بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
دولت وزیر صمت را جا به جا نمی کند
سخنگوی دولت گفت: دولت قصد جابه‌جایی فاطمی‌امین را ندارد و باید به‌صورت جامع به عملکرد توجه داشت.
کد خبر : ۲۶۹۱۰۹

دولت وزیر صمت را جا به جا نمی کند

به گزارش بورس نیوز، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت اظهار کرد: در ایام بابرکت ماه رمضان دیدار‌های رییس‌جمهور با اقشار مختلف برگزار شد و تاکنون ۹ دیدار برگزار شده و این روال ادامه دارد. محور اصلی موضوعات مرتبط با حوزه اقتصادی است و بیانات فعالان این عرصه شنیده شود و دیگر نکته، حوزه‌های نخبگانی برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های نخبگانی بوده است.

وی افزود: سفر آتی رییس‌جمهور به خوزستان انتهای هفته آینده خواهد بود و برخی طرح‌ها در این سفر بهره‌برداری خواهد شد؛ از جمله افتتاح نیروگاه‌های برقی و پالایشگاه گازی که به جمع‌آوری گاز‌های فلر کمک می‌کند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: در روز‌های اخیر شاهد مرحله دیگری از انتشار اطلاعات و اسامی دریافت‌کنندگان تسهیلات بانکی بودیم که در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار می‌گرفت و این روند برای اولین بار در این دولت آغاز شد و ادامه خواهد داشت که اقدامی بزرگی در راستای ایجاد شفافیت است که به پیشگیری از فساد کمک خواهد کرد.

بهادری‌جهرمی درباره عزم دولت برای جابجایی وزیر صمت در ادامه روند تغییرات مدیریتی شنیده می‌شود، گفت: اخیرا سوالات زیادی درباره وزارت صمت شکل گرفته است؛ قاعده کلی تغییر مدیران و ارزیابی‌های مدیریتی و بعضاً حوادثی که برای افراد و یا شرایط کشور رخ می‌دهد روال ثابت بوده است. اما خصوصا درباره وزارت صمت می‌گویم که این وزارتخانه بسیار بزرگ و با حوزه فعالیت متنوعی است؛ هم‌چنین برای ارزیابی عملکرد این وزارت نمی‌شود یک جزء از محدوده فعالیت آن را مبنا قرار داد، بلکه باید کل فعالیت را ارزیابی کرد و در همان جزء هم باید تمام ابعاد مد نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: دولت قصد جابه‌جایی فاطمی‌امین را ندارد و باید به‌صورت جامع به عملکرد توجه داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر