بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
بیش از ۸ هزار میلیارد ریال؛ ارزش معاملات بورس انرژی
بورس انرژی ایران هفته گذشته میزبان ۲۹۰ معامله به ارزش بیش از ۸ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال در ۷ تابلو معاملاتی بود.
کد خبر : ۲۷۰۰۱۸

بیش از ۸ هزار میلیارد ریال؛ ارزش معاملات بورس انرژی

به گزارش بورس نیوز، بورس انرژی ایران میزبان ۲۹۰ معامله به ارزش بیش از ۸ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال در ۷ تابلو معاملاتی بود.

 در هفته معاملاتی منتهی به ۲۷ اردیبهشت‌ماه، ۵۲ هزار و ۷۰۷ تن انواع حامل انرژی در تابلو نفت، گاز و سایر حامل‌های انرژی مورد مبادله قرار گرفت. ارزش ۲۳۵ معامله انجام‌شده بیش از ۸ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال بود و معاملات فرآورده‌های «میعانات گازی»، «آیزوریسایکل»، «بنزین پیرولیز» و «سی‌اس‌او» در رینگ داخلی صدرنشین ارزش معاملات هفته پایانی اردیبهشت بورس انرژی ایران شدند.

در تابلوی برق بورس انرژی ایران در هفته اخیر افزون بر ۳۷۸ میلیون کیلووات ساعت برق در ۴۳ معامله و به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال میان تولیدکنندگان و متقاضیان فیزیکی و اوراق سلف رد و بدل شد.

در هفته اخیر تابلو گواهی سپرده حامل‌های انرژی نیز شاهد دست به دست شدن ۳ هزار برگه به ارزش حدود ۷۲ میلیارد ریال بود.

در هفته معاملاتی منتهی به ۲۷ اردیبهشت در بازار مصرف‌کنندگان بزرگ برق در تابلو اوراق گواهی ظرفیت نیز یک معامله صورت گرفت که طی آن نزدیک به ۲۰۰ ورقه ظرفیت به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال رقم خورد.

بورس انرژی در این هفته همچنین شاهد معاملات ۳۵ هزار گواهی سرمایه‌گذاری صندوق‌های قابل‌معامله به ارزش حدود ۳۴۷ میلیون ریال و ۶ قرارداد آتی به ارزش یک میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر