بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
در اولین ماه از سال ۱۴۰۲؛

"شگویا" رکورد زد

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در فروردین‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۶۷۴ میلیاردتومانی رسید.
کد خبر : ۲۶۹۴۹۸

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال جاری نشان داد که در ادامه روند روبه‌رشد خود، توانست به بالاترین میزان درآمدی خود در ۱۳ ماه گذشته برسد. این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۶۷۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

"شگویا" از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲) توانست از فروش محصولات تولیدی خود به درآمد تجمیعی ۲ هزار و ۶۷۴ میلیاردتومانی برسد.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در اولین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، میزان سرمایه به ثبت رسیده پتروشیمی شهید تندگویان در ۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی برابر با ۲ هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان بود، درآمد ماهانه‌ای که "شگویا" در فروردین‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۲ ماه سال ۱۴۰۱، حدود ۴۷ درصد افزایش داشته است.

روند درآمدزایی "شگویا"

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمدی که در فروردین‌ماه سال جاری شناسایی کرد در مقایسه با اسفندماه سال گذشته با افزایش ۳۸ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره یک‌ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

همان گونه که گفته شد درآمد تجمیعی که پتروشیمی شهید تندگویان به ثبت رساند متشکل از بازار داخلی بود.

تفکیک درآمدزایی "شگویا"

بیشترین درآمدزایی که "شگویا" از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در فروردین‌ماه نزدیک به ۵۷ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان در ازای هر تن معامله شد، درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در فروردین‌ماه به دست آورد برابر با ۵۲ درصد از درآمد ماهانه بود.

پتروشیمی شهید تندگویان در فروردین‌ماه از دیگر محصولات خود میزان درآمدی که کسب کرد مربوط به گرید الیاف با یک هزار و ۱۱۷ میلیارد و نخ POY با ۱۶۹ میلیارد تومان بود.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش پتروشیمی شهید تندگویان زیر ذره بین؛

"شگویا" رکورد جدیدی ثبت کرد

ثبات درآمدزایی در
پتروشیمی شهید تندگویان در منطقه مطلوب؛

ثبات درآمدزایی در " شگویا "

افرایش ۸ درصدی هر سهم
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان محقق کرد؛

افرایش ۸ درصدی هر سهم " شگویا " تنها در یک ماه

ارسال نظر