بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
بیمه تعاون ماه‌به‌ماه بهتر می‌شود!
شرکت بیمه تعاون در مدت یک‌ماهه ۱۷۰ میلیارد تومان حق بیمه صادره شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۷۰۴۵۶

بیمه تعاون ماه‌به‌ماه بهتر می‌شود!

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه تعاون ایران با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۴۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست روند روبه‌جلوی خود را حفظ کند.

بیمه تعاون ماه‌به‌ماه بهتر می‌شود!

شرکت بیمه تعاون در دومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۱۷۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در اردیبهشت‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۹۱ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۹۱ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه تعاون در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

بیمه تعاون ماه‌به‌ماه بهتر می‌شود!

"وتعاون" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در اردیبهشت‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۸۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "وتعاون" در این دوره در بخش «زندگی - غیر اندوخته دار» با مبلغ ۲۷ میلیارد تومان اعلام شد که ۱۵ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

بیمه تعاون ماه‌به‌ماه بهتر می‌شود!

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در اردیبهشت‌ماه سال جاری حدود ۷۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۲۱ درصد رشد داشته است.

"وتعاون" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان بوده است که سهم ۴۲ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است.

بیمه تعاون ماه‌به‌ماه بهتر می‌شود!

در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون ایران در پایان اردیبهشت‌ماه توانست به تراز ماهانه و تجمیعی مثبت ۹۴ و ۱۲۰ میلیاردتومانی برسد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکوردی دیگر برای
بیمه تعاون ماه به ماه بهتر می‌شود؛

رکوردی دیگر برای "وتعاون"

شرکت بیمه تعاون رکورد زد؛

" وتعاون " ایستاده در قله درآمدزایی

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی
در شرکت بیمه تعاون اتفاق افتاد؛

افزایش 76 درصدی درآمد تجمیعی "وتعاون"

ارسال نظر