.
سوال اینجاست که اگر احکام صادره پس از ۵ سال بررسی موشکافانه و ۵۰۰ صفحه دادنامه در سال ۱۳۹۸ برای محسن پهلوان و تیم مدیریتی آن، درست بوده چگونه ممکن است با جمع آوری ۵۰۰۰ امضاء شاهد آزادی محکومین به حبس ابد و فعالیت مجدد آن‌ها با همان شرایط قبل باشیم؟ آیا خاوری ها، بابک زنجانی‌ها و بسیاری دیگر از مفسدین اقتصادی از جمله سلاطین سکه و ... نیز نمی‌توانستند با جمع آوری ۵۰۰۰ امضاء ناقابل از منفعت طلبان مورد بخشش و تشویق به فعالیت مجدد شوند؟
چگونه ممکن است برای استخدام شدن در تاکسی‌های اینترنتی اسنپ، تپسی و ...، داشتن گواهی عدم سوء سابقه جزو شروط استخدام می‌باشد، اما برای انعقاد قراردادی ۶۰.۰۰۰ میلیارد تومانی گواهی عدم سوء سابقه آنهم از نوع حبس ابد مهم نمی‌باشد؟

 

سازمان بورس:


به نظر می‌رسد در چنین اتفاقاتی می‌بایست واحد‌های حقوقی سازمان بورس نقش پررنگ‌تری ایفا کنند چراکه بعید می‌دانم هیچ مدیر و یا مسئولی حتی ریاست سازمان بورس حاضر باشد چالش‌های آتی چنین رخداد‌هایی به نام او ثبت شود.
شاید ۱۰ سال پیش شرکت توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز (گشان) یک شرکت سهامی خاص و فاجعه به وجود آمده خارج از حوزه اختیارات سازمان بورس بود، اما امروز این شرکت سهامی عام و سهام این شرکت در تابلوی بورس کشور قابلیت معامله دارد؛ بنابراین به نظر می‌رسد ورود واحد‌های نظارتی این سازمان به این قرارداد از مطالبات سهامداران کنونی و آتی این شرکت باشد.


شرکت فرابورس:


به نظر می‌رسد نامه جدی منتشرشده بانک صادرات در خصوص نحوه، زمان و محتوای مجمع فوق‌العاده نماد گشان آن‌قدر واضح، صریح و شفاف بود که حداقل کاری را که شرکت فرابورس می‌توانست انجام دهد عدم حضور نماینده این شرکت در مجمع فوق‌العاده بود.


شاید تجربه تلخ برگزاری مجمع شرکت سهامی عام کنتور سازی در سال ۱۳۹۴ در واپسین روز‌های سال و با عجله‌ای مشابه با آنچه در گشان رخداد، خود گویای بسیاری از مسائل باشد. به نظر می‌رسد حداقل کار شرکت فرابورس بسته ماندن نماد تا شفاف شدن قسمت‌های اصلی قرارداد و مدارک درخواستی نهاد‌های ذی‌ربط باشد.

 

پیام آخر و بدون شرح:


حکم صادره برای متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز در سال ۱۳۹۸:

  • فروش صوری سهام به نزدیکان خود درازای دریافت چک‌های بلامحل
  • تولید سرمایه بدون آورده
  • انجام کارشناسی خلاف واقع از سرمایه شرکت
  • بازار گردانی و تبلیغات واهی که منجر به رشد کاذب قیمت سهام را فراهم می‌آورده
  • مانور متقلبانه به‌منظور تحریک مردم برای خرید سهام بیشتر و سوءاستفاده از رسانه در این زمینه
  • جعل مهر بعنوان کارشناس رسمی دادگستری
  • افزایش متراژ زمین‌های مورد کارشناسی تا دو برابر و افزایش قیمت آن‌ها تا حدود ۱۷ برابر
  • افزایش نامتعارف ۱۰۰ برابری نام تجاری پدیده از بازه زمانی مهر ۹۱ تا اسفند ۹۲، افزایش نامتعارف قیمت زمین‌ها و پروژه‌های پدیده در همان بازه زمانی
  • و نهایتاً مشارکت در تشکیل و رهبری شبکه کلاه‌برداری، اخلال عمده در نظام و کلان در نظام اقتصادی کشور، معاونت در اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال از طریق نامشروع)

 

آیا این اتهامات، آشنا به نظر نمی‌رسد؟

 

 

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز

 

 

 

بورس نیوز به عنوان حامی زیست‌بوم بازارسرمایه، تمام انتقادات به ناشران و شرکت‌ها را با رعایت کامل بی‌طرفی عنوان می‌کند.

ولذا اگر پدیده شاندیز و تمام شرکت‌هایی که در این مطلب به آن اشاره‌ای شده، مطلبی را برای انتشار و پاسخ به این خبر دارند را با کمال میل، منتشر خواهد کرد. 

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
چقدر از صادرات پول گرفتی اینو نوشتی
ناشناس
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
دستار دشمنی بردارید امثال شما چشم دیدن آقای پهلوان را ندارند شما دشمن ایران و
پیشرفت پدیده هستید
mohamad
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
اینا یک مشت جیر خورن که ۱۰ سال پیش مردم روگول زدن وده سال هیچ کاری نکردن جز غارت پروژه
محمدجواد
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
وقت آن رسیده است که یه کارزار علیه بانک صادرات راه بیفته و مردم با آرای خود پاسخ دندان شکنی بدهند، کافیه که ملت پولشون رو از این بانک بکشن بیرون، برای بستگان و نزدیکان خود روشنگری کنید، اون وقت ببینیم کت تن کیه ...
محمد
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کافیست بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می‌کنند حساب خود را به بانک خوشنام دیگری که در قبال گردش مالی ایجاد شده تسهیلات بانکی ارائه می‌کنند انتقال دهند ...
طاهره
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
خدا امثال شماها رو لعنت کنه که با این اظهار نظرهای مفنگی تون کشور رو به اینجا رسوندید یک تار موی گندیده پهلوان به صد تای شما مفنگی ها میارزه
حمزه
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
الان ده ساله هیچکی هیچ غلطی نکرده و الان که صاحبش اومده همه چی رو آباد کنه اندرونتون داره میسوزه. من سهامدارم و دلسوز نمیخام و دم صاحبش گرم زنده باد پهلوان که پیرو راه رهبر عزیزمون هست برای آبادانی مردم و کشور عزیزمان
صادرات رباخور
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
یشیرینی چربی از صادرات دزد گرفته برای این اراجیف
مبینا
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
دقیقا
حمید
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
ای کاش خودتونو برای چندغاز پول رپرتاژ از صادرات خراب نمیکردید، تمامی تصمیمات ماخوذه با حضور نماینده قوه قضاییه و نماینده سازمان بورس و فرابورس و با تایید این بزرگواران گرفته شده و بانک صادرات به بی اخلاق ترین روش ممکن برای مبارزه با کسی که منفعت آنها را تامین میکند یعنی محسن پهلوان رو آورده، من خودم تمام حسابهامو در بانک صادرات بستم و به تمام اقوام و دوستان پیشنهاد این کارو دادم تا به اندازه خودم به این بی اخلاقی پاسخ داده باشم
محسن
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کاملا مشخصه از صادرات پول گرفته واين مطلب را منتشترکرده
ازايشونبايد پرسيد درطول لين چند سال که همه امور شرکت دست صادرات بود چه کارمثبتي انجام داد وچه حمايتي از سهامدارخرد کرد که سهامداران خرد دلشون به صادرات خوش باشه جزاينکه بتدريجبا فروش دارائيهاي شرکت هزينه هاي جاري را پوشش مي داد؟
خوب آيا صادرات سرمايه گذار بهتري سراغ دارد؟ اگر دارد اعلام کند ايراد گرفتن که کار ساده اي است
خود قوه قضائيه هم به اين نتيجه رسيد که هيچکس جزپهلوان نمي تواند مشکل شرکت را برطرف کند
محمد
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۱
از بانک صادرات دزدتر نداریم ۶ سال پروژه رو چپاول کردن اجر رو اجر نذاشتن بانک ... چقدر پول گرفتی دروغ نیوز نون حرام می‌برید سر سفره زن و بچتون
مهران
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
اواسط دی ماه 1402 و با گذشت 10 ماه از این مقاله قیمت سهم از نصف هم کمتر شد. به نظر شما چه کسی دروغ گفت چه کسی راست گفت؟
میتی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
چندسال پهلوان انداختید زندان با همین فضاسازیها همین صادرات به ظاهر دلسوز چه کرد ارزش سهام کرد مساوی با هیچ ...هیچ ساخت وساز وحرکت عمرانی نکرد حالا پهلوان دوماهه اومدن سهام رونق دادن امید برگردونن ساخت وساز شروع کرده شماها کاسه داغتر از آش شدین باز دست ازسر سهامداران پدیده بردارید
ناشناس
Germany
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
اخه احمق بیشعور و دایه مهربان تر از مادر
وقتی از چیزی اطلاعی نداری بیخود نیکنی نظر میدی
هیچ سهامداری با حاج محسن مخالف نبود و تموم سهامدارها معترض به قوه قضائیه و ستاد به اصلاح تدبیر بودن که مردم و نه ساله اواره کردن و الان با حضور خالق پدیده دارن به ارزش پولشون میرسن
لعنت به صادرات و امثال شما
ناشناس
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
مشکل از قانون تجارت و قانون بورس است . چون تعداد سهامداران یکدشرکت سهامی خاص نهایتا باید ۱۰ نفر باشد و حدس قانون گذار هم همین بود ولی چون قانون را جامع و مانع ننوشته اند الان تعداد سهامداران برخی شرکتهای سهامی خاص به هزاران نفر هم می رسد که مشخص است پلتفرم شرکنهای سهامی خاص ظرفیت فقط حدود ۱۰ سهامدار را دارد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
کاملا مشخص هست که این مطالب را در زمان تزدیک بازگشایی سهم چرا منتشر کرده ایید !!!!
زمانیکه سهم از قبمت ۲ هزار تومان رشدش را شروع کرده و طی مدتی کوتاه به ۵ هزار تومان رسیده چرا این مطالب را بیان نکرده ایید !!!!!
جای بسی تعجب است !!!!!!
احمد
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
لطفا اضافه کنید که سناریو با چند روستایی در ۲۰:۳۰ شروع شد . وقتی ملت فروختند .دادستان گفت که منظور پدیده نبوده .ملت دوباره اعتماد کردند و سهام پدیده را خریدند .وقتتی بانک قوامین پولش را برداشت جناب قاضی پدیده را دزدی عنوان کرد .
من ترجیح میدم پولم را پهلوان بخوره نوش جونش اما رقبایی مانند استان قدس و سپاد (ستاد باززسازی پس از دفاع مقدس) نخورند . پول ما سهامداران را رقبای قدرت مند وایادی علم الهدا خوردند . همین محسن پهلوان مورد تایید رییسی بود یادتان. رفته ؟ بدبخت چند بار رفت تهران نزد رییسی اما دستور از جای دیگری رسیده بود . در ضمن مگر بورس چه گلی بر سر سایر سهام زده است؟ چرا ان زمان که نوسان بزرگ را گرفتند ممانعت نکردید . مگر در زیر زمین سازمان بیت کوین استخراج نکردید . با تمامی نمادها دست به یکی کردید تا جیب سهامدار خرد را خالی کنید. شاید این قرارداد کلاه گشاد دیگری باشد اما گشاد تر از بورس لعنتی نیست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
شرکت پدیده هیچ گونه تخلفی نداشت شخص محسن پهلوان هم هیچ گونه اختلاسی تمام پول سهامدان خرج پروژه میشد یک عده مثل امثال شما که چشم دیدن چنین پروژه ای را نداشتن شروع به دادستان سرای کردین و سم پاشی خبر گزاری فارس اولین تهمت را زد بحث سازمان ها را پیش کشید در صورتی که از همه مجوز داشت ندادن باج به امثال شماها الان هم از بانک صادرات چقدر گرفتی بانک صادرات در طول این 5سال چه غلطی برای پروژه کرده اقای نویسنده تمام سهامداران پدیده فهیم هستند میفهمند وقتی خالق پدیده هست یعنی پیشرفت یعنی اتمام پروژه های که در خاور میانه حرف اول را میزنن یعنی رکورد زدن پزوژها اری ما فیهم هستیم امسال شما که چشم پیشرفت ایران را ندارید فقط سنگ اندازی خدا از شما و اوامل شما نگذرد
مکاری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
شما یک مشت جیره خور بانک صادرات هستین مردم هم زرنگ تر از آین حرفا هستن و پشت پهلوان خواهند موند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
بر فرض محال و باز هم محال اگر گزارش شما درست ياشه
بهتر بود شما اشاره اي هم به عملكرد بانك صادرات در اين ١٠ سال ميكردين
تو اين همه سال بانك صادرات كجا بوده
حالا كه يك شركت پيدا شده ( چه به درست چه به غلط ) كار سازندگي انجام بده يادش افتاده كه ايراد بگيره
مگه نه اينكه بانك صادرات سالها سهامدار عمده و عضو هيت مديره بوده
چرا تو اين سالها كاري نكرده
حالا كه از هيت مديره با راي مردم عزل شده
ياد اين افتاده كه زندگي مردم در خطره
الان ديگه مردم اگاه هستن و با خبرهاي كه در سايتهاي مختلف ميبينن
براشون روشنه كه مطلب دلسوزانه هست يا از طرف مجموعه هاي خاص حمايت ميشن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳
بر فرض محال و باز هم محال اگر گزارش شما درست ياشه
بهتر بود شما اشاره اي هم به عملكرد بانك صادرات در اين ١٠ سال ميكردين
تو اين همه سال بانك صادرات كجا بوده
حالا كه يك شركت پيدا شده ( چه به درست چه به غلط ) كار سازندگي انجام بده يادش افتاده كه ايراد بگيره
مگه نه اينكه بانك صادرات سالها سهامدار عمده و عضو هيت مديره بوده
چرا تو اين سالها كاري نكرده
حالا كه از هيت مديره با راي مردم عزل شده
ياد اين افتاده كه زندگي مردم در خطره
الان ديگه مردم اگاه هستن و با خبرهاي كه در سايتهاي مختلف ميبينن
براشون روشنه كه مطلب دلسوزانه هست يا از طرف مجموعه هاي خاص حمايت ميشن
حسین حق طلب
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
دوست عزیز نگارنده این مطلب مزدور بانک صادرات است. این مساله برای سهامداران قدیمی که به جزئیات آگاه هستند کاملا مشهود است.
از بانک صادرات بپرسید چرا 10 سال به عنوان سهامدار کل هیچ کار مثبتی که نکرد همش سنگ اندازی کردو...
به کوری چشم شما و بانک صادرات و همه حسودان و حرام خواران پدیده با پهلوان باعث افتخار خواهد شد.
دزدتر و حرام خوار تر از از بانک صادرات خودش و مزدورانش است.
تمام.
سهامدار پديده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
سلام
متاسفانه
بدور از هرگونه‌ انصاف یک سری مطالب موهوم و هدفمند نوشته شده
امیدوارم
دعای همین سهامداران زجرکشیده پدیده دامن بدخواهان و زیاده خواهان سهم ، از پدیده را خواهد گرفت
منتظر آه مظلوم باشید
احمد
United States of America
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
آذر
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
هدف بانک صادرات این بود پدیده رو بگیره که با رای مردم آکاه تیرش به س خور.د.میخواست به پدیده وام بده و بدهکارش کنه آخرش بابت بدهی پدیده رو برداره .چشمش دنبال کیش بود.خدا از بانک صادراتی ها نگذره الهی
ناشناس
United States of America
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
آبو بریز همونجا که میسوزه چرا جای دیگه میریزی
ناشناس
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
سهامدار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
متاسفانه
مطالب نوشته شده بدور از صداقت میباشد
اون قرارداد بتوسط کارشناسان قوه‌ قضائیه تنطیم شده
و بتوسط همان سهامداران زجرکشیده به تایید رسیده
شما نه سر پیازی و نه ته پیاز
فقط سنگ یه عده طماع رو به سینه میزنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
چرت نگو کانال .بی ...معلومه از کجارشوه گرفتی که این اراجیف نوشتی؟قطار ساخت و ساز پدیده تازه روی غلط افتاده و شما به اونجات فشار اومده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
این خبر از طرف بانک صادرات ملعون میباشد
و کاملا اطلاعات اشتباه برای گمراه کردن سهامدار میباشد
س
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
خدا از شما نگذره بابت این مطلب مغرضانه
پژمان لارجانی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
سراسر کذب است این گزارش آنوقت که بانک صادرات برای تصاحب کل پروژه پدیده کیش خیز برداشته بود شما کجا بودید
سهامدار پديده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
تو چرا ..میسوزه ،،اگه بحث سیاسی پدیده که داشت غول اقتصادی شرق و کیش میشد و روی دست سپاه بلند شده بود ،هیچ مشکلی پهلوان با سهامداران در سال 93,نداشت ،،الان هم تو و رانت پشت سرت که همه دولتی و حکومتی هستید باز از پا گرفت پهلوان و سهامداران و پدیده وحشت دارید که هذیان میگی ،،
سعید
United States of America
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
تنها راه نجات پدیده حاج محسن پهلوان است لعنت به بدخواهان ایشان
Sina
Germany
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
در ۲۷ اسفند کور بودید و حضور سهامدران ورای مثبت را ندید؟
تا حالا در‌ کشور سابقه دارد رکوردشکنی در‌مشارکت سهامدران؟
م .مقدم
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
واقعن درسته ،مجدد بازار فروش سهام با دلال بازی و بدون پشوانه مالی شروع شده.
و معلوم نیست تا کجا ادامه داشته باشه.
ناشناس
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۲
قرصاتو خوردی?????????????????????????????????????????????????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
هه صادرات بدبخت داری دست وپا میزنی بزن ولی غرق میشی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
با این اوصاف باید گفت قوه قضائیه با آزادسازی و .... شریک جرم است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
نگارنده بخوبی فاجعه رو شرح داده. وقتی عده ای برای کسب منفعت دست ب هرکاری میزنند، دلسوختگان متعهد زیادی لازم داریم تا با انتشار مطالب شفاف، دقیث و جامع، ذهنهای به یغما رفته رو بازگردونند.
امیر
Germany
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
ناگفته نمونه که موسسه ملل هم رای مثبت داد به عقد قرارداد
همه سهامداران قدیمی پدیده میدونن که فقط محسن پهلوان میتونه پروژه رو راه بندازه و جلو ببره و همه مشهد بودیم و دیدم چقدر خوب کار رو پیش میبره
تو این ده سال که پروژه دست بانک صادرات بود هیچ اتفاق مفیدی نیفتاد ولی محسن پهلوان میتونه پروژه رو پیش ببره کما اینکه اگر جلوی راه اندازی پدیده شاندیز رو نگرفته بودن امروز هم چند ده برابر ارزش داشت
محسن دانش
Germany
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
متن کاملا مغرضانه خلاف حقیقت و بدون هیچگونه تحقیق جامع انجام شده و نگارنده بدون رعایت اصول بیطرفی فقط افکار مغرضانه و بدون تحقیق خود را به رشته تحریر درآورده است . شما از سهامدارانی که ده سال به علت بی تدبیری دادستان وقت و گروکشی های سیاسی با سرمایه گذاری در بزرگترین پروژه گردشگری کشور که پیشرفت روزافزون آن را به چشم میدیدند ، چه میدانید ، کلاهبرداری یعنی مالی را برده اند درصورتی که پدیده تمامی اموال و حتی قیمت سهام واقعی و همگی در دسترس بوده و مدیر عامل آن در امامی مراحل بین مردم حضور داشته و با مدیریت بینظیر چنین مجموعه ای را به وجود آورده است . این افکار پوسیده نگارنده است که حقیقت را به منجلاب برده است . واقعا باید بر شما تاسف خورد . تا کی ؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
سلام
من یک سهامدار شرکت هستم و عضو هیات علمی دانشگاه.
بسیار متن غیر محققانه و منصفانه و بدور از واقعیت های موجود در خصوص سهامداران و شرکت پدیده نگاشته اید
اگر گزارش گر منصفی بودید نه سال است که سهامداران و اموال شأن در این شرکت بدون پهلوان آسیب می خورد و شما یک گزارش از حال این افراد می نوشتید و دنبال حال این مردمان می بودید.
این قرار داد برای ما سهامداران کاملا قابل قبول است. من ایمیلم را خدمت شما دادم اگر واقعا آهی حقیقت یابی هستید در خدمت شما هستم و شما یکبار هم از نگاه ما مسایل را ببینید نه از نگاه سیاسی، قضایی، گروهی و جناحی
عباس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
سلام
من یک سهامدار شرکت هستم و عضو هیات علمی دانشگاه.
بسیار متن غیر محققانه و منصفانه و بدور از واقعیت های موجود در خصوص سهامداران و شرکت پدیده نگاشته اید
اگر گزارش گر منصفی بودید نه سال است که سهامداران و اموال شأن در این شرکت بدون پهلوان آسیب می خورد و شما یک گزارش از حال این افراد می نوشتید و دنبال حال این مردمان می بودید.
این قرار داد برای ما سهامداران کاملا قابل قبول است. من ایمیلم را خدمت شما دادم اگر واقعا آهی حقیقت یابی هستید در خدمت شما هستم و شما یکبار هم از نگاه ما مسایل را ببینید نه از نگاه سیاسی، قضایی، گروهی و جناحی
سید محمد جواد رضوی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
سلام
اشتباه تون اینه که فک می کنید قوه قضاییه اون زمان کار درست انجام داد در صورتیکه ما به عنوان سهامدار بارها هشدار دادیم این کار قطعا اشتباهه.
اگر خواستید من در حد خودم توضیح بدم شماره میدم.
اینجوری که من دو خط بنویسم نمیشه.

لطفا درست قضاوت کنید. ۰۹۳۵۷۱۹۰۹۳۵ رضوی
امیر
Germany
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
موسسه ملل هم رای مثبت داده
ده سال پروژه دست بانک صادرات بوده و هیچ قدم مثبتی بر نداشته و حالا دایه مهربان‌تر از مادر شده
همه قدیمی های پدیده محسن پهلوان میشناسن و برای همین خواهان بازگشتش هستن و میدونن فقط خودش میتونه پروژه رو راه ببره
اگر جلوی پدیده شاندیز رو هم نگرفته بودن الان ده برابر سهامش قیمت داشت و صد در صدش راه افتاده بود
حمید رضا واسعی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
ده سال پیش تمام زندگیه مارو بر باد داد پهلوان. حالا قراره دوباره برگرده تا پول مردمو بالا بکشه. اژه ای که سهله اگه لازم باشه به رهبرم شکایت میکنیم. چجوری همچین گرگایی رو دوباره آزاد میکنید تا باز مردمو زخمی کنن. خدا ازشون نگذره
ناشناس
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
داداش شما الان با فروش سهام های ابنیه ات میتونی ده برابر پولتو پس بگیری
و خود همین حاج محسن هم ازت می خره
چرا اصرار داری همچنان دولت دست همچین آدمی از دید شما کلاه بردار باشه
ولی حاج محسن از دید ما سهام دارهای واقعی فرشته نجاته

پس معلومه شما سهامدار نیستی فقط دنبال این هستید
که با اخبار زرد و پروپاگاندا دنبال تخریب شرکتی که تازه داره سرپا میشه هستید
و بعید هم نیست جیره خوار بانک صادرات باشید
نیما
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
۹سال سرمایه مردم در حال فرسودگی بود ساکت بودین الان که روبه زنده شدن هست پیدات شده.اگه نشر اکاذیب و بازی با سرمایه مردم پولش واسه بچه هاتون گوشت میشه من یکی به عنوان سهامدار قدیمی که لطمه زیادی به زندگیم وارد کرد و تازه داره به زندگی دلگرم میشم راضی نیستم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
۹سال سرمایه مردم در حال فرسودگی بود ساکت بودین الان که روبه زنده شدن هست پیدات شده.اگه نشر اکاذیب و بازی با سرمایه مردم پولش واسه بچه هاتون گوشت میشه من یکی به عنوان سهامدار قدیمی که لطمه زیادی به زندگیم وارد کرد و تازه داره به زندگی دلگرم میشم راضی نیستم
سید مهدی خلیلی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
چند سال گذشت، فرزند بزرگ شد و خبری از افزایش ثروت اهالی نبود. شایعات زیاد شد، آن‌قدر زیاد که به گوش حاکمان شهر هم رسید. پدر داستان ما دستگیر شد، زندگی آدم‌های زیادی متلاشی شد، اموال افراد زیادی از بین رفت، بسیاری سکته کردند و برخی آن‌قدر ناراحتی کشیدند تا بیمار شدند.

"پدر فرزند آزار" داستان ما به حبس ابد محکوم شد، اما چند سال بعد برخی از همان مردم که دارایی‌های خود را در مقابل تورم، سوخت شده می‌دیدند و نمی‌خواستند تاوان اعتماد بی جای خود را به پدر داستان ما بدهند، تصمیم گرفتند که از حاکمان شهر درخواست کنند همان پدر را با تمامی جرائم و تخلفاتش آزاد کند تا شاید بتواند از طریق فرزند ناتوان خود بخشی از اموالشان را پس بگیرند.

نویسنده نا محترم جای این 2 پارا گراف را جابجا نوشته چرا که اول شایع سازی توسط دادستان مبنی بر بی ارزشی پدیده صورت گرفت و پس از اتحامات و حکم نابجا موجب افت قیمت و تعطیلی ساخت و ساز و معاملات شد وسپس مردم بدبخت شدن و همه آن بدلیل ورود نابجای و غیر کارشناسانه دادستان مشهد بود . و اما چه بد است که شا متنی را که به هیچ سندی ، استناد نمیکند را منتشر میکنید و این همان کاری است که دادستان مشهد کرد و اشتباه بود.
سید مهدی خلیلی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
چند سال گذشت، فرزند بزرگ شد و خبری از افزایش ثروت اهالی نبود. شایعات زیاد شد، آن‌قدر زیاد که به گوش حاکمان شهر هم رسید. پدر داستان ما دستگیر شد، زندگی آدم‌های زیادی متلاشی شد، اموال افراد زیادی از بین رفت، بسیاری سکته کردند و برخی آن‌قدر ناراحتی کشیدند تا بیمار شدند.

"پدر فرزند آزار" داستان ما به حبس ابد محکوم شد، اما چند سال بعد برخی از همان مردم که دارایی‌های خود را در مقابل تورم، سوخت شده می‌دیدند و نمی‌خواستند تاوان اعتماد بی جای خود را به پدر داستان ما بدهند، تصمیم گرفتند که از حاکمان شهر درخواست کنند همان پدر را با تمامی جرائم و تخلفاتش آزاد کند تا شاید بتواند از طریق فرزند ناتوان خود بخشی از اموالشان را پس بگیرند.

نویسنده نا محترم جای این 2 پارا گراف را جابجا نوشته چرا که اول شایع سازی توسط دادستان مبنی بر بی ارزشی پدیده صورت گرفت و پس از اتحامات و حکم نابجا موجب افت قیمت و تعطیلی ساخت و ساز و معاملات شد وسپس مردم بدبخت شدن و همه آن بدلیل ورود نابجای و غیر کارشناسانه دادستان مشهد بود . و اما چه بد است که شا متنی را که به هیچ سندی ، استناد نمیکند را منتشر میکنید و این همان کاری است که دادستان مشهد کرد و اشتباه بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
اربابتون صادرات چقدر بهتون داده؟
وحید سیروی
Germany
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶
کاش در مورد این مسئله هم توضیح میدادید که اگر  با شرکت افسانه سازان قرار داد نمیبستن با چه شرکتی این قرار داد منعقد می شد ؟ و تا به حال تو این همه سال چرا نشد ؟ تا تکلیف سهامداران را زودتر مشخص میکردید ، شما که دلسوز سهامداران هستید الان که ارزش دارایی سهامدار داره بالا میره چرا چوب لای چرخ قیمت این سهام میکنید ؟ خاطرم هست همین سایت سال ۹۳ هم با مقالات اینچنینی جو را برای شرکت و سهامدارها خراب کرد ، وگرنه تا الان تمام پروژه ها تمام شده بود و سهامدارها به هدفشون رسیده بودن ، شاید نگارنده این مقاله نگران رفتن سرمایه ها  به سمت این سهم هست وگرنه نگران سهامدار نیستن قطعا، بنده بعنوان یکی از سهامداران قدیمی تهران این شرکت عاجزانه خواهش میکنم نگران دارایی ما نباشید ، سپاس (وحید سیروی کدسهامداری ۶۲۰۱۰۰)
علی
United States of America
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
چقدر از بانک صادرات پول گرفتی تا این چرندیات رو پخش کنی نفرین اینهمه سهامدار که طی ۱۰ سال زندگیشون نابود شد ان شاالله دامن خونواده تون رو بگیره که تازه مشکلات داره حل میشه دوباره مثل یه کفتار به جون مردم افتادین.با این مقاله ای که ننوشتی بهت دادن پخش کنی از قبل هم کانالتون اعتباری نداشت ولی بی آبرویی شدین.
علی
United States of America
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
چقدر از بانک صادرات پول گرفتی تا این چرندیات رو پخش کنی نفرین اینهمه سهامدار که طی ۱۰ سال زندگیشون نابود شد ان شاالله دامن خونواده تون رو بگیره که تازه مشکلات داره حل میشه دوباره مثل یه کفتار به جون مردم افتادین.با این مقاله ای که ننوشتی بهت دادن پخش کنی از قبل هم کانالتون اعتباری نداشت ولی بی آبرویی شدین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲
اینار با نظر قوه قضاییه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کلاغ پر
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
شما کجای این بازی هستید که این طوری سبنج روی آتش شدید شاید بانک صادرات حرام خوار سبیل شما را چرب کرده لطفا در مورد مسائلی که خبر ندارید نظر تدهید
هادی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
دهنتو ببند و به رای اکثریت احترام بگذار
نادان به ظاهر روشن اندیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لطفا دایه مهربان‌تر از مادر نباشید چرا ازاجحاف قوه قضاییه درسال93چیزی نمی‌گویید این5200نفر بیشتر از پنجاه درصد سهامداران حقیقی بودند لطفا به عنوان یک رسانه به شعور مردم احترام بگذارید وزیر بیرق دشمنان پدیده سینه نزنید زیرادراینده رسوا خواهید شد.
امین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
سلام
خدالعنت کنه کسانی مثل نویسنده رو که باطرفداری از بانک صادرات دنبال ضایع شدن حقوق سهامداران مظلوم هستن.
انشالله حاج محسن سهام مارو باارزش میکنه.
خدا شمارو که شریک حروم خوری هستین لعنت کنه امیدوارم همین رمضان به پول درمانتون خرج شه وخانوادتون مریض شن تابفهمین غم وغصه چیه
سامیار
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
هم خنده دار بود و هم گریه دار . خندم به خاطر رایی بود که دادم اونم به خاطر گوش دادن به کانال های تلگرامی و فوروم های سهم .گریمم به خاطر سرمایه گذاری تو بورس خراب شده بود که هر روز یکی کلاهمونو توش بر میداره . خدایی کسی تو این مملکت نیست حق مارو بگیره . شما نمادو باز کنید لعنت به هر کسی که نفروشه . دیگه از کلاخبرداری و فساد تو این سهم خسته شدیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
شما دشمن پدیده و سهامداران هستین ،خیلی بی شرفید
فردوس
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کاملا مشخصه کلاهبرداری دیگری در شرف وقوع است و این دوستانی که اینجا به نویسنده توهین میکنند فقط در انتظار فروش سهام و نقد کردن هستند و برایشان اهمیتی ندارد خریدار بعدی چه بلایی بر سر سرمایه و زندگی اش میاید....
رضا
United States of America
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
یک مقاله سفارشی که آخرین تلاش مذبوحانه بانک صادرات است بعد از شکست و تودهنی که در مجمع از سهامداران خورد.
باید از بانک صادرات خواست بجای اینکه الان در جایگاه مدعی ظاهر شود ، جواب بدهد در این سالیان که گذشت چه قدم مثبتی برای پدیده برداشته.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
قطعا شما به نمایندگی از بانک صادرات یک‌سویه و بدون حضور و دفاع طرف مقابلتان را مطرح کرده اید، قطعا در اینگونه موارد حضور و پاسخ طرف مقابل الزامی است و به عبارتی شما ناجوانمردانه به وکالت از بانک صادرات یکه تازی کرده اید مرجع قضایی را زیر سوال برده اید و انبوه مردم و سهامداران را احساسی ، تلقی نموده اید به نظر میرسد به نطر میرسد شما باید هم پاسخ گوی مقام قضایی باشید و هم مردمی که احساسی فروشان کرده اید
ناشناس
Austria
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
چراآنقدرداری میسوزی ..
امیر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
به نظر ارباب هاتون خوب سبیل تون رو چرب کردند، خیلی زر مفت زدین
محمد رضا معصوم بیکی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵
شما آگاهانه و مزدورانه دروغگو هستید. شما مزدور بانک صادرات هستید .من ۹ سال هست که سهامدار پدیده هستم الان که سهام پدیده گیر هیچ کسی نمیاد و در حال رشد هست شما از پشت به سهامداران پدیده خنجر می زنید .
بابات
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
خیلی نامردی مزدور قلم بدست
محمود
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
لعنت خدا بر بانک صادرات رباخوار و بورس نیوز کثیف و دستمال بانک صادرات که شده دایه دلسوزتر از مادر .

صادرات رباخوار لعنت به هرچه کفتار
سهامدار قدیمی پدیده
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
موقعی که این مشکلات برای مردم پیش اومد چرا این۸ سال بانک خیر خواه صادارت که همه پستها دستش بود کاری نکرد
والان که دستش برای همه رو شده دایه مهربانتر لز مادر شده
ﻣﺸﻜﺎﺗﻴﺎﻥ
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺳﻌﻲ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﺟﻮ ﺭﻭ ﺧﺮاﺏ ﻛﻨﻴﺪ,اﻣﺎ ﻫﻤﻪ ي ﻣﺮﺩﻡ ﻣﻴﺪاﻧﻨﺪ ﻛﻪ اﻳﻨﭽﻨﻴﻦ ﺳﺨﻨﺎﻧﻲ ﻓﻘﻄ اﺯ ﻃﺮﻑ ﺷﺨﺼﻲ ﻛﻪ اﺟﻴﺮ ﺷﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ,.... اﺳﺖ,ﺑﺮﺁﻣﺪﻩ,و ﺣﻨﺎﻱ ﺷﻤﺎ ﺑﺮاﻱ ﻣﺎ ﺭﻧﮕﻲ ﻧﺪاﺭﺩ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
بورس نیوز و کسانی که این گزارش رو تهیه کردن فقط یه سری .........
محمد عبادی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
سلام
کاش شما که مدعی حمایت از زیست بوم بازار سرمایه و به اسم دلسوزی
برای سهامدار ناآگاه ولیکن در واقع در حمایت یکجانبه از بانک صادرات این همه مطلب اثبات نشده نوشته و اعتبار و رسالت چندین ساله خود با زیر سوال بردن ارکان قانونی تصمیمات (مجمع با شمارش تعدا د سهامدار نه میزان سهام و بی سواد خواندن سهامداران و شریک جرم دانستن ایشان ؟!!!!)
دو خط هم در خصوص نحوه سهامدار شدن بانک صادرات و نحوه ارزش گذاری سهام در مقابل مطالبات بانک
و نحوه اعطاای وام توسط بانک و محل خرج کرد آن می نوشتید
مگر نه اعطای وام متناسب با درصد پیشرفت کار بوده پس چگونه وام
به این میزان (۱۴ درصد سهام )به این شرکت کلاهبردار داده شده ؟!!
لابد دلال این وام هم امیر منصور آریا خدا بیامرز بوده که بانک بدون توجه به ابهامات و درصد پیشرفت کار اعطا کرده
چندین برابر سهامدار پدیده در بانک صادرات سهامدار هستند
آیا دلسوزی برای آنها معنی ندارد !
واقعا جای تاسف هست
ناشناس
Japan
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
شما که میفرمایید شرکت افسانه سازان یک شبه به وجود آمده و شرکت پدیده با محسن پهلوان قرارداد بسته، باید به عرضتان برسانم که قوه قضاییه بنا به درخواست مردم و سهامداران به این دلیل پهلوان را آزاد کرده که خود پهلوان کار را به دست گیرد تا این پروژه به سرانجام برسد و شرکت افسانه سازان میبایست و لزوما باید پس از آزادی پهلوان تاسیس میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
موارد کاملا کذب میباشد اینبار با حمایت دستگاه قضایی و قانونی میباشد لطفا بیشتر از این به موضوعات دامن نزنید حق الناس میباشد
ناشناس
Japan
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
شما که میفرمایید شرکت افسانه سازان یک شبه به وجود آمده و شرکت پدیده با محسن پهلوان قرارداد بسته، باید به عرضتان برسانم که قوه قضاییه بنا به درخواست مردم و سهامداران به این دلیل پهلوان را آزاد کرده که خود پهلوان کار را به دست گیرد تا این پروژه به سرانجام برسد و شرکت افسانه سازان میبایست و لزوما باید پس از آزادی پهلوان تاسیس میشد
ناشناس
Belgium
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
.....لطفا
علی عابدی
Turkey
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
مسخره هست
سیستم قضایی کشور معلوم نیست چکاره هست رفیق دزد و شریک قافله
ما نفهمیدیم که محسن پهلوان اخلال گر نظام اقتصادی بود یا امیر کبیر دوران
ناشناس
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
سیستم قضایی بسیار کار درست و هوشمندانه ای انجام داده بنا به درخواست 5000 سهامدار پدیده و جایی تقدیر و تشکر دارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳
مراتب این اطلاعات دروغ از طریق قانون پیگیری خواهد شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
مزخرف نوشتی... حالم بهم خورد...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
اطلاعات و نتیجه گیری های سراسر کذب این مطلب که همراه با سو نیت شدید نسبت به جامعه بزرگ سهام داران بسیار سوال برانگیز است آن هم بعد از برگزاری مجمع با شکوه سهام داران در حمایت از جناب آقای محسن پهلوان خالق پدیده شاندیز
این سیاه نمایی در انتشار این مطلب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶
البته با احترام به نظرات جنابعالی بی تعارف باید گفت چقدر گرفتی تا مهمل ببافی و بگویی همه ضرر کردند و هیچکس سودی نبرد .
احتمالا از طرف عده ای تامین مالی میشوی یا خصومت شخصی و ...
داری که حرف مفت صدمن یه غاز تحویل مردم میدی ویا اینکه دوست داری روی حرف دستگاه قضا حرف بزنی و احتمالا تنت میخاره.
اسماعیل خزائی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
اجب سایته بخودی هست این مال ۸ ساله پیشه حتما از کسی دستور گرفته گه اینو پخش میگنه
م صادقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
بریم سراغ سبد ۶ فروردین
غدام
شرنگی
حپترو
قتربت
پرسود. و سلامت باشید
سید مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
با سلام کل مطالبی که شما اینجا اعلام کردین دروغی بزرگ و شاید از روی بی اطلاعی بوده و خواهشا بگذارید این پروژه‌ای سرمایه گذاری در کشور به اتمام برسد و بتوان در آینده ای نزدیک با آمدن سرمایه گذارهای خارجی کشور از منجلاب در آید و پول کشور ارزش پیدا کند اینقدر با این مقالات دروغ ذهن مردم را درگیر و فریب ندهید من خدا شاهده هیچ سهمی هیچ جا ندارم مخصوصا پدیده ولی اعتقاد دارم اگه سرمایه گذاری در کشور راه بیفتد تمام مشکلات کشور حل می‌شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
بعد چند سال داره پدیده جون میگیره
چشم دیدنشو ندارین
صادرات حیا کن
امیر رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰
پرونده 92هزار میلیارد فولاد چی شد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
خسته نشدید از این همه نفرت پراکنی
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
خدا لعنتتون کنه اگه از خداترس بودین این مزخرفات رو نشر نمیدادید
انشاا..عیدتون ،عزای عزیزانتون باشه لعنت بر بورس نیوز و مسئول مزخرفش
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
خدا لعنتتون کنه اگه از خداترس بودین این مزخرفات رو نشر نمیدادید
انشاا..عیدتون ،عزای عزیزانتون باشه لعنت بر بورس نیوز و مسئول مزخرفش
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
خدا لعنتتون کنه ازجون سهامدار پدیده شاندیز چی میخاین لعنتی ها؟
از خدا بیخبر که خدا رو زیر پا میزاری و ی مشت اکاذیب در باره پدیده نشر میدی
از خدا بترس و همچنان که دل سهلمدار رنج کشیده رو لرزوندی،،،بحق ناموس زهرا(س)،،خداوند بدترین سال رو برای خود و خانواده ت رقم بزنه
سال جدید بحق امام حسین،،،بدترین و پر عذاب ترین سال براتون رقم بخوره
نون بر از خدا بی خبر که ذره ای انسانیت ندارین
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
خدا لعنتتون کنه ازجون سهامدار پدیده شاندیز چی میخاین لعنتی ها؟
از خدا بیخبر که خدا رو زیر پا میزاری و ی مشت اکاذیب در باره پدیده نشر میدی
از خدا بترس و همچنان که دل سهلمدار رنج کشیده رو لرزوندی،،،بحق ناموس زهرا(س)،،خداوند بدترین سال رو برای خود و خانواده ت رقم بزنه
سال جدید بحق امام حسین،،،بدترین و پر عذاب ترین سال براتون رقم بخوره
نون بر از خدا بی خبر که ذره ای انسانیت ندارین
ناشناس
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
بر ...که پول از مافیای بانک صادرات گرفتی تا این خبر رو پخش کنی و حاضر نیستی پدیده روز خوش ببینه
پدیده از اولش هم هیچ مشکلی نداشت و زمین زدنش بازی سیاسی بود
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۸
داشت خیلی خوب کار میکرد وبه همه سود میرسید برو دنبال کسانی که میخواستند مفت بخورند ولی راهشان نمیداد که رفتند تو دسیسه و کلی سهام دار را بیچاره کردند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
بانک صادرات در طی این سالها به جز بدبختی و بیچارگی چیز دیگری برای مردم نداشت...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
بانک صادرات در طی این سالها به جز بدبختی و بیچارگی چیز دیگری برای مردم نداشت...
گم رخسروانی سهامدار گم دیده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۴
من یک سهامدار خیلی خیلی جزء از پدیده هستم این مطالبط که نو‌شته شده اگر چه من اقتصاد دان نیستم ولی نادان هم نیستم این مطالب فقط یک نوع خصومت و دشمنی با جناب پهلوان هست و با این مطالب شعور مردم و سهامداران را زیر سؤال برده اید میگیید پهلوان صد وسی سال براشون زندان بریده اند الان ازاد شده شما با این چرندیات میخواهید دادستانی و قوه قضاییه را زیر سؤال میبرید و مسؤلین قضایی و بالاتر را زیر سؤال بردهاید یک مورد از مطالب شما جنبه قانونی و مستند به قوانین نیست فقط شما میخواهید با این موج افرینی پدیده را به سالهای قبل برگردونید تا بتوانید بیشتر خون سهامداران را توشیشه کنید تا مجبور شوند سهام خود را مفت به بانک صادرات بفروشند
ناشناس
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴
احسننننننننتتتتتتتتت
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
خدا لعنتتون کنه بورس نیوز . تو هم بازیچه بانک صادرات عوضی هستی . برای شما منفعت سهامداران پدیده مهم نیست برای شما زد و بند پشت پرده مهم هست . یک لاخ موی پهلوان مقدم میرزد به صد تا بانک صادرات و جیره خبرهایی مثل شما
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
مسئولان نامحترم بورس نیوز
الهی عیدتان به عزا تبدیل شود
دست از سر پدیده و سهامدارش بردارید که بدبختمون کردید و ی مشت مزخرفات نشر میدهید
ازتون شکایت خواهد شد
خدا لعنتتون کنه و ایام عید ،،ایام نابودی خود و خاونواده تون باشه به فضل الهی
ریشه همتون خشک بشه از خدا هم شرم ندارید
ناشناس
Czechia
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
نه روزنامه نگار مستقل داریم نه کسی برای رضای خدا مینویسه! شما خجالت نمیکشی 4 فروردین، دقیقا قبل از بازگشایی بازاز فزدا مینویسی؟! فبلش وقت نبود یا پروژه الان تعریف شده؟!
در فاجعه بودن اون مجمع البته بحثی نیست اما شما هم درد مردم نداری.
ناشناس
Czechia
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰
نه روزنامه نگار مستقل داریم نه کسی برای رضای خدا مینویسه! شما خجالت نمیکشی 4 فروردین، دقیقا قبل از بازگشایی بازاز فزدا مینویسی؟! فبلش وقت نبود یا پروژه الان تعریف شده؟!
در فاجعه بودن اون مجمع البته بحثی نیست اما شما هم درد مردم نداری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷
چرا نمیگی بانک صادرات تو این 9سال چه غلطی کرده که الان به فکر سهامداران افتاده و بورسنیوزتو دام بانک صادرات افتاده ...‌‌‌‌پهلواپروژه رو زنده کرده ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹
هرکسی این اخبار کذب رو ورابطه با پدیده شاندیز و اهانت به قوه قضائیه کرده وعوامل پشت صحنه ...
مصطفی محمدزاده
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸
تمام این گزارش نشان از این دارد که دست شغال صفتهایی همچون..... که بر اموال مردم نظر داشتن،چون احساس خطر میکنن که پروژه کیش رو از دست میدن اقدام به نوشتن این گزارش کردن
چندین سال بانک صادرات تسلط کامل بر پروژه داشت
آیا توانست حتی یک آجر روی آجر پروژه بزاره؟
وی شده که الان صحبت ساخت پروژه شده دلش به حال این سهامداران به گفته ایشان ساده لوح افتاده؟؟
بابک جهان بین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۴
شما نمیخواد کاسه داغتر از اش بشید
بیش از ۸ ساله که شرکت دست به اصطلاح مدیران دلسوز دولتی و بانکی است در این مدت چه گلی به سر سهامدار زدید
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
چقدر پول گرفتین که خبر رو نشر بدین
پول حروم خوردتون نمیشه
دارین با جان ومال سهلمدار بدبخت بازی میکنین
خدا لعنت کنه بورس نیوز مزخرف و مسئول نشر این اکاذیب علیه پدیده شاندیز
کسی که از خدا شرم نداره چه اسمی میشه براتون گزاشت؟
سال بسیار بد و فاجعه آور و نگون بختی رو براتون از درگاه خداوند منان خواستارم
روز خوش نداشته باشین بحق خون آقا سید الشهدا(ع)
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۶
چقدر پول گرفتین که خبر رو نشر بدین
پول حروم خوردتون نمیشه
دارین با جان ومال سهلمدار بدبخت بازی میکنین
خدا لعنت کنه بورس نیوز مزخرف و مسئول نشر این اکاذیب علیه پدیده شاندیز
کسی که از خدا شرم نداره چه اسمی میشه براتون گزاشت؟
سال بسیار بد و فاجعه آور و نگون بختی رو براتون از درگاه خداوند منان خواستارم
روز خوش نداشته باشین بحق خون آقا سید الشهدا(ع)
بهرامى
Netherlands
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶
بورس نيوز خجالت بكش…. خجالت….. چقدر گرفتى از بانك صادرات براى لين اراجيف……
اين ها همه و همه به در خواست بانك صادرات هست كه چون موفق به خواسته چپاول گرى پروژه كيش نشده دست به دامان بورس نيوز شده…. ولى ما سهامداران اجازه نميدهيم….. پديده در حال حاضر شريك/سرمايه گذار پيدا كرده و آن هم افسانه سازان هست….وسلام…
احسان اکرمی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۵
اخه حرومی ده سال پیش هم همینا رو نوشتی‌.کاری کردی جز اینکه پروژه عقب بیفته.بهتره در گاله رو ببندی و اگه تخم داری این نظر منتشر کنی.کاری نکن از تخمات آویزونت کنه قوه قضاییه.
پهلوان خورده یا نخورده بتوچه‌.همه ما رای مثبت دادیم.حالا بازم بنویس حروم زاده .تخم حروم
نادر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۶
مثل لاشخور افتادین به حون پدیده و سهامدارش
بس کنید دیگه،،،خجالت بکشین
خدا ازتون نگذره که حق هزاران سهامداررو پایمال کردین
لعنت خدا بر همگی شماها که روی شمر و یزید رو سفید کردید
هرچند شمر و یزید بر شماها بورس نیوزیها شرف داره
خدا عذابتون رو زیاد کته و برین ته جهنم
عیدتون نامبارک و سالتون پر از عزا باشه
نادر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷
مثل لاشخور افتادین به حون پدیده و سهامدارش
بس کنید دیگه،،،خجالت بکشین
خدا ازتون نگذره که حق هزاران سهامداررو پایمال کردین
لعنت خدا بر همگی شماها که روی شمر و یزید رو سفید کردید
هرچند شمر و یزید بر شماها بورس نیوزیها شرف داره
خدا عذابتون رو زیاد کته و برین ته جهنم
عیدتون نامبارک و سالتون پر از عزا باشه
نادر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷
مثل لاشخور افتادین به حون پدیده و سهامدارش
بس کنید دیگه،،،خجالت بکشین
خدا ازتون نگذره که حق هزاران سهامداررو پایمال کردین
لعنت خدا بر همگی شماها که روی شمر و یزید رو سفید کردید
هرچند شمر و یزید بر شماها بورس نیوزیها شرف داره
خدا عذابتون رو زیاد کته و برین ته جهنم
عیدتون نامبارک و سالتون پر از عزا باشه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
چقدر پول گرفتید این اراجیف رو نوشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶
شما برو اون وضعیت مسخره بورس رو درست کن لازم نیست به دیگران نامه بزنی بابت پدید ، حالم از هر چی بخل و حسد هست بهم میخوره ..
جواد
France
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۳
به نظر من آقای پهلوان بهترین وشریف ترین انسان این مجموعه هست وگرنه مثل دیگران پول مردم وبرمیداشت فرار میکرد دلسوز سهامدار هاست وفقط او منجی پدیده هست وبس
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۷
محسن پهلوان رو حبس ابد دادین کی میخاد به خودتون حبس ابد بده کلاه مردم رو تو بورس برداشتید کی میخاد شما رو محاکمه کنه برید خودتون رو درست کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۹
خدا پشت. و پناه محسن پهلوان مقدم باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۱
.........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۸
اونهایی که این فرد را آزاد نمودند چی گیرشون اومده?؟؟؟؟
ع ح
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷
راه حل بهتری بلدی؟؟!!!!
ع ح
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷
راه حل بهتری بلدی؟؟!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸
چرامثل سگ دروغ می‌گیداین چندسال کجابودید.محسن پهلوان بزرگ مردسازندگی.بعدهم مسئولین قوه غضائیه ازشما بیدارترهستند
رامین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۰
کلا مردم مغز ماهی هستیم...
کل مملکت پر هست از این دست داستانها...
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱
بانک صادرات چقد رشوه داده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲
درگیری بامسئولین
سهامدار پدیده از سال ۹۰
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۱
کاش میپرسیدید چرا اون حجم از سهامدار چرا با تمام توانش پشت پهلوان ایستاده...

این متن تیترش اینه
تخریب بی علت
برای هیچ
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۱
مطلب کاملا مغرضانه و دور از انصاف است ..
بورس نیوز به جای تئوری پردازی کمی واقع بینانه و بر مبنای شواهد میدانی قضاوت کند ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۲
..........بورس نیوز
الکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۷
نویسنده حق تو هم محفوظه نگران نباش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۸
بورس نیوز .ازچی میخاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۴
هم پهلوان هم دارودستش ازون حرام لقمه هان
ناشناس
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
پهههههههههههههههههههههههههللللللللللللوووووواااااااانننننن
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۱
درخصوص پدیده مسائل عنوان شده درست است ولی مختلسین سرمایه کشور و مردم را ربوده و از کشور خارج و یا حیف و میل می‌کردند ولی شرکت پدیده با توسعه و سازندگی امروز این سرمایه ها را چند ده برابر نموده
ایکاش نویسنده درباره دوشرکت خودرو ساز ورشکسته که بصورت قانونی خودرو های تولید نشده را بدون تعیین قیمت به نرخ روز تحویل به این مردم بخت برگشته می‌فروشد و با توجه به قیمت خودرو در جهان بی کیفیت ترین و آرایه‌های مرگ را به مردم واگذار می‌کند و شاید بخشی از تورم و رانت سود و کلاهبرداری از خودروهای خارجی را به آن دامن زده اند را به رشته تحریر در می‌آورد یا مؤسساتی که به پشتوانه دولت و رانت های پنهان بصورت قانونی کلاهبرداری میکنند نیز گزارش شی را تهیه میکرد البته اگر جرات چنین کاری را داشته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۲
بانک صادرات تو این 9سال چه کرد که الان داره نگران سهامداران هست .....کلاه بردار بزرگ بانک صادرات هست
سیدحمزه ساداتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
سلام دستان گرم مرحبا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۸
بورس نیوز چقدر پول گرفتی بابا ...بانک صادرات ورشکسته یک گزارش در مورد اون بنویس چند ساله به سهامداران پول نداده بخور بخور موج میزند .....مدیرعاملش هم میگه سهام یک دلاری بانک صادرات ...
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
خداوند از شما و سایتتون نگذره ...چه مشکلی با گشان دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
پس سال های اولیه کدام گوری بودید .اون موقع شما رسانه ها خوب پول میگرفتید؟؟
عباس علی پور
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
این نوشتار کاملا از روی عناد ودشمنی به رشته تحریر در آمده است و فاقد هرگونه ارزش می‌باشد.
سوال اینه : نویسنده محترم شما تا حالا کجابودی که بعنوان مدعی العموم یکدفعه ظاهر شد ی ؟ من تصور م باج خواهی جدید از حاج محسن پهلوان که نتوانستند از پس ایشان بر بیان و اینگونه وارد شدن که قطعاً مثل گذشته منجر به شکست تلخ برای دشمنان خواهد بود.
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۲
چرا شما اینقدر حروم لقمه اید؟؟؟ چرا دست از سر ما سهاماداران قدیمی که خون به دلمون شده برنمیدارید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹
برادر من فقد می‌دونم تا پهلوان بود همه راضی بودن در عرض 9سال که رفت چه اتفاقی برای سهام دارها وکارگرها افتاد همه بیچاره شدن الان همه چی خوبه هم سهام دار وهم کارگر راضی هستن
جمشیدی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
خوب چرا این مطالب رو قبل از مجمع منتشر نکردین تا سهامداران اگاه بشن حالا که سرشون کلاه رفته دارین میگین
جمشیدی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
خوب چرا این مطالب رو قبل از مجمع منتشر نکردین تا سهامداران اگاه بشن حالا که سرشون کلاه رفته دارین میگین
جمشیدی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
خوب چرا این مطالب رو قبل از مجمع منتشر نکردین تا سهامداران اگاه بشن حالا که سرشون کلاه رفته دارین میگین
اکرم جمشیدی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
این
بیچاره خاک برسر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
تف ب روح نداشته شما ک این حرفا رو مینویسید تامردمی ک دل خوش کردن بعد ده سال به اصل پولشون میرسنو دوباره. ناامید کنین
تف ب شرفتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
اميدوارم مسئولين اينبار تا دير نشده جلوي فاجعه رو بگيرن، اين آقا باز هم چند صد هزار نفر رو درگير يه پرونده قضايي سنگين ديگه ميكنه.
امیررضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
سلام
من خودم از مالباختگان پدیده شاندیز هستم
ودر مجمع نبودم به نظر من هم تنها کسی که میتونه پروژه پدیده
رو تکمیل وآماده بهرده برداری کنه همان مالک اولیه. محسن پهلوان .
میباشد. شما هم لطفا کمی انصاف داشته باشید اگه راه حل دیگه ای دارید اینجا اعلام کنید به قول خودتون ۷ساله پروژه خوابیده ومدیران متعددی امدن ورفتن چرا تا الان درست نشده؟
همه کلاه بردار بودن وفقط بورس نیوز درستکار
حرف اخر
هرکسی که بتونه به نفع سهامدارن کار کنه واین پروژه نا تمام را به اتمام برسونه باید از اون استفاده بشه حالا یا پهلوان ویا دیگری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
به اعتقاد شما نویسنده ی این متن، محسن پهلوان دزد، اما بفرمایید بورس چیست؟ شاه دزد
حنای شما و خبرگزاری ها و رسانه ها دیگر رنگی ندارد. همین مردمی که ۱۰ سال پای عهد شان با پهلوان ماندند، ۱۰۰ سال دیگر هم خواهند ماند. استراتژی های کسب و کار را بخوانید بجای زیر سوال بردن پهلوان ها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
به اعتقاد شما نویسنده ی این متن، محسن پهلوان دزد، اما بفرمایید بورس چیست؟ شاه دزد
حنای شما و خبرگزاری ها و رسانه ها دیگر رنگی ندارد. همین مردمی که ۱۰ سال پای عهد شان با پهلوان ماندند، ۱۰۰ سال دیگر هم خواهند ماند. استراتژی های کسب و کار را بخوانید بجای زیر سوال بردن پهلوان ها.
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
شماها دزدید که هر چی رو انتشار میدین به دروغ
امیر صالحی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
واقعا متاسفم برای سیاست سایتتون چقدر گرفتین که این مطلب رو بزنید خودتون رو به چی فروختین به کی فروختین به یه بانک نزول خور که خون سهامداران رو هشت سال تو شیشه کرده بود.اگه مشکلتون پوله ماسهامداران پدیده دوبرابر پولی که بانک صادرات به شما داده رو بهتون میدیم
حجت
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
چقد از صادرات گرفتین که این نگارنامه رو نوشتین ؟َشما مثل اینکه یادتون رفته دولت روحانی با تبلیغات پول مردم رو ریخت تو بورس بعدشم یه شبه سهام از اوج به فرش رسید برید یه گزارش تهیه کنید از مالباختگانی که خونه هاشون و فروختن سهام خریدن والان مستاجرهستن دیگ به دیگ میگه روت سیاه آخه شما ادای دلسوخته رو در نیار که شک میکنیم به خدا و آخرتش....دوستان گول تین گرگهای به لباس میش رو نخورین اینا چیزی نصیبشون نشده دست به لجن پراکنی زدن
ناشناس
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
تمام مطالب نوشته شده از روی حسادت وتفرقه افکنی میباشد و کذب محض است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
شما داداش جزئی از سنگ اندازان هستی که تا چند ماه پیش غارت میکردی با اون اربابهاتون مثل بانک صادرات و هیئت مدیره،ده سال چکار کردن با پروژه آیا چیزی اضافه کردن به پروژه یا چیزی رو دزدیدین که میخواین لووو نرین شروع به شایعه سازی میکنید،عیب نداره من سهامم ده ساله خوابیده ده سال دیگه هم نباشه ،ولی دزدها دستشون رو بشه بهتره
پدیده
France
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
صادرات و نوچه هایی مثل شما که حتی جرات ندارید از وضعیت اسفبار مدیریت صادرات در این نه سال حرفی بزنید بهتره برید به درک
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
مشکل اصلی اینه که شما و ادمای حکومتی و اون علم الهدی ....دشمن این ملت و مطلوم هستین ....همه حرفای شما درسته اول اینکه تمام اتهمات که گفتین دروغ و ریا بود ....شرکتی که ۲۴ سااعته ار تلویزیون تبلق می د چگونه حکومت دخیل نیست .....ای مشکل و صدا و سما و حکمت ایجاد کرد مردم رو سوق داد به خرید سهام این رو مشخص نکردید و چگنه نطام و صدت سیما جوابگو خوتهد بود ...رو نگفتید ....
حال اینگه طور روزای اول نطام وقوه قصاییه به حرف سهامدارها نکرد بعد ۱۰ سال یه دفعی یاد این افتاد که چرخه اقتصتد بچرحه اونم توی توصاع تحریم این داستان ادامه دادن و باز شروع کردن .....مشکل مردم نیستن مشکل دولت و و کسانی خستند که نمیخوان جون ایرانی یه جایی داشته باشه که ملتش بحای خرج کردن در ایران برن خارج کشور دلار خرج کنن و حسرت بخورن ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
مشکل اصلی اینه که شما و ادمای حکومتی و اون علم الهدی ....دشمن این ملت و مطلوم هستین ....همه حرفای شما درسته اول اینکه تمام اتهمات که گفتین دروغ و ریا بود ....شرکتی که ۲۴ سااعته ار تلویزیون تبلق می د چگونه حکومت دخیل نیست .....ای مشکل و صدا و سما و حکمت ایجاد کرد مردم رو سوق داد به خرید سهام این رو مشخص نکردید و چگنه نطام و صدت سیما جوابگو خوتهد بود ...رو نگفتید ....
حال اینگه طور روزای اول نطام وقوه قصاییه به حرف سهامدارها نکرد بعد ۱۰ سال یه دفعی یاد این افتاد که چرخه اقتصتد بچرحه اونم توی توصاع تحریم این داستان ادامه دادن و باز شروع کردن .....مشکل مردم نیستن مشکل دولت و و کسانی خستند که نمیخوان جون ایرانی یه جایی داشته باشه که ملتش بحای خرج کردن در ایران برن خارج کشور دلار خرج کنن و حسرت بخورن ...
امید اسحاقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
ما مردم چقدر بدبختیم که یه عده با اسم شفافیت و عدالت خواهی و ... پرچم دار ما شدن
اول برادری تو ثابت کن بعد ادعای شفافیت کن
یک اسم نمیتونی از مدیریت و اعضای سایت بدی چطور ادعای شفافیت داری
برو عمو جان رد کارت
شهرام پورمحمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
پدیده عالی شهر افسانه ای کیش مجوزاتش تمدید شد
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
............با این گزارشتون
چقدر گرفتین از بانک صادرات؟؟؟؟
.............اگر دستم به مدیریت ...... بورس نیوز برسه که داره میرسه ز.
امارتو در اوردم .
.09155115808
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
به نظر من
بورس ایران که مرده بهتر بود جمع شود
تا مردم گول هیچکدام را نخورند
ناشناس
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کلاه بردار صدا وسیما هستش که تبلیغات پدیده را قبول کرده جمع کنید با با پدر مردم را در آوردید
سهامدار زجر کشیده پدیده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
حرف حق همیشه تلخ بوده .
ناشناس
United Arab Emirates
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
به کوری چشم حسودان و صادرات چی ها
گشان ۲۰۰ هزار تومن
ابنیه ۵۰ هزار تومن
سهامداران پدیده ناجی خود را دوباره پیدا کردن .
ناشناس
United Arab Emirates
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
به کوری چشم حسودان و صادرات چی ها
گشان ۲۰۰ هزار تومن
ابنیه ۵۰ هزار تومن
سهامداران پدیده ناجی خود را دوباره پیدا کردن .
تقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
متاسفم واسه این سیاست کثیف ایرانیتون فقط حسودین بدبختا یه نگاه به کشورهای عربی اطرافتون بندازین اینا زمان شاه بیابون بودن ببینید الان چی شدن اونوقت ما هنوز داریم واسه هم پاپوش درست میکنیم چقدر حرومزاده این واقعا
ناشناس
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳
احسننننننننتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
حرف حقتان به نوچه های محسن پهلوان فاسد و کلاهبردار گران آمد . ممنون از اینکه حرف دل ما را زدید.
امیر صالحی
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
۸سال به کام شمالاشخو رها بود چه کردین جیبتان رو پرپول کردین وباحروم بازی ازجیب سهامدار مظلوم زدیم و خوردین.حالاکه صاحب پدیده برگشته و مثل شیر رو سهام خوابیده و کفتار صفت هایی مثل شما و اون بانک نزول خور ازش میترسین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
سلام نگارنده عزیزواقعاازکی پول گرفتی.وکحات میسوزه که اینجوری قلم فرسایی کردی
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
یک حرف خنده دار چرا قو هقضائیه محسن پهلوان را آزاد کرده
دوم این که اگه کلاه برداری چرا صدا وسیما تبلیغات پدیده را قبول کرده
تقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
بورس نیوز ......خورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
محسن دهقان در پدیده هیچ مشکلی نداشت برای خرید زمین ها همه مجوز را گرفته بود دولت چشم دیدن آن همه استقبال از شرکت را نداشت وواهمه سیاسی از طرفی حاج محسن به مفت خوارانخواران جواب نداد همه حق حساب میخواستند درود بر حاج محسن
عبدالرضا بيرقداري
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
یگ مشت دوزد دیدند پدیده هزاران نفر را نان می دهد گار ی. گردند گه مردم خیال گنند پدیده دارد با مال مردم دارد اختلاس می گند ان. بی نما محسن پهلوان را از بالا به پایین انداخنتتد خدا از ااین بی وجدان ها نگذرد مرگ بر گسانی گه ااین جنایت را انجام دا ند
محمد همتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
همه‌ی ملت می‌دونن که حاج محسن توانایی مدیریت داره اگر جلوش رو نمیگرفتن الان هر سهم قیمتی برابر با دویست هزار تومن شاید بیشتر رو داشت ما کاری به درست و غلط و حساب کتابش نداریم ولی پروژه رو جلو می‌برد نه مثل صادرات سهم رو به قیمت یک پاستیل برسونه یا لواشک پس لطف حرف مفت تحویل مردم ندین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
سلام و درود به همه حق جویان عید نوروز و ماه بندگی مبارکتان.
امیدوارم نویسنده اصلا هدفش واکاوی صرف بوده باشد چرا که آنچه عیان است چه حاجت به بیان است....بزرگوار : قوه قضائیه عاقلانه رفتار کرده مردم آگاهانه رای دادند چراکه از سال ۹۴ تاکنون سه چهار بار هیئت مدیره پدیده که بدست دیگران افتاده بود تغییر کرد از شهرداری چی ها تا صادراتی ها اما چه کردند تعهدات پدیده یعنی حق و سهم مردم را به صادرات به ۱۴ درصد رساندند هیچ پیشرفتی از نظر ساخت و ساز نتوانستند انجام دهند ارزش سهام را به یک سی ام و یا همین حدود تقلیل دادند ووو یعنی نمی توانند والسلام.عقلای قوم تصمیم خوب و واقعی گرفتند برای سپردن مجدد کار به آقای پهلوان و تیم همراهش .....در همین چند ماه گذشته باز هم ثابت کردند که اگر کارشان نمره ی ۲۰ نداشت که البته داشت " با دیدن ضعف کار که هرکاری ضعف دارد" (ااما دلسوز و جدی و پای کار و بلدکار هستند).بله نویسنده محترم اگر این طرف قضیه را هم منصفانه گزارش کنید بد نیست : در هین چند ماه گذشته رستوران از کار افتاده پدیده تهران را با سرافرازی و افتخار و مباهات هر ایرانی مجددا راه اندازی کردند تمام امکانات را برای آماده سازی کارگاه ساخت و ساز یک میلیون متر مربعی کیش "شاید هم بیشتر " فراهم نمودند قراردادهای قانونی اجرا را به تائید رساندند سهام بیچاره و فشل دوران ۶ ساله گذشته را ۶ برابر بلکه بیشتر نمودند بله مرد عمل هستند و قابل اعتماد تامین کنندگان و سهامداران و دولتمردان دلسوز پیشرفت و ثبات ....و چه شایسته با رای قاطع سهامداران آگاه و واقع بین دوباره در ۲۷ اسفند ۴۰۱ به همین سازندگان شایسته اولیه یهنی آقای پهلوان و تیم همراهش رای دادند...... کاش قدرشان را بدانیم کاش جبران خدمت بخصوص معنوی برایشان بشود.خوشحال باش توسعه رنج و زحمت دارد.لطفا هم را دوست داشته باشیم قدر مردان وطن را بدانیم پشت هم باشیم بس است تمام ناامید بودن ها.
مرد را بعمل آید
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
من که پولهامو از بانک صادرات خارج کردم خیلی وقت پیش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
سلام همه سهامدارا به این قرادادرای مثبت دادند وراضی هستند
حمید سوری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
با سلام. مسلم است از متن بالا چیزی حاصل سهامداران که بیش از ۸ سال انتظار کشیده اندنمی شود اگر سنگ انداری در مسیر پروژه عظیم دیده شانیز نمیشد به جرات می توان گفت هر سهم گشان و ابنیه الان حداقل۱۵۰ هزار تومان بود و سیر عظیمی از مردم و خارج از کشور به سوی کیش عازممیشدند هم به تولید ناخالص ملی کمک میشد با جذب توریست هم به سهامداران.الان چیه سهام نه رشدی داشته بلکه هم مالباختگان درحسرت پول از دست رفتشون هستند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
چگونه این اراجیف وپیدامیکنی وچگونه این همه نفرین مردم وبه دوش میکشی بنده خدا من خودم ازاول افتتاحیه پدیده شاندیزسهام داره پدیده هستم وهمه اخبارواطلاعات پدیده رودنبال میکنم اکرچه درسالهای قبل کلی ضرر کردم ولی باجان ودلم به حاج محسن اعتمادارم واگه قرارباشه باعرض پوزش ازحاج محسن عزیزترازجانم جهنم هم بره من یکی باهاش میرم....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
درود بر شرفت ،
چرا بی خودی ناسزا میگید ، بگید کجای مطلبی که نوشته درست نیست .
شرکت پهلوان از مراجع ذیصلاح تایید شده است ؟؟؟
ضمانتنامه بانکی اجرای تعهدات داده است ؟؟؟؟
رفبا حذف نشده اند ؟؟؟
تازه روز رای‌گیری سامانه الکترونیکی هم به ناگاه مختل شد .....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کافیست بازنشستگانی که حقوق خود را از بانک صادرات دریافت می‌کنند حساب خود را به بانک خوشنام دیگری(که در قبال گردش مالی ایجاد شده تسهیلات مالی ارائه می‌کنند) انتقال دهند.
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
اقای نویسنده در این ۱۰ سال که ما خون دل خوردیم کجا بودی که حالا دلسوز شدی.
احسان خان
Netherlands
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
بانک صادرات ۴۷۰۰فروخته حالا احتمال زیاد سهم با ۷۰۰۰باز میشه دارن جر میخورن.نوچه هاشون فرستادن تا باهوچی گری باعث بشن سهم شل بشه تا دوباره بخرن.چندین سال دست بانک صادرات پروژه رو فاتحشو خوندن.میرفتی پدیده انگار رفتی قبرستون.حالاچی شده یهو دلسوز شدین.اگر خیلی دلسوزی برو اون مردم بدختی ک تو بورس با خاک یکسانشون کردین رو دریاب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
تو ... میخوری که ......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
پهلوان با شله ایی که داد همه سهامداران را نمک گیر کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
تو که این مزخرفات رو نوشتی بقول خودت مالباخته ای؟ دلسوزی؟ چکاره ای که داری یقه پاره میکنی؟ ما امثال حاج محسن رو با کفتارهای کمین کرده ای مثل شما که پول میگیرید و چرت و پرت می‌نویسید و چشم دیدن پیشرفت پدیده رو ندارید عوض نمی‌کنیم ما پشت شرکت و سهم مون هستیم و دیگه اجازه نمیدیم چون موزی هایی شما جلوی رونق و پیشرفت شرکت رو بگیرن
باشد روزی که به دنبال یک سهم گشان و ابنیه بگردی و نیابی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
بر فرض محال و باز هم محال اگر گزارش شما درست ياشه
بهتر بود شما اشاره اي هم به عملكرد بانك صادرات در اين ١٠ سال ميكردين
تو اين همه سال بانك صادرات كجا بوده
حالا كه يك شركت پيدا شده ( چه به درست چه به غلط ) كار سازندگي انجام بده يادش افتاده كه ايراد بگيره
مگه نه اينكه بانك صادرات سالها سهامدار عمده و عضو هيت مديره بوده
چرا تو اين سالها كاري نكرده
حالا كه از هيت مديره با راي مردم عزل شده
ياد اين افتاده كه زندگي مردم در خطره
الان ديگه مردم اگاه هستن و با خبرهاي كه در سايتهاي مختلف ميبينن
براشون روشنه كه مطلب دلسوزانه هست يا از طرف مجموعه هاي خاص حمايت ميشن
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
فقط از رئیس محترم قوه قضاییه و شخص رئیس جمهور و نهایتا مسیولین رده یک مملکت سوال دارم چگونه شخصی همچون قهرمانی با رای حبس ابد پس از مدت کوتاهی آزاد وبه ریش قوه قضاییه گرفته تا کل ملت ایران و خصوصا مسئولین رده بالا می‌خندد شما خود را لحظه ای جای ملت فرض فرمایید در مورد همچین دولت و کشوری چه برداشتی میکنید تازه این مشتی نمونه از خروار است
زخمی از نا عدالتیها
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
من جوابت رو بهت میدم: اون روسا که ازشون جواب می خوای فهمیدن که مدیران قبلی شرکت هیچ جرم و خلافی انجام ندادند ولی سر سوزنی مردانگی و وجدان ندارند که از اینهمه سهامدار عذر خواهی کنند چون بعدش باید محاکمه بشن که یک شرکت سالم با اونهمه سهامدار رو با خاک یکسان کردند و ککشون هم نمی گزه...
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
فقط از رئیس محترم قوه قضاییه و شخص رئیس جمهور و نهایتا مسیولین رده یک مملکت سوال دارم چگونه شخصی همچون قهرمانی با رای حبس ابد پس از مدت کوتاهی آزاد وبه ریش قوه قضاییه گرفته تا کل ملت ایران و خصوصا مسئولین رده بالا می‌خندد شما خود را لحظه ای جای ملت فرض فرمایید در مورد همچین دولت و کشوری چه برداشتی میکنید تازه این مشتی نمونه از خروار است
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
فقط از رئیس محترم قوه قضاییه و شخص رئیس جمهور و نهایتا مسیولین رده یک مملکت سوال دارم چگونه شخصی همچون قهرمانی با رای حبس ابد پس از مدت کوتاهی آزاد وبه ریش قوه قضاییه گرفته تا کل ملت ایران و خصوصا مسئولین رده بالا می‌خندد شما خود را لحظه ای جای ملت فرض فرمایید در مورد همچین دولت و کشوری چه برداشتی میکنید تازه این مشتی نمونه از خروار است
یوسف سوداگری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
با سلام خدمت نویسنده مقاله
مطالب شما بدون مطالعه پیشینه ۱۰ ساله پدیده و یا از روی عناد میباشد اولا در بررسی صلاحیت شرکت افسانه سازان این شرکت در نقش پیمانکار ساخت می باشد و رزومه عملکرد جناب پهلوان و مرد عمل بودن ایشان در طی سالهای شکوفایی پدیده بر هیچ کس پوشیده نیست و ثانیا بنده به عنوان اقتصاد دان با روش تامین مالی جناب پهلوان به طور کامل آشنا هستم این روش به نام مدل قطار قیمتی که سوخت خود را از تورم یا رشد اسمی پول در طول دوران پروژه و از روند ساخت و ارزش افزوده خلق شده تامین مینماید خود این امر باعث میگردد با توجه به اینکه منابع اولیه را سهام شرکت ابنیه تشکیل میدهد منجر به افزایش قیمت پیوسته آن و سود مستقیم سهامداران گردد. پس بی دلیل جناب پهلوان خودشان را پدر پدیده نمیدانند.( مثال کودکانه شما درباره پدر داستان بیشتر درباره مدلهای پونزی صدق میکند نه آقای پهلوان که در طول۵ سال شهری به بزرگی شهر رویایی ایجاد کردند)(اگر سهامداران در پروژه کیش سهمشان اندک است و عمده آن متعلق به شرکت افسانه سازان میباشد ولی سوخت تامین مالی این پروژه از افزایش تدریجی قیمت سهام ابنیه تامین میگردد و این بزرگترین منفعت برای سهامداران است کاری که بانک صادرات طی قریب ده سال نتوانست و البته عمدا نخواست که قیمت سهام رشد کند و ارزش ذاتی دارایی های پدیده را ۱۰ سال از تورم عقب نگهداشت تا در فرصتی که سهامداران زجرکشیده پدیده کاملا ناامید شوند آن را به مفت به چنگ آورد)
بانک صادرات در مدیریت یک دهه ای خود به سهامداران نشان داد که جز ویرانی پروژه و تصاحب زمین های کیش انگیزه ای برای آبادانی ندارد و( بزرگترین بلای این کشور بنگاه داری و خلق نقدینگی از طریق ضریب تکاثر توسط بانک هاست که این کشور را بیچاره کرده) اتحاد سهامداران که بسیاری از ایشان از شما عالم تر و داناتر هم به امور حقوقی، مالی، اقتصادی و پیشینه پروژه هستند و راهی را که بانک صادرات در پیش گرفته جز خسران برای این بانک نخواهد داشت چرا که سهامداران صبور پدیده همانطور که در مجمع اسفند ماه تمام نقشه های این بانک را بر باد دادند با این رفتار غیر حرفه ای بانک ممکن است هر آیینه این بانک را تحریم و حساب های خود را ببندند.
باز هم طلوع مجدد پدیده را خواهید دید و آفتاب بر همگان میتابد.
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
ناشناس
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲
ننننننننننننننننننننننننننننادددددددددددددااااااااااااااااان
همه موقعی قبولش دارن سنگ اندازی نکن بفکر این باش که فرصت‌های شغلی جدید ایجاد بشه ایران عزیز مان سربلند و پیروز باشه مردم در رفاه و آسایش زندگی کنند برای همه آرزوی نیک بختی و کامیابی دارم
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
عبدالمجیدفتحی
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
بزودی اه و ناله سهامداران که هنوز از قهرمانی‌های دفاع می‌کنند به عرش خواهد رسید و انوقت من یکی از ته دل به نادانی شما میخندم تا زمانیکه امثال شما هست کلاهبرداران در نمی مانند حال تمع سعود قیمت چشم شما را به حقایق مسلم بسته خدا آخر و عاقبت ایران را با داشتن مردم کاردانی چون شما به خیر کند
دین پناه
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
همین که آقای پهلوان میخواد و میتونه که این سهام رو از منجلاب در بیاره برای من سهام دار کافیه من سهام دار هستم و مهم برام رشد سهمی هستش که دارم صادرات با قدرتی و سرمایه ای که داشت هیچوقت نخواست این سهام رشد کنه و هیچوقت پشتیبان این سهامو سهام دارانش نبود بلکه فقط داشت به قیمت پایین برای خودش سهام جمع میکرد و این مردم بودن که متضرر میشدن و صادرات فقط بفکر خودش بود .
دین پناه
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
همین که آقای پهلوان میخواد و میتونه که این سهام رو از منجلاب در بیاره برای من سهام دار کافیه من سهام دار هستم و مهم برام رشد سهمی هستش که دارم صادرات با قدرتی و سرمایه ای که داشت هیچوقت نخواست این سهام رشد کنه و هیچوقت پشتیبان این سهامو سهام دارانش نبود بلکه فقط داشت به قیمت پایین برای خودش سهام جمع میکرد و این مردم بودن که متضرر میشدن و صادرات فقط بفکر خودش بود .
حححمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
با عرض سلام شنیدن کی بود ماننده دیدن من همین الان تو کیش مشغول کارهستم تو پروژه ی پدیده آینده سازان کیش بهتون یه چیزی میگم شاید باور نکنید آقایی پهلوان به خدایه .خدا که خودش شاهد هست که پروژه شبانه روزی کار میکنه نه داداشه بنده هست نه پسر عموی من که تعریف کنم به امام حسین قسم یه برخوردی با کارگر داره از همه بابت اعم از لباس کارگر .کفش کارگر .غذای کارگر بیمه .به غیر از بیمه بیمه تکمیلی.حقوق کارگر سر موقع پانزدهم .پانزدهم تو حسابه .خدا ازش رازی باشه ما که راضی هستیم
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۶
10 تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتا
متن پشت سرهم بیکاری بانک صادرات؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
سلام
واقعا این تحقیق وگزارش کمک بزرگی به امثال بنده کرد که نزدیک بود فریب تبلیغات پروژه ی کیش وهتل مرکوری کیش را از همین گروه بخورم. گواهی نامه ی خرید سهام این هتل با اصرار من برایم ارسال شد .خواندن آن مو برتن یک انسان مطلع راست می‌کند. اگر امکان داشت کپی آنرا برایتان می‌فرستادم در هرصورت کار بزرگی کردید دستتان درد نکند وسرفراز باشید.
محمد
United States of America
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
سال ۹۳ که شرکت رو زمین زدن.
از حدود ۹۵ تا الان هم یعنی حدود ۷ سال بانک صادرات همه کاره بود و توانایی جلو بردن پروژه رو نداشت.

حالا که با رای سهامداران، پهلوان مدیریت کار رو بعهده گرفته 5 سال هم بهش مهلت بدین و سنگ اندازی نکنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
سلام من ۱۰ سال سهامدار پدیده هستم وکاردرست تراز پهلوان در پدیده ندیدم وبانگ صادرات هیچ سودی به سهامداران پدیده نمی‌رساند واز قبل هم نمرساند وفقط به فکر خودش است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
همتون دزد کثافتین بی شرفاازیزید بدترین شماها انشاا..خودتون وخانوادتون به بدترین شکل سقط بشین
دروغگوهای بی همه چیز......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
همتون دزد کثافتین بی شرفاازیزید بدترین شماها انشاا..خودتون وخانوادتون به بدترین شکل سقط بشین
دروغگوهای بی همه چیز......
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
همتون دزد کثافتین بی شرفاازیزید بدترین شماها انشاا..خودتون وخانوادتون به بدترین شکل سقط بشین
دروغگوهای بی همه چیز......
امیر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
همتون دزد کثافتین بی شرفاازیزید بدترین شماها انشاا..خودتون وخانوادتون به بدترین شکل سقط بشین
دروغگوهای بی همه چیز......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
کاری که محسن پهلوان در ۴ ماه انجام داده صادرات با این همه ثروت تو ۱۰ سال نتونست انجام بده . خدارو شکر که صادرات حروم خور داره میره کنار . آب بریز اونجایی که اربابت ( صادرات ) داره میسوزه خدا نگهدار آقای پهلوان باشه که فقط اسمش باعث وحشت شما و صادرات شده .
(چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
کاری که محسن پهلوان در ۴ ماه انجام داده صادرات با این همه ثروت تو ۱۰ سال نتونست انجام بده . خدارو شکر که صادرات حروم خور داره میره کنار . آب بریز اونجایی که اربابت ( صادرات ) داره میسوزه خدا نگهدار آقای پهلوان باشه که فقط اسمش باعث وحشت شما و صادرات شده .
(چراغی را که ایزد برفروزد
هرآنکس پف کند ریشش بسوزد)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
اگرکسی توی این چند سال میتوانست حرکتی بزن حرف شما درست بود ولی نبود پس بازهم همین پهلوان هست شماهم خیلی جوش نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
اگرکسی توی این چند سال میتوانست حرکتی بزن حرف شما درست بود ولی نبود پس بازهم همین پهلوان هست شماهم خیلی جوش نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
اگرکسی توی این چند سال میتوانست حرکتی بزن حرف شما درست بود ولی نبود پس بازهم همین پهلوان هست شماهم خیلی جوش نزن
رضا فلفلی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
اگرکسی توی این چند سال میتوانست حرکتی بزن حرف شما درست بود ولی نبود پس بازهم همین پهلوان هست شماهم خیلی جوش نزن
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
نویسنده این مقاله نون خودتو توی خون مردم نزن. این نون ها خوردن نداره. همون ده سال قبل هم بی شرفی عده ای جلو پیشرفت پروژه رو گرفت و خیلی از مردم این مملکت رو بدبخت کرد. دوباره این سناریو توسط بانک صادرات داره اجرا میشه.
واقعا متاسفم برای خودفروختگی عده ای
مهدی
Netherlands
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
به نظرم تمام مطالب کاملا درست است و نویسنده عالمانه و با سند و مدرک متن را نوشته است. اگر کسی به این مطلب نقدی دارد بهتر است اصولی و مستند جوابگو باشد. با هوچی گری که نمیشود به جایی رسید. ممنون از بورس نیوز که در اینجا مدافع سهامداران واقعی پدیده بود.
مهدی
Netherlands
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
به نظرم تمام مطالب کاملا درست است و نویسنده عالمانه و با سند و مدرک متن را نوشته است. اگر کسی به این مطلب نقدی دارد بهتر است اصولی و مستند جوابگو باشد. با هوچی گری که نمیشود به جایی رسید. ممنون از بورس نیوز که در اینجا مدافع سهامداران واقعی پدیده بود.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
از نظر من تاحدودی درستاست اما ابهاماتی زیادی موجود است که برا پاسخ دادن کمی زدو است وباید منتظر ی مقداری زمان باشیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
از نظر من تاحدودی درستاست اما ابهاماتی زیادی موجود است که برا پاسخ دادن کمی زدو است وباید منتظر ی مقداری زمان باشیم
بانک صادرات رباخور
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
و اکنون که بانک رباخوار صادرات نتوانست مثل سالهای گذشته لقمه چربی از پدیده شاندیز بردارد دست به دامن بورس نیوز شد و با پرداخت شیرینی ناچیز ،مقاله ای بلند بالا برای به زمین زدن سهامداران مظلوم پدیده منتشر کرد
خرم ابادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
بانک صادرات میخواد پروژه را از دست سهامداران دراره وببره
وصادرات هیچ کاری نکرده ،،،،،،این کار صادرات

دوستان اگه شرکت افسانه سازان کیش نیاد قرارداد ببنده پ کی ببنده

صادرات ملعون
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
آخه مگه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بلده رأی بده ؟!
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
ناشناس
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
8 تا متن پشت سرهم نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مسعود
Germany
شنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
سهامداران پدیده چوب طمع و حریص بودن خودشون رو خوردند که ۸ سال سرمایه شون به فنا رفت من جمله خود بنده الان هم دنبال این هستند که بره. بالا بفروشند از شرش خلاص شن. تو فضاهای مجازی قیمت سهمشون رو خداتومن میزنند وقتی میری دفتر برای فروش کسی حتی حاضر نمیشه سهمت رو به قیمت 3500 بخره. چند تا دلال نشستند داد میزنند خرید داریم وقتی میری برای فروش خودشو خیس می‌کنه هزار تا بهانه میاره
مهرداد صرافان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
به نظرم تحلیل تان اساس و پایه درست ندارد چون تمام این سوالات و فرضیه هایی که گفتید رفع سو اثر شده
لطفا خواهشا بزارید گشان ها و امثال اینها که واقعا برای خدمت گذاری آمدن کارشان کنند اگر کسی یا ارگانی می توانست کار ناتمام گشان را تمام کند آنقدر بعضی آدمها هستند که بخواهند کار تمام کنند سخت مال و ثروت کسی را بگیری بعد بگی بیا خودت بالاسر کار واستا برای ما کار کن اما پهلوان اینکار کرد ،مرو عمل هست وصل به خاوری و زنجانی ها نکنید با افکار و هیجان مردم بازی نکنید
مهرداد صرافان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
به نظرم تحلیل تان اساس و پایه درست ندارد چون تمام این سوالات و فرضیه هایی که گفتید رفع سو اثر شده
لطفا خواهشا بزارید گشان ها و امثال اینها که واقعا برای خدمت گذاری آمدن کارشان کنند اگر کسی یا ارگانی می توانست کار ناتمام گشان را تمام کند آنقدر بعضی آدمها هستند که بخواهند کار تمام کنند سخت مال و ثروت کسی را بگیری بعد بگی بیا خودت بالاسر کار واستا برای ما کار کن اما پهلوان اینکار کرد ،مرو عمل هست وصل به خاوری و زنجانی ها نکنید با افکار و هیجان مردم بازی نکنید
مهرداد صرافان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
به نظرم تحلیل تان اساس و پایه درست ندارد چون تمام این سوالات و فرضیه هایی که گفتید رفع سو اثر شده
لطفا خواهشا بزارید گشان ها و امثال اینها که واقعا برای خدمت گذاری آمدن کارشان کنند اگر کسی یا ارگانی می توانست کار ناتمام گشان را تمام کند آنقدر بعضی آدمها هستند که بخواهند کار تمام کنند سخت مال و ثروت کسی را بگیری بعد بگی بیا خودت بالاسر کار واستا برای ما کار کن اما پهلوان اینکار کرد ،مرو عمل هست وصل به خاوری و زنجانی ها نکنید با افکار و هیجان مردم بازی نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰
شما جواب کامنت را بده کفایت می‌کنه
شرکت مذکور شما رو پشمم..... حساب نمیکنن که خواسته باشین جوابیه به شما بدهند
مهرداد صرافان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
به نظرم تحلیل تان اساس و پایه درست ندارد چون تمام این سوالات و فرضیه هایی که گفتید رفع سو اثر شده
لطفا خواهشا بزارید گشان ها و امثال اینها که واقعا برای خدمت گذاری آمدن کارشان کنند اگر کسی یا ارگانی می توانست کار ناتمام گشان را تمام کند آنقدر بعضی آدمها هستند که بخواهند کار تمام کنند سخت مال و ثروت کسی را بگیری بعد بگی بیا خودت بالاسر کار واستا برای ما کار کن اما پهلوان اینکار کرد ،مرو عمل هست وصل به خاوری و زنجانی ها نکنید با افکار و هیجان مردم بازی نکنید
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
با سلام وعرض خسته نباشید گزارش مبسوطی به نظر میرسه. گیرم که درست باشه ولی آنچه باعث بدرد اومدن دل هر آدم با وجدانی میشه اینه که سهم با قیمت 14هزارتومان کشف قیمت میشه بالای 20هزارتومان میره (رشد قیمت زیادم هیجانی نبوده) سهم میره مجمع .به ازای هر سهم 1114تومان سود تصویب میشه و181درصد افزایش سرمایه از انباشته و اندوخته به عبارتی بعد از افزایش سرمایه میشه گفت سهم تقریبا با 5هزارتومان کشف قیمت شده بعد عرضه اولیه سه سال مجمع سالیانه داشته سود های حاصله در حساب شرکته به سهامدار پرداخت نشده با این اوصاف قیمت هر سهم کمتر از1500تومان میرسه هیچ وجدان بیداری پیدا نمیشه بگه و بنویسه چرا؟و چرا؟و...نه سهامدار عمده سهم دلش بدرد میاداز اینکه سرمایه یک عده دود میشه ونه کارشناسی با وجدانی که بیاد بگه چه بر سر سهم اومده بورس نیوز حقش بود اون روز هم به بهانه دلسوزی یه نمه روشنگری میکردی
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
با سلام وعرض خسته نباشید گزارش مبسوطی به نظر میرسه. گیرم که درست باشه ولی آنچه باعث بدرد اومدن دل هر آدم با وجدانی میشه اینه که سهم با قیمت 14هزارتومان کشف قیمت میشه بالای 20هزارتومان میره (رشد قیمت زیادم هیجانی نبوده) سهم میره مجمع .به ازای هر سهم 1114تومان سود تصویب میشه و181درصد افزایش سرمایه از انباشته و اندوخته به عبارتی بعد از افزایش سرمایه میشه گفت سهم تقریبا با 5هزارتومان کشف قیمت شده بعد عرضه اولیه سه سال مجمع سالیانه داشته سود های حاصله در حساب شرکته به سهامدار پرداخت نشده با این اوصاف قیمت هر سهم کمتر از1500تومان میرسه هیچ وجدان بیداری پیدا نمیشه بگه و بنویسه چرا؟و چرا؟و...نه سهامدار عمده سهم دلش بدرد میاداز اینکه سرمایه یک عده دود میشه ونه کارشناسی با وجدانی که بیاد بگه چه بر سر سهم اومده بورس نیوز حقش بود اون روز هم به بهانه دلسوزی یه نمه روشنگری میکردی
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
با سلام وعرض خسته نباشید گزارش مبسوطی به نظر میرسه. گیرم که درست باشه ولی آنچه باعث بدرد اومدن دل هر آدم با وجدانی میشه اینه که سهم با قیمت 14هزارتومان کشف قیمت میشه بالای 20هزارتومان میره (رشد قیمت زیادم هیجانی نبوده) سهم میره مجمع .به ازای هر سهم 1114تومان سود تصویب میشه و181درصد افزایش سرمایه از انباشته و اندوخته به عبارتی بعد از افزایش سرمایه میشه گفت سهم تقریبا با 5هزارتومان کشف قیمت شده بعد عرضه اولیه سه سال مجمع سالیانه داشته سود های حاصله در حساب شرکته به سهامدار پرداخت نشده با این اوصاف قیمت هر سهم کمتر از1500تومان میرسه هیچ وجدان بیداری پیدا نمیشه بگه و بنویسه چرا؟و چرا؟و...نه سهامدار عمده سهم دلش بدرد میاداز اینکه سرمایه یک عده دود میشه ونه کارشناسی با وجدانی که بیاد بگه چه بر سر سهم اومده بورس نیوز حقش بود اون روز هم به بهانه دلسوزی یه نمه روشنگری میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
مقاله ای با حرفهای آبکی از طرف کسانیکه مخالف رشد و ترقی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند... متأسفم برای شما رشوه بگیران و رانت خواران سودجو.
Moha
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۶
جای تاسف دارد که خزعبلات و اراجیف شما در مورد پهلوان و پدیده نشر پیدا کرده . شما اجیر شده بانک صادرات هستین . کسی که باید از پدیده برود بانک صادرات هست که به ناحق دارایی مردم را غصب کرده است . سهامداران پدیده پهلوان را میخواهند . قوه قضاییه و حاکمیت در باره پدیده و پهلوان ظلم روا داشته و اکنون به اشتباهش پی برده است . شما دایه مهربان تر از مادر شده ای . بهترین کار برای شما بستن دهان گشادتان هست و عذر خواهی از سعامداران پدیده .
ناشناس
France
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
به لعنت خدا و پیغمبر دچار بشید که بدخواه و بد طینت هستید.
احسان محمدی
Netherlands
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
مال خودمون بوده دوست داشتیم بدیییم به توهم هیچ ریطی نداره مزدوره بی همه چیز
احسان محمدی
Netherlands
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
مال خودمون بوده دوست داشتیم بدیییم به توهم هیچ ریطی نداره مزدوره بی همه چیز
نادری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
بنام خدا
با یک مثال نقض میشه به مغرضانه بودن این تیتر"تولد فاجعه‌ای دیگر در پدیده شاندیز
۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰" پی برد
وقتیکه نماد گشان در تابلو بورس کشف قیمت شد تا تابستان۱۴۰۱ تنها چیزی که خبرگزاری‌ها کار میکردن احقاق حق و وصول طلب سهامداران پدیده بود در حالیکه هیچ وقت بررسی نشد چرا گشان کشف شده روی ۵ تومن تا ۱۵۰۰ هم رسید؟؟ آیا این فاجعه نبود آیا فاجعه نبود که بجای درخواست تجدید ارزیابی دارایی و قیمت گذاری منطقی، سهم تا ۱۰ هزارتومن بالا بره و پس از سقوط سهم به بیش از ۸۰ درصد قیمتش یکبار دیگه صدای هیچکدوم از خبرگذاری ها در نیاد.

اگر واقعا امثال بورس نیوز دنبال دلسوزی و شفاف سازی هست باید در ابتدا با بررسی و بازرسی قیمت واقعی هر دونه سهم گشان رو حسابرسی کنه که فاجعه کجا رخ داده نه اینکه فقط بر اساس اینکه فلان شخص یا شرکت دنبال سهم خواهی بیشتر هست تیتر تولد فاجعه‌ای دیگر بولد کنه. ما که بیاد نداریم پیش از این بورس نیوز دایه دلسوزی برای گشان و پدیده و سهامداری بوده باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۱
نویسنده .بورس نیوز که همه ی نوشته های آبکی رو تحویل مردم می دهی شما مخالف رشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران هستید و شکوفایی پدیده فقط به دستان توانای محسن پهلوان هست و بس ، شما رشوه گیر و رانت خوار بانک نزول خور صادرات هستید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
چقدر پول گرفتی چرت و پرت بنویسی ...؟؟؟
لعنت برتو
لعنت برتو و امثال تو مفسد فی الارص که پول میگیرید
شما در حکم مفسد فی الارص باید محاکمه شوید
سحر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۳
حالا یکی هم‌ حرف حق زد به توپید بهش تا اونم چیزی نگه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵
ایول بورس نیوز
افرین بر شهامتت
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۲
نمیدونم چرا دشمن این بنده خدا پهلوان شده اید خدا هدایتتون کنه
کورش حسینی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲
از خواندن این گزارش سردرد شدم ولی وقتی دیدگاه و نظرات رو خوندیم کمی سردردم کم شد.
نظرات کامل و بجا بودند فقط نکته ای جا مانده،نگارنده ی مزدور و خارج از انصاف و آگاهی به کل اتفاقات ،فراموش کرده اند که همان سهامداران شاکی و تجمع کننده در پناه قوه قضاییه ای که به بهانه ی ستاندن حق سهامداران بحران در پدیده را کلید زد ،نتوانست بعد از گذشت هشت سال حتی پس از گرفتن اموال پهلوان و هیات مدیرها ی سابق پدیده، حق و حقوقی را زنده کند و به سهامداران بدهد،حال با تهدید نگارنده زین پس مسئولیت ستاندن حق خود سهامداران ذکر شده است!!!!
شرم کنید و دست از خیانت و تهمت زدن بردارید و بجای دریافت مبلغ ناچیزی شرف و عرق ملی خود را نفروشید و بفکر پیشرفت و آبادانی کشور باشید.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
لطفا کمک کنید جلوی بانک صادرات و همه کسانی که جلوی پیشرفت پروژه و رسیدن سهامداران زجرکشیده پدیده به حق خودشان پس از این همه سال می شوند گرفته شود این اراجیفی هم که نگارنده نوشته جهت تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب باید پاسخگو باشد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
پدیده تخلفی ندارد بلکه کارآفرینی ایجاد کرده. نه سال مدیران دولتی آجر روی آجر نگذاشتند و الان آقای پهلوان مجددا چرخ پدیده را به حرکت درآورده است.خداوند پشت و پناه آقای پهلوان باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تا خر هست باید سواری کرد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
مرگ بر بورس نیوز و دارو دسته دزدان .این مملکت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
حرفش بی منطق هم نیست بقول قدیمیها آدم از یک سوراخ دوباره گزیده نمیشه ما که سهام رو فروختیم پولش رو جای دیگه سرمایه گذاری میکنم روزه شک دار نمیگیریم یک بار گزیده شدیم بسه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
حرفای بی منطقی نزده وقتی یکم بشینید فکر کنید آدم از یک سوراخ دوباره گزیده نمیشه ما که فروختیم سرمایمون رو هم میبریم بازار دیگه ای
عباس
France
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
دمت گرم
حسن افچنگی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
همش اراجیفه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
خدا نگذره ازتون که حق را ناحق میکنید و مردم رو گمراه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
اگه مردم بلایی که موقع اعتراضات سر اموال عمومی آوردن رو ۵ سال پیش سر همین بانکها و موسسات مالی اعتباری میاوردن حجم فلاکت و بدبختی و تورم یک سوم الان بود
حالا همین بانکها ادعای دلسوزی برای ملتی دارن که باعث سیاه بخت شدنشون هستن
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴
بعد از ۸سال بلاتکلیفی سهامداران و بعد از اینکه مشخص شد هیچکس بغیر از مالک و پدر پدیده نمی‌تواند آجر بالای آجر این پروژه‌ی عظیم بزارند، و حالا که قرار است کسی بیاید و کاری کند، دوباره باز سنگ‌اندازی ها شروع شده است.
۱۲۰ هزار سهامدار پای پدیده یک دهه از زندگیشان گذشت و هیچکس کاری نکرد.
بزارید آنهابی که می‌توانند، کاری کنند، آباد کنند، شغل ایجاد کنند.
خداوند پشت و پناه پهلوان.
ناشناس
Finland
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۲
ما سهامداران پدیده دیگه میدونیم کی دلسوز ماست شما که مزدور بانک صادراتی تو این ده سال کجا بودی که حالا دلت واسه ما سوخته .... فشار بخور و بسوز


#خبرهای خوبی در راه است
#محسن پهلوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
خدا عمر با عزت به اقای پهلوان بده که با مردمه وخدا از شما نگذره که باعث نابودی پول وسهام مردم میشین میشه شما دلتون برای مردم نسوزه وبزارید اقای پهلوان کارشو انجام بده ده سال سهام دست بانک صادرات بود تو این ده سال چه غلطی کرد که الان داره نظر میده و از این رای ناراضیه ولی با امدن اقای پهلوان جانی دوباره گرفتن سهامدارا خدا لعنتتون کنه هر کی با حسادت به اقای پهلوان وخراب کردن ایشون باعث نابودی پول ما سهامدارها میشه خدا ریشه تو نو بسوزونه در اخر ما از اقای پهلوان راضی هستیم خدا ازش زاضی باشه
وحید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
زمانی که تجمع کردن بیشتر برا ابن بود که خود پهلوان بیاد تا دوباره رونق بگیره الانم همه خوشحالن هیچکی غیر شما دلالان بورسی ناراحت نیست شما هم اطلاع نداری جای مردم و سهام دار ها حرف نزن
وحید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
زمانی که تجمع کردن بیشتر برا ابن بود که خود پهلوان بیاد تا دوباره رونق بگیره الانم همه خوشحالن هیچکی غیر شما دلالان بورسی ناراحت نیست شما هم اطلاع نداری جای مردم و سهام دار ها حرف نزن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
شما خوب
صادرات خوب
دادستان خوب
همه گل و بلبل و کارکشته و دلسوز مردم
از اقداماتی که در مدت سهامداریتون انجام دادین بگین؟
از نحوه ی سهامدار شدنتون بگین؟
از قرارداد غیر ننگینتون با پدیده و درصد عمل به بندهای قراردادتون بگین؟

چیشد که دلتون برای ما سوخت؟!
سالهای قبل کجا بودین؟
آها ببخشید حواسم نبود از اقداماتتونمجسمه های خوشکل تو شهر رویایی
باقر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
سلام به نظره من کسی که الان این متن نوشته خودش نمیدونه چی نوشته چون اگر میدونست این همه دروغ به خورده مردم نمیدادکسی که این نوشته خودش یکی ازبانگ صادرات محسن پهلوان مرده وازمامردمه رای من پهلوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
چرا دیدگاه منو نذاشتید!
_
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
بی .و نونتون ....مانع رشد کشورید و روز قیامت و همین دنیا باید جواب بدید
کام کامی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
خدا لعنت کنه مدیران ربا خوار و کفتار صفت بانک صادرات رو که در ازای سیصد میلیارد طلب بیش از هزار میلیارد تومان پول سهامداران رو بنام خودشون زدن و نه سال است دست از سر املاک پدیده برنمی‌دارند و سهامداران مظلوم پدیده را مستأصل کردند
زنده باد حاج محسن پهلوان ❤️
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
قلم خوبی داری نگارنده عزیز. نمیدونم چه پاداشی و ار کی گرفتی که تعطیلات عیدتو خراب کردی برا این گزارش.
من پیشنهاد بهتری دارم برا تعطیلات سیزده بدرت :
یه گزارشی از فاجعه هایی که بانک صادرات (با سابقه درخشان به قول خودت) و مدیران توانمند دولتی(با عدم سو پیشینه به قول خودت) تو این 8 سال سر پروژه ای به این عظمت آوردن تهیه کن ما سهامدارا خودمون یه پاداشی بهت میدیم که 100 برابر از اونی که گرفتی بیشتره. منتظریم. البته بهتره تو تعطیلات یه سری به پروژه بزنی. خوب نیست آدم در مورد چیزی که ندیده از نزدیک اینقد حرافی بکنه.

سرتو کردی زیر برف نمیدونی تو این مملکت چه خبره. نمیدونم چند سال سن داری که هنئز نمیدونی بخوان یکیو کله کنن تو این مملکت یه شبه 50000 صفحه پرونده درست میکنن براش.

تو خودتو از دستگاه قضا بالاتر میدونی. حیفه که تو خبرگزاری کار کنی. یه تکونی دیگه بده شاید ارتقا گرفتی شدی رییس قضا. دستگاه قضا متوجه اشتباهش شد ولی تو هنوز سوزنت گیر کرده.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
بورس نیوز جواب مردم مظلوم رو بشنو وبه اندازه لقمه بردار اینطوری نیست که صادرات رو ببینی پدر سهام داران رو در بیاری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
قطعا نگارنده وجدان نداره و اونم قطعا بخاطر خوردن مال حرومه.....
خوب بی همچیز حداقل برو از سهامدار بپرس ببین نظرش راجع به پرونده پدیده چیه؟ببین پهلوان رو مقصر میدونه یا دادستانی و ستاد تدبیر رو؟
دنبال رزومه ای برای افسانه سازان؟
خود پروژه پدیده رزومه محسن پهلوانه...افسانه ساژان یک اسمه...محسن پهلوان میتونست بره سراغ پروژه جدید و انقدر طرفدار داشت که هزاران میلیارد پاش پول بریزن مردم دوباره.....
این پولی که از صادرات گرفتی پول خون صدهزار سهامدار پدیدست...
البته پولای بانکهای ایرانی کلا نجس و حرومه و باید هم برای آدمای حروم لقمه ای مثل تو خرج بشه
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
دوستان به این مزدوران وجیره خواران بانک صادرات توجه نکنید
کسانی که سهامدارقدیمی پدیده هستند می دانندکه برای پدیده هیچ کسی شایسته وتواناترازآقای پهلوان نیست

بانک صادرات
در ازای 380 میلیارد تومان وام
60 همت(۶۰ هزار میلیارد) از املاک پدیده در شاندیز را در رهن خودش به عنوان تضمین قرار داده است


هنوز عده ای بانک صادرات سهامدارن پدیده میبینن؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
حداقل چشم دیدن هم دیگرو داشته باشید شماها نتونستین اینا میتونن مفت خور ها که معلوم نیست دوباره اینا اومدن نمیتونین پول مردم و بخورین دارین حرص میخورین
شهلا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
حداقل چشم دیدن هم دیگرو داشته باشید شماها نتونستین اینا میتونن مفت خور ها که معلوم نیست دوباره اینا اومدن نمیتونین پول مردم و بخورین دارین حرص میخورین
شهلا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
حداقل چشم دیدن هم دیگرو داشته باشید شماها نتونستین اینا میتونن مفت خور ها که معلوم نیست دوباره اینا اومدن نمیتونین پول مردم و بخورین دارین حرص میخورین
سهامدار قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
دوباره پدیده
دوباره پدیده
دوباره ققنوس پدیده از خاکستر خود برخواست.
کور بشود چشم حسود و بخیل و طمع کار و بورس نیوز به فضل اللهی انشاالله
پدیده سرور بورس نیوز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
تف بر بورس نیوز .......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
از بانک صادرات .... نداریم. از ۹۶ چه غلطی کردین جز دزدی تو پروژه. دروغ نیوز چقدر پول گرفتی از صادرات.
سعید
United States of America
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۲
تنها راه نجات پدیده فقط و فقط بازگشت حاج محسن پهلوانه ، اگه صادرات کننده کار بود توی این ۴-۵ سال حداقل دو تا آجر روی هم میذاشت ، صادرات فقط دنبال از خود کردن پروژه بود و اگر خدای نکرده حضور صادرات ادامه دار بود کل پروژه رو از محل دیرکرد و سود وام از خودش میکرد و سهامدار هم بره دنبال پولش اینقدر بدو بدو کنه که خسته شه، انشاالله با حضور حاج محسن پهلوان دوباره سهامداران پدیده شاد و پر سود خواهند بود
سعید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱
تنها راه نجات پدیده فقط و فقط حضور حاج محسن پهلوان و اخراج بانک
زخمی از ناعدالتیها
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
دلم میخواد هر چی از دهنم در میاد بار نویسنده این متن بکنم که با اراجیفش به شعور این همه سهامدار توهین کرده و این افراد سالها برای یک لقمه نون زندگی هزاران نفر را به بازی گرفتند. ولی اینجا جای فحاشی نیست پس فقط چند مطلب کوچک رو میگم و پشت هر مطلبی دهها صفحه حرف هست:

1- من در بیشتر تجمعات 9 سال گذشته سهامداران پدیده بودم و در تمام اونها شکایت ما از دادستان و امام جمعه مشهد و عواملی بود که شرکت رو به زمین زدن نه مدیران شرکت.و انشالله اگه روزی عدالت در این کشور هم برپا شد به سزای عملشون خواهند رسید

2- من سهام دارم، اختیار مالم رو دارم و بیشتر از توی نویسنده و امسال تو بفکر سرمایه زندگی ام هستم که بوسیله افرادی مثل تو و مسوولین نا لایق قوه قضاییه و دولت های نالایق سالهاست بلوکه شده و تازه داره به نتیجه میرسه

3- حرف بسیار است ولی این سایت و افرادی مثل تو لیاقت بیشتر ازین وقت گذاشتن رو ندارید همین چند خط رو هم به احترام سایر سهامداران آگاه و پاسخهای زیبایشون نوشتم...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
آفرین خیلی زرنگی
دستگاه قضا و اینهمه سهامدار نمیدونن افسانه سازان تازه تاسیس شده فقط تو میدونی. و فقط تو میدونی که مدیرعاملش برادر پهلوانه. آفرین به این هوش و ذکاوتت.

چیزی برای کشف تو نبود. یه ذره دقت می کردی همه جا به صراحت نوشته که نماینده تام الاختیار شرکت محسن پهاوانه و تاسیس شرکت و قرار دادن برادرش اونجا صرفا برای بحثهای قانونی و حقوقی است.

دستگاه قضا بعد از این همه سال متوجه اشتباه اسفناکش شده و با این کار میخواد هم اموال پهلوان را بهش برگردونه و هم پروژه ساخته بشه. تو یه خودکار دستت گرفتی و سرتو کردی زیر برف و فقط داری مینویسی. برای کی و در مقابل چی؟ خدا میدونه!
ناشناس
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳
احسنت فقط محسن پهلوان مقدم ناجی سهامدارهای پدیده است صادرات ناراحت بفروشه بره برنگرده
حسن کرم پور
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
کاری نداره مدیرعامل ویایکی ازاعضاهیئت مدیره برای سهامداران گشان وغیره شفاف سازی کنند تاسره ازناسره تشخیص داده شود
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
آقای بورس نیوز مشکلت با پدیده و سهامدارانش و پهلوان چی هست؟؟؟پهلوان رو امثال شما زد زمین و دادستان وقت بدون اثبات اختلاس
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
درود
چگونه سهام ابنیه از ۶۰۰ تومان به عرض ۳ ماه ۶۰۰ درصد رشد داشته باشد به ۳۷۵۰ تومن خرید فروشهای صوری انجام شود و ميلياردها پول مردم را جابجا کنن واقعا با چه منطقی سهام ابنبه چنین افزایشی مشکوک داشته...واقعا دوباره همان کارهای سال‌های ۹۱ تا ۹۳ در این چند ماه تکرار شده...واقعا چرا بررسی نمیکن...؟؟!!! دوباره مردم را دچار زیان‌های جبران ناپذیر میکنن...
علی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
درود
چگونه سهام ابنیه از ۶۰۰ تومان به عرض ۳ ماه ۶۰۰ درصد رشد داشته باشد به ۳۷۵۰ تومن خرید فروشهای صوری انجام شود و ميلياردها پول مردم را جابجا کنن واقعا با چه منطقی سهام ابنبه چنین افزایشی مشکوک داشته...واقعا دوباره همان کارهای سال‌های ۹۱ تا ۹۳ در این چند ماه تکرار شده...واقعا چرا بررسی نمیکن...؟؟!!! دوباره مردم را دچار زیان‌های جبران ناپذیر میکنن...
ناشناس
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۷
نادددددددددددددددداااااان تو بورس پر ازاین موارد
قاروم
خلبیل
.
.
.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
آیا کسی دیگر در این کشور پیدا می‌شد چنین کار سنگینی را انجام دهد درود بر پهلوان و شجاعتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
آیا کسی دیگر در این کشور پیدا می‌شد چنین کار سنگینی را انجام دهد درود بر پهلوان و شجاعتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
در این چند سالی که پهلوان نبود کدام شخص حقیقی ویا حقوقی به داد مردم رسید بانک صادرات که خزانه ای از پول است جرات ورود بگروه نداشت وسرمایه مردم در حال از بین رفتن بود
حالا شرکتی و راس آن اسطوره ای مثل پهلوان پیدا شده که سرمایه مردم را زنده کند شما اراجیف می بافید
دست از سر مردم بردارید لعنت خدا بر شما که همیشه کارتان سنگ اندازی است درود بر پهلون
محمود مرادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱
در این چند سالی که پهلوان نبود کدام شخص حقیقی ویا حقوقی به داد مردم رسید بانک صادرات که خزانه ای از پول است جرات ورود بگروه نداشت وسرمایه مردم در حال از بین رفتن بود
حالا شرکتی و راس آن اسطوره ای مثل پهلوان پیدا شده که سرمایه مردم را زنده کند شما اراجیف می بافید
دست از سر مردم بردارید لعنت خدا بر شما که همیشه کارتان سنگ اندازی است درود بر پهلون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۷
حساب بانک صادرات بستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰
همه صادرات تحریم کنند پشت کنند به خودش و بانک اش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
45.45درصد سهام پدیده متعلق به جناب آقای محسن پهلوان مقدم است اونوقت توی چلقوز حرف مفت میزنی 5200 نفر رای دادن اونوقت توی الاغ فهمیدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
امروز خبری آمده که صادرات پولی که طلبکار بوده سهام بهش دادن ولی از دادن اسناد ترحین خوداری میکنه یعنی چی صادرات می‌خواهد به حداقل 136000 تا سهامدار زور بگه 136000 نفر سهامدار نفری یک سطل آب بریزم صادرات آب برده ??????????????????????????????
بانک صادرات سر عقل بیا نه نون خودت آجر کن نه ما رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷
درود به موسسه مللللل من امروز یک حساب بانکی توی موسسه محترم ملل بخاطر اهداف هوشمندانه اش و حمایت از شرکت محترم پدیده شاندیز به مدیریت عالی جناب آقای محسن پهلوان مقدم به صورت تک سهم از پدیده حمایت میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
تیتر زدن بانک صادرات بابت طلبش سهام گرفت ولی برای اموال پدییییییده اجرائیه صادر کرده اموال به مزایده گذاشتن
پرررررررررررررررررررررررررروووووورررررررردددددگگگگگگاااااررررررا
آه مظلومان زجر کشیده پدیده را بگیر????????????????????????????????????????????????????????????
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
قابلیت ها و ظرفیت های آقای پهلوان مقدم خیلی بیشتر از این هاست یعنی اینقدر قدرت و مدیریت دارن که بتوانند هر 3 پروژه
کیش
شاندیز
رامسر
با هم استارت بزنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
. شرکت محترم پدیده
ابنیه تو سناپ بازار توافقی راه اندازی کنید توی بورس یا فرابورس بخواهد باز بشه حداقل 2 سال طول میکشه
هر چند وسعت شرکت ابنیه زیاد است و اگر بخواهد کارشناسی بشه بیشتر هم طول میکشه امور را به دست جناب آقای پهلوان مقدم بسپارید خودش میدونه چکار کنه خواسته اینکه 99درصد افسانه سازان کیش متعلق به ابنیه میباشد رشد ابنیه کاملا مشهود می باشد
با تشکر
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶
طرف مطلب گذاشته خیلی علمی گفته افسانه سازان کلاه برداریه بعد یه مشت چی بگم اومدن پایینش نظر چرت و پرت دادن همرو خوندم یک نفر نیومده بگه افسانه سازان معتبره فقط گفتن حاج پهلوان پول مارو بخوره راضی هستیم
بهلول
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
" بچه های بالا " شرکت پدیده شاندیز رو به زمین زدن به دو دلیل اول اینکه در این فرصت مشهد مال ساخته بشه دوم اینکه پهلوان حاضر نشد به بچه های بالا باج بده