بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران محقق کرد؛

ارزش بازار "وتوصا" به بالاترین میزان خود در دو سال اخیر رسید

ارزش بازار
میزان سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در فروردین‌ماه در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و خارج از بازار سرمایه، تقریباً برابر بود.
کد خبر : ۲۶۹۷۲۷

بورس‌نیوز:

شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری خود را برابر با ۸۹۴ میلیارد تومان اطلاع‌رسانی کرد، "وتوصا" میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری که در فروردین‌ماه از خود برجای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه و شرکت‌های غیر بورسی بود.

میزان سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در فروردین‌ماه در شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و خارج از بازار سرمایه، تقریباً برابر بود؛ بهای تمام‌شده پرتفوی بورسی "وتوصا" بالغ‌بر ۴۵۹ میلیارد تومان بود و مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۴۳۵ میلیارد تومان بود.

بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در پرتفوی بورسی در مقایسه با ماه گذشته بدون تغییر بوده است، ارزش بازار پرتفوی بورسی "وتوصا" در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ در شرکت‌های بازار سرمایه ۲ هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان به ثبت رسید که نسبت به ماه گذشته ۳۴ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۲ هزار و ۸۵۲ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۵۲۱ درصدی را به همراه داشت.

ارزش بازار

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وتوصا" مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری‌ها» با ۴۵۹ میلیارد تومان بود.

بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» در اختصاص شرکت «سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت» با ۲ هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان بود، همچنین «سرمایه‌گذاری اعتبار ایران» نیز با ۳۴۸ میلیارد تومان بیشترین ارزش بازار را در این دوره در اختیار داشتند.

همان گونه که گفته شد بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "وتوصا" در شرکت‌های غیر بورسی برابر با ۴۳۵ میلیارد تومان بود، بیشترین سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در این دوره مربوط به «سرمایه‌گذاری پایا تدبیر پارسا» با ۱۴۱ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «درآمد ثابت فیروزه آسیا» با ۱۳۲ میلیارد تومان بود.

"وتوصا” با سرمایه ثبت‌شده ۴۰۰ میلیاردتومانی در فروردین‌ماه، از واگذاری سهام به سود ۲ میلیاردتومانی رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم روند صعودی
در گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران؛

تداوم روند صعودی "وتوصا"

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛

"وتوصا" در مدار صعود

گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران رقم زد؛

"وتوصا" در مدار صعود

ارسال نظر