بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تداوم روند صعودی بانک صادرات ایران
بانک صادرات توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان برساند.
کد خبر : ۲۶۸۹۶۰

تداوم روند صعودی بانک صادرات ایران

بورس نیوز:

بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با ۴ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی ۴۰ هزار و ۹۳۲ میلیاردتومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

تداوم روند صعودی بانک صادرات ایران / تاییدیه

میزان سرمایه‌ای که "وبصادر" تا پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۱۷ هزار و ۵۳۵ میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به ۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های "وبصادر" از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که بانک صادرات در اسفندماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد در مقایسه با ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش را به همراه داشت، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بانک صادرات ایران در اسفندماه سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۳ درصد رشد را تجربه کرده است. همچنین این بانک تا پایان اسفندماه به میانگین درآمدی ۳ هزار و ۴۱۱ میلیارد تومان رسید. " وبصادر " در اسفندماه ۳۱ درصد بالاتر از میانگین ۱۱ ماه گذشته از تسهیلات اعطایی درآمد کسب کرد.

تداوم روند صعودی بانک صادرات ایران / تاییدیه

تفکیک درآمدزایی " وبصادر "

بانک صادرات در اسفندماه سال ۱۴۰۱، از بخش تسهیلات اعطایی ۴ هزار و ۳۶۵، از بخش اوراق بدهی ۲۸۱ میلیارد، از بخش درآمد سرمایه‌گذاری‌ها ۱۳۷ و از بخش کارمزد ۷۵۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. بخش تسهیلات اعطایی، در برگیرنده ۷۹ درصد از درآمد ماهانه بانک صادرات بوده است.

عمده‌ترین درآمد "وبصادر" در اسفندماه متعلق به «مرابحه» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش نام‌برده برابر با یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان بود که دربرگیرنده ۳۸ درصد این بخش از درآمدزایی بود.

از دیگر بخش‌های عمده درآمدزایی " وبصادر " «خرید دین، فروش اقساطی، مضاربه و بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی پرداخت‌شده» است. تسهیلات اعطایی به ثبت رسیده "وبصادر" در آخرین ماه از سال ۱۴۰۱، مبلغ ۸۸ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان بود که نسبت به تسهیلات وصولی در این دوره حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان بیشتر بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آغاز روند صعودی
افزایش تسهیلات اعطایی بانک صادرات نسبت به تسهیلات وصولی؛

آغاز روند صعودی " وبصادر "

آغاز روند صعودی
افزایش تسهیلات اعطایی بانک صادرات نسبت به تسهیلات وصولی؛

آغاز روند صعودی " وبصادر "

ارسال نظر