بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
بانک تجارت ایران گزارش داد؛

"وتجارت" چقدر درآمد کسب کرد؟

«مرابحه» همچنان درآمدزاترین بخش از تسهیلات اعطایی بانک تجارت است.
کد خبر : ۲۷۰۳۳۰

بورس‌نیوز:

بانک تجارت ایران با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار و ۳۹۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶۳ هزار و ۵۹۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

بانک تجارت ایران در دومین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۵ هزار و ۶۲۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۱۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۶۴ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

عمده‌ترین درآمد "وتجارت" در اردیبهشت‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۴۲ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در اردیبهشت‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «مشارکت مدنی» و «فروش اقساطی» با یک هزار و ۸۱ و ۷۱۶ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۹ و ۱۳ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر