بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
رشد بیش از ۱۸ درصدی معاملات در بازار فیزیکی بورس کالا
در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۰.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد.
کد خبر : ۲۶۹۲۱۴

رشد بیش از 18درصدی معاملات در بازار فیزیکی بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۰.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که درمقایسه با دو هفته قبل رشد ۱۸.۴ درصدی در حجم و ۲۰ درصدی در ارزش داشت. صدرنشینان هفته پایانی فروردین، سیمان با معامله یک میلیون و ۳۲۷ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۶۰۸ هزار تن و فولاد با دادوستد ۴۲۳ هزار تن بودند.

به گزارش کالاخبر، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۸۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۸ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۰۵ تن سیمان، ۶۰۸ هزار تن سنگ آهن، ۴۲۳ هزار و ۸۷۱ تن فولاد، ۱۷۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۶۰ هزار و ۶۰۰ تن روی، ۱۳ هزار و ۳۳۵ تن مس، ۱۰ هزار و ۴۲۵ تن آلومینیوم، ۵۰۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۳۱ فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۵۲۷ هزار و ۵۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۶۰ هزار و ۸۳۱ تن قیر، ۱۳۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۲ هزار و ۳۴۹ تن مواد پلیمری، ۵۸ هزار تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۱۴۴ تن مواد شیمیایی، ۲۳ هزار و ۳۲۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۵۸ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۸ تن فرآورده‌های نفتی، ۲۹۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۷۰ هزار و ۶۷۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان بود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۹.۷ درصدی رشد نقدینگی
از بهمن ۱۴۰۰ به مدت یک سال رقم خورد؛

کاهش ۹.۷ درصدی رشد نقدینگی

ارسال نظر