بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
پتروشیمی شهید تندگویان رقم زد؛

درآمد‌های تجمیعی "شگویا" افزایش یافت

درآمد‌های تجمیعی
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۷۰۴۸۲

درآمد‌های تجمیعی

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۳۹۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴۵ هزار و ۵۱۹ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری نشان داد که در ادامه روند روبه‌رشد خود، توانست به بالاترین میزان درآمدی خود در ۳۸ ماه گذشته برسد.

درآمد‌های تجمیعی

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۷۵۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۵۵ همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

درآمد‌های تجمیعی

"شگویا" در اردیبهشت‌ماه ۱۰۸ هزار و ۱۷۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۵۴ هزار و ۶۶۳ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت مانند ماه گذشته بود.

درآمد‌های تجمیعی

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شهید تندگویان از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «گرید بطری» با یک هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان بود درآمدی که "شگویا" از فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه به دست آورد برابر با ۵۴ درصد از درآمد ماهانه بود.

درآمد‌های تجمیعی

نرخ فروش محصول «گرید بطری» در اردیبهشت‌ماه نزدیک به ۶۲ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول که عنوان درآمدزاترین محصول "شگویا" را دارد با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود. دیگر محصولاتی که "شگویا" در اردیبهشت‌ماه به فروش رساند عبارت‌اند از «گرید الیاف» و «نخ POY» که «گرید الیاف» با کاهش نرخ و «نخ POY» با افزایش نرخ نسبت به ماه گذشته همراه بود.

درآمد‌های تجمیعی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ۱۲ ماهه چقدر سود ساخت؟
در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه "شگویا"؛

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در ۱۲ ماهه چقدر سود ساخت؟

در فروردین ماه ۱۴۰۲؛

"شگویا" در مسیر درست

در اولین ماه از سال ۱۴۰۲؛

"شگویا" رکورد زد

ارسال نظر