بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
صفر تا صد مهاجرت برنامه نویسان به آلمان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی
برنامه نویسی یکی از حرفه‌ها و مشاغل پرطرفدار در دنیای امروز است. در کشور آلمان نیز نیاز بسیار زیادی به برنامه نویسان مجرب و حرفه‌ای وجود دارد.
کد خبر : ۲۷۰۴۲۳

صفر تا صد مهاجرت برنامه نویسان به آلمان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

به گزارش بورس نیوز، برنامه نویسی یکی از حرفه‌ها و مشاغل پرطرفدار در دنیای امروز است. در کشور آلمان نیز نیاز بسیار زیادی به برنامه نویسان مجرب و حرفه‌ای وجود دارد. به همین دلیل بازار کار برنامه نویسی در آلمان جایگاه ویژه‌ای دارد. به همین واسطه حتی نیاز است تا از خارج از کشور آلمان، افرادی به این کشور مهاجرت کاری کرده و در حوزه برنامه نویسی فعالیت کنند.

در این بین اگر قصد دارید تا به عنوان برنامه نویس اقدام به مهاجرت به آلمان کنید، نیاز است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. به منظور بررسی این مسئله با ما همراه باشید تا در مورد مهاجرت به آلمان از طریق کار و فعالیت به عنوان برنامه نویس توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

بازار کار برنامه نویسان در آلمان

اگر بخواهیم شما را با صفر تا صد مهاجرت برنامه نویسان به آلمان آشنا کنیم، در بخش اول نیاز است تا نگاهی به بازار کار برنامه نویسان در آلمان بیاندازیم. به منظور بررسی این مسئله باید گفت که در حال حاضر شاهد حضور بیش از ۸۰۰,۰۰۰ برنامه نویس در کشور آلمان هستیم. به همین دلیل بر سر موقعیت‌های شغلی مناسب رقابت شدیدی وجود دارد، اما انتظار می‌رود که در آینده باز هم بازار کار کشور آلمان به برنامه نویسان بیشتری نیاز داشته باشند.

در چنین شرایطی کارفرمایان آلمانی نگاه ویژه‌ای به خارج از کشور دارند تا بتوانند نیرو‌های متخصص و خبره را استخدام کرده و از این طریق نیاز خود به برنامه نویسان متخصص را برطرف کنند. در چنین شرایطی شما می‌توانید با داشتن دانش تخصصی اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق کار کرده و در این کشور شاغل شوید.

شرایط کار در آلمان برای برنامه نویسان

آلمان یکی از کشور پیشرفته و صنعتی در اروپا به حساب می‌آید و همواره این کشور با کمبود متخصصان در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه نرم افزار مواجه است. به دلیل ورود کارفرمایان آلمانی به بازار نرم افزار، شاهد تقاضای بسیار زیادی برای استخدام برنامه نویس در این کشور هستیم.

صفر تا صد مهاجرت برنامه نویسان به آلمان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

از سوی دیگر تقاضا بسیار زیادی از سوی برنامه نویسان برای مهاجرت به آلمان از طریق کار وجود دارد. در چنین شرایطی نیاز است تا پیش نیاز‌ها و شرایط خاصی داشته باشید تا شانس قبولی شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. اگر بخواهیم شما را با این شرایط آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تحصیلات

شاید تحصیلات به صورت مستقیم بر روی شانس استخدام شما تاثیر نداشته باشد، اما می‌تواند میزان حقوق شما را به عنوان یک برنامه نویس در آلمان افزایش یا کاهش دهد. به طور کلی، داشتن مدرک مرتبط و همچنین داشتن مدرک از دانشگاه‌های معتبر به عنوان امتیاز برای شما به حساب می‌آید و می‌توانید از این طریق حقوق خود را افزایش دهید. از سوی دیگر، اما اگر فاقد دانشگاهی مرتبط با برنامه نویسی ندارید، برای آن که بتوانید بدون مشکل اقدام به مهاجرت کاری به کشور آلمان کنید، باید حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط داشته باشید.

تجربه کاری

اکثر شرکت‌هایی که در کشور آلمان به دنبال برنامه نویسان خارجی هستند، نیاز است تا تجربه کاری بالا ۲ سال داشته باشید. البته لازم به ذکر است که به منظور استفاده از ویزای اوسبیلدونگ آلمان و مهاجرت کاری از این طریق نیازی به داشته سابقه کاری نیست.

مهارت‌های زبانی

بی شک یکی از مهم‌ترین مواردی که شانس قبولی شما برای مهاجرت کاری به آلمان را افزایش می‌دهد، مسلط بودن به زبان آلمانی است. البته بسیاری از شرکت‌ها در این کشور، مهارت‌های زبانی را ضروری می‌دانند و اگر به زبان آلمانی مسلط نباشید، نمی‌توانید در این شرکت‌ها استخدام شوید. در این بین پیشنهاد ما این است که برای مهاجرت کاری حداقل سطح پایه A۲ یا B۱ را در زبان آلمانی داشته باشید.

شرایط سنی

به صورت کلی داشتن سن پایین می‌تواند شانس شما را برای تایید درخواست استخدامتان افزایش دهد، با این حال در حوزه مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی محدودیت سنی خاصی در کشور آلمان وجود ندارد.

این موضوع باعث شده تا شما بتوانید در هر سنی در کشور آلمان به عنوان مهندس نرم افزار و برنامه نویس استخدام شوید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان فدرال کار در کشور آلمان، مهندسان نرم افزار و برنامه نویسان در این کشور میانگین سن ۳۸.۶ سال دارند.

درآمد برنامه نویسی در آلمان

یکی از سوالات مهمی که افراد به منظور مهاجرت کاری به کشور آلمان مطرح می‌کنند این است که درآمد برنامه نویسی در آلمان چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تجربه حرفه ای، مسئولیت کاری، مدرک دانشگاهی و... از مهم‌ترین عوامل است که بر روی حقوق شما موثر است. با این حال اگر بخواهیم شما را با میانگین حقوق ناخالص ماهانه برنامه نویسی در آلمان با توجه به عنوان شغلی آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفر تا صد مهاجرت برنامه نویسان به آلمان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

صفر تا صد مهاجرت برنامه نویسان به آلمان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

بهترین شهر‌ها برای مهاجرت برنامه نویسان در آلمان

پس از آن که شما را با میانگین حقوق برای برنامه نویسان در کشور آلمان آشنا کردیم، حال نیاز است تا بهترین شهر‌ها برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم. از بهترین این شهر‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بادن وورتمبرگ
• باواریا
• برندنبرگ
• برمن
• هامبورگ
• هسه
• مکلنبورگ وسترن پومرانیا
• نیدرزاکسن
• راین وستفالی شمالی
• راینلند-پالاتینات
• سارلند
• زاکسن
• زاکسن-آنهالت
• شلسویگ-هولشتاین
• تورینگن
• برلین
• مونیخ
• اشتوتگارت

مشاوره برای مهاجرت کاری به آلمان

در صورتی که قصد دارید تا به کشور آلمان مهاجرت کنید، می‌توانید از خدمات ما در مجموعه اصطهباناتی استفاده کنید. کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا در مورد سایر روش‌های مهاجرت مثل کارت شانس آلمان نیز دانش خود را افزایش دهید. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا روند مهاجرت شما با کمک مجموعه اصطهباناتی ساده و بدون چالش شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر